A kimagasló szolgáltatási szintet díjazta az Avaya
Avaya Service Expert címet szerzett a NET’54
Az Avaya új minősítési rendszert dolgozott ki a partnerei által nyújtott szolgáltatási szintek megítélésre. Az Avaya Service Expert címet a közép-kelet-európai régióban elsők között a NET’54 Üzleti Kommunikáció szerezte meg.
Az Avaya által bevezetett új minősítési rendszer célja, hogy segítse az ügyfelek tájékozódását a call és contact center megoldásokat szállító Avaya-partnerek kompetenciáinak feltérképezése során. Az Avaya Service Expert cím megszerzése szigorú feltételekhez kötött, a minősítés igazolja, hogy a partner rendelkezik a megfelelő szaktudással, háttérrendszerekkel, valamint üzleti tudással, melyek révén az Avaya alapú távközlési megoldásokat hatékonyan tudja bevezetni és üzemeltetni.
„Nagyon örülünk, és rendkívül büszkék vagyunk az Avaya Service Expert cím elnyerésére, mely garanciát jelent arra, hogy ügyfeleink távközlési megoldásai jó kezekben vannak”- nyilatkozta Ifj. Karászi József, a NET’54 Üzleti Kommunikáció ügyvezetője. A NET’54 az elmúlt 10 évben 50 fős szakembergárdát épített fel, a cég ezen felül – a távközlési beszállítók körében nem megszokott utat választva - saját raktárkészletet tart fenn partnerei gyors kiszolgálása érdekében.
Az Avaya Service Expert minősítés birtokosaként a NET’54 ezen felül teljes körű hozzáférést kapott az Avaya erőforrásaihoz és tudásbázisához. Ennek köszönhetően szakemberei a call és contact centerek vagy ip telefónia rendszerek bevezetése és üzemeltetése során minden ügyféligényre direktben tudnak megoldást kínálni.
Kapcsolódó cikkek
- Műszaki igazgatót nevezett ki az Enterprise Communications Magyarország
- A BTel kérelmezte kötvényeinek bevezetését a BÉT-re
- Sikeresen lezárult a BTel kötvénykibocsátása
- Az Európai Bizottság súlyos pénzbüntetésre ítélte a legnagyobb lengyel telefontársaságot
- Lengyel médiamágnás tárgyal a Polkomtel cég megvásárlásáról
- Céget vásárol a Synergon csehországi leányvállalata
- Az Ericsson megvásárolja a Telecordia mobil hálózati szoftverfejlesztőt
- Százéves az IBM, a számítástechnika úttörője és óriása
- Avaya Gold Business Partner lett a NET’54
- A NET’54-gyel központosít a K&H
hirek.com ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A Philips Monitors bejelenti legújabb 49 hüvelykes professzionális kijelzőjét
Az új Philips monitor kombinálja termelékenységet a csatlakoztathatósággal, így ideális eszköz a professzionális munkakörnyezetekben.
A Philips 49B2U6903CH egy csomó olyan új funkciót hoz magával, amelyek segítik az együttműködést a modern digitális munkahelyen: Nagy 48,8 hüvelykes /124 cm-es képernyő, 5120 x 1440 DQHD felbontás, nagyteljesítményű webkamera és még sok egyéb.
A CIO perspektíva: backstage-ből a nagyszínpadra
Jelentősen felértékelődött a technológiai vezetők szerepe az elmúlt években: a Deloitte által megkérdezett CIO-k mintegy kétharmada a korábbi rutintól eltérően már közvetlenül a vezérigazgatónak jelent. A Deloitte CIO Programja a nagyvállalatok technológiai vezetőinek véleményét mérte fel rövid távú prioritásaikról, teljesítményükről és a napjaink legsürgetőbb üzleti problémáinak megoldásához szükséges képességeikről.
A HONOR 200 Pro elérte a DXOMARK csúcskategóriás rangsorának első helyét
A HONOR bejelentette, hogy a frissen megjelent HONOR 200 Pro elnyerte a telefonokról független méréseket és értékeléseket végző DXOMARK elismerését. Az okostelefonok csúcskategóriás rangsorában a HONOR 200 Pro az első helyet szerezte meg, a készülék így remekül szemlélteti a HONOR rendíthetetlen elkötelezettségét az emberközpontú technológia iránt. A HONOR 200 Pro a tekintélyes Gold Display Label és Eye Comfort Label díjakat is elnyerte, amelyek a kiemelkedő kijelzőminőséget és a szemkényelmi funkciókat ismerik el.
Már a rendszergazdák is tehetnek a tudatos energiafelhasználásért!
Az Eaton Intelligent Power Manager szoftver legújabb verziójának kíméletes leállítás funkciójával a vállalatok innovatív módon csökkenthetik az energiafogyasztásukat a csúcsidőn kívüli órákban. Ezzel a gyártó a rendszergazdák kezébe adja a megoldást, amellyel nagyban hozzájárulhatnak az energiafogyasztás csökkentéséhez, ha a szerverek és a virtuális infrastruktúra kíméletes leállítását az üzemen kívüli órákra, például éjszakára és hétvégére ütemezik, és a rendszereket csak akkor indítják újra, amikor arra szükség van.
Új iparági sztenderd a tűzvédelemben
Folyamatosan bővül azoknak intézményeknek, gyáraknak, logisztikai központoknak a száma, amelyek egyszerűbbé és papírmentessé tették az ellenőrzési, karbantartási folyamatokat és azok dokumentálását egy egyedülálló magyar fejlesztésnek köszönhetően. A szoftvercég innovációja a következő időszakban egyfajta iparági sztenderddé válik a területen, amellyel átláthatóvá, egységesség válnak az ellenőrzések, auditálások folyamata is.