Sikeresen lezárult a BTel kötvénykibocsátása
A hazai alternatív távközlési szolgáltató zártkörű részvénytársasággá alakul, most kibocsátott kötvényei a tőzsdére kerülnek.
Sikerrel zárult az alternatív szolgáltató, a Business Telecom Kft. (BTel) egyéves kötvényprogramjának első állomása. Összesen 302 millió forint értékben jegyeztek hazai egyéni befektetők a társaság 12,5 százalékos éves kamatot kínáló, három év két hónap futamidejű kötvényeiből. A most lejegyzett BTel-kötvények még a nyáron bevezetésre kerülnek a Budapesti Értéktőzsdére, így a papírok másodlagos piaca is biztosított lesz. A most bevont forrást a társaság saját mikrohullámú hálózatának bővítésére, valamint a júniusban elindított műholdas szolgáltatás piaci lehetőségeinek kiaknázására fordítja. A további tőkepiaci tervek megvalósítása érdekében a BTel tulajdonosi taggyűlése úgy döntött, hogy szeptember 1-jétől Business Telecom Zrt. néven zártkörű részvénytársasággá alakul, és ezzel megteszi az első lépést a tőzsdei bevezetés felé.
Portfóliójának teljessé tétele érdekében a BTel célja, hogy akár virtuális mobilszolgáltatóként, akár önálló frekvencia birtokában a mobilpiacon is megjelenjen; feltett szándéka, hogy indul a következő frekvenciapályázaton, amennyiben a kiírás lehetővé teszi negyedik mobilszolgáltató piacra lépését.
Kapcsolódó cikkek
- Magyarország lesz a Huawei második legnagyobb ellátóközpontja
- Kommunikációs- és mobilrészleget alakít a Dell
- Bezárja majdnem minden második call-centerét a Deutsche Telekom
- Ericsson-Samsung távközlési keresztlicenc-megállapodás
- Megvehetik az Avayát - új kommunikációs menedzser változat
- Ericsson: három lábon állás a stratégia
- Nyáron indul a negyedik cseh mobilszolgáltató, az U:fon
- Oroszország: harc a vadprivatizációiban elvesztegetett vagyon visszaszerzéséért
- Megújultak a T-Pont üzletek
- Privatizálják a Telekom Srpskét
Infogazdaság ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák
A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.
OMV: 2025 végéig országszerte elérhető lesz az ultragyors töltőhálózat
Országszerte 15 helyszínen már igénybe vehetőek az OMV új gyorstöltői. A társaság még idén megduplázza ultragyors töltéssel üzemelő töltőállomásai számát, 2025 végéig pedig közel 50 helyszínen összesen 80 villámtöltő pont működik majd az országban. A töltők legalább 100 kW teljesítmény leadására képesek, ami később több helyszínen akár a 200 kW-ot is elérheti, a hálózati kapacitás függvényében. Az OMV saját applikációt is fejlesztett a töltőkhöz, amiben most különleges akciókkal várja az autósokat.
Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup
Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350 milliárd e-mail* és a 200 millió aktívan üzemelő weboldal** – a háttérben dolgozó szerverparkok miatt – egyre nagyobb, ráadásul egyre növekvő részét teszi ki a globális karbonkibocsátásnak, erre dolgozott ki egyedi megoldásokat a 100%-ban magyar tulajdonú és hazai alapítású startup. Az egyedi és innovatív szolgáltatásokat nemzetközi szinten is értékeli a szakma, amit legutóbb a MediaSpace Global Changemakers' Awards 2024 díjával ismert el.
Újabb kutatás cáfolja az AI-félelmeket
A Unisys friss kutatása szerint mind az alkalmazottak, mind a munkáltatók pozitívnak ítélik meg a mesterséges intelligencia (AI) munkahelyi hatását. A Magyarországon több mint 700 szakembert foglalkoztató vállalat négy országban elvégzett felmérése azt mutatja, hogy az AI alkalmazása növelheti a dolgozói elégedettséget, és segítheti a gyorsabb karrierépítést, míg a vállalatvezetők szerint versenyképességüket veszélyezteti, ha nem építik be a technológiát a működésükbe.
A Mikulás sem egyedül dolgozik, a cégednek sem kell
Egyre több vásárló igyekszik elkerülni a december végi vásárlási dömpinget, így az online megrendelések száma a karácsonyt megelőző hónapokban akár az éves átlag többszörösére is ugorhat. Az áruházak számára ilyenkor kiemelten fontos a forgalom maximalizálása, de a megugró ügyfélszolgálati igények kielégítése és a zökkenőmentes kiszolgálás biztosítása komoly kihívásokat jelent.