A kimagasló szolgáltatási szintet díjazta az Avaya
Avaya Service Expert címet szerzett a NET’54
Az Avaya új minősítési rendszert dolgozott ki a partnerei által nyújtott szolgáltatási szintek megítélésre. Az Avaya Service Expert címet a közép-kelet-európai régióban elsők között a NET’54 Üzleti Kommunikáció szerezte meg.
Az Avaya által bevezetett új minősítési rendszer célja, hogy segítse az ügyfelek tájékozódását a call és contact center megoldásokat szállító Avaya-partnerek kompetenciáinak feltérképezése során. Az Avaya Service Expert cím megszerzése szigorú feltételekhez kötött, a minősítés igazolja, hogy a partner rendelkezik a megfelelő szaktudással, háttérrendszerekkel, valamint üzleti tudással, melyek révén az Avaya alapú távközlési megoldásokat hatékonyan tudja bevezetni és üzemeltetni.
„Nagyon örülünk, és rendkívül büszkék vagyunk az Avaya Service Expert cím elnyerésére, mely garanciát jelent arra, hogy ügyfeleink távközlési megoldásai jó kezekben vannak”- nyilatkozta Ifj. Karászi József, a NET’54 Üzleti Kommunikáció ügyvezetője. A NET’54 az elmúlt 10 évben 50 fős szakembergárdát épített fel, a cég ezen felül – a távközlési beszállítók körében nem megszokott utat választva - saját raktárkészletet tart fenn partnerei gyors kiszolgálása érdekében.
Az Avaya Service Expert minősítés birtokosaként a NET’54 ezen felül teljes körű hozzáférést kapott az Avaya erőforrásaihoz és tudásbázisához. Ennek köszönhetően szakemberei a call és contact centerek vagy ip telefónia rendszerek bevezetése és üzemeltetése során minden ügyféligényre direktben tudnak megoldást kínálni.
Kapcsolódó cikkek
- Műszaki igazgatót nevezett ki az Enterprise Communications Magyarország
- A BTel kérelmezte kötvényeinek bevezetését a BÉT-re
- Sikeresen lezárult a BTel kötvénykibocsátása
- Az Európai Bizottság súlyos pénzbüntetésre ítélte a legnagyobb lengyel telefontársaságot
- Lengyel médiamágnás tárgyal a Polkomtel cég megvásárlásáról
- Céget vásárol a Synergon csehországi leányvállalata
- Az Ericsson megvásárolja a Telecordia mobil hálózati szoftverfejlesztőt
- Százéves az IBM, a számítástechnika úttörője és óriása
- Avaya Gold Business Partner lett a NET’54
- A NET’54-gyel központosít a K&H
hirek.com ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Pályaorientációs nap volt a Széchenyi-egyetemen
Pályaorientációs nap keretében érkeztek általános iskolások a győri Széchenyi István Egyetemre, ahol laborlátogatásokon, előadásokon, kreatív foglalkozásokon, sőt kínai nyelvórán is részt vehettek. A jelentős érdeklődés miatt az intézmény komplex szolgáltatáscsomagot állított össze, amelyre iskolai csoportok jelentkezhetnek, akár egy osztálykirándulás tartalmas programjaként.
A TIME magazin 2024 egyik legjobb találmányának tartja a HONOR Magic V3-at
A HONOR Magic V3 felkerült a TIME 2024 legjobb találmányait tartalmazó éves listájára, amely a legkülönlegesebb, az életünket megváltoztató innovációkat mutatja be számos területen, többek között az egészségügy, az AI és a zöld energia terén.
Felmérés: a hollandiai szervezetek negyede nincs felkészülve kibertámadásra
Hollandiában a közepes és nagyvállalatok negyede nincs felkészülve egy esetleges kibertámadásra – jelentette hétfőn az NLTimes című holland hírportál a KPN holland távközlési vállalat megrendelésére készült felmérésre hivatkozva, amelyben kiemelik az egészségügyi szektor veszélyeztetettségét is.
Chery Group: Budapest–Róma egy feltöltéssel
Egyetlen feltöltéssel akár a Budapest-Róma távolságot is megtehetik majd az elektromos autók a Chery Group új akkumulátor-technológiájának köszönhetően. Az újdonságot a már itthon is kapható OMODA 5 gyártója az idei innovációs konferenciáján mutatta be.
Nemzetközi oktatásfejlesztési program indul az ELTE vezetésével
Az ELTE és még négy európai egyetem alkotta konzorcium 250 ezer eurós támogatást kapott az Erasmus+ felsőoktatási együttműködési partnerségek programban megvalósuló, oktatási és módszertani fejlesztéseket célzó, 2026 végéig tartó REDINEST projektre.