Európai felvásárlásba fogott a Xeroxhoz tartozó ACS

forrás Prim Online, 2011. augusztus 10. 11:52

Globális piaci pozíciói erősítésének újabb állomásaként a Xerox leányvállalata, az ACS felvásárolta az Innova Consultingot.

Az akvizíció révén az ACS bővíti és fejleszti az olasz cég 180 fős call centerét és üzleti folyamatokat támogató központját, amely elsősorban Szardínia szigetén nyújt telekommunikációs szolgáltatásokat. Az Innova Consulting a Zürich Connect back office és call center tevékenységeit ellátó leányvállalata volt az itáliai piacon, így a felvásárlásnak köszönhetően az ACS Európa egyik legnagyobb, svájci biztosítási vállalatának lett közvetlen üzleti partnere. Mostantól az ACS már több mint 1,5 millió telefonos ügyfélmegkeresést kezel nap, mint nap 150 ügyfélközponti irodáján keresztül, 20 különböző nyelven.

Kulcsszavak: +céginfo Xerox

Infogazdaság ROVAT TOVÁBBI HÍREI

Okos naperőmű születik Hódmezővásárhelyen

Már zajlik a transzformátor alállomás telepítése Hódmezővásárhelyen, ahol Magyarország legújabb, mintegy 98 ezer napelemmel felszerelt ipari naperőműve épül. A létesítmény a legkorszerűbb technológiák alkalmazásával valósul meg, így nemcsak hatékony, hanem intelligensen képes reagálni az időjárás szélsőségeire is. A Solar Markt Csoport hatodik naperőművének kivitelezése a végső fázisába lépett, a tervek szerint az év végére üzembe helyezik.

2025. június 15. 15:43

Kvantumtechnológia: Az innováció következő nagy ugrása?

Az informatika eddigi fejlődése már eddig is alapvetően alakította át a mindennapjainkat, de a kvantumtechnológia elterjedése új szintre emelheti a kommunikációt, a számítástechnikát, az információfeldolgozást – sőt, áttöréseket hozhat a méréstechnikában és az orvosi diagnosztikában is.

2025. június 14. 12:07

Álláshirdetések újratöltve – az AI már a HR-t is forradalmasítja

Az utóbbi években jelentősen átalakult az emberek információkeresési módja: egyre többen fordulnak mesterséges intelligencián alapuló eszközökhöz, ahol már nemcsak kulcsszavakat, hanem természetes nyelven megfogalmazott, összetett kérdéseket is feltesznek. A keresés így egyre inkább párbeszéddé válik, ami alapjaiban formálja át az online jelenlét szabályait – különösen a munkaerőpiacon.

2025. június 13. 21:27

Jövőálló munkahelyek, valós tudás – Ezt hozta a Business Fest 2025

A diploma helyett a valódi készségek, a kiaknázatlan munkaerő-tartalékok mozgósítása és a mentorprogramok bevezetése jelenthetik a választ a magyar munkaerőpiac aktuális problémáira – ez volt a Business Fest 2025 egyik legfontosabb üzenete. A közel 7000 résztvevőt vonzó rendezvényen a WHC Csoport szakértői döntéshozókkal és gazdasági szereplőkkel közösen mutattak be gyakorlati megoldásokat a munkahelyek jövőjének építéséhez. A 35 éves jubileumát ünneplő HR-szolgáltató ezen az eseményen jelentette be teljes körű márkamegújulását is.

2025. június 13. 19:54

Generatív mesterséges intelligencia a K&H Banknál: túl a technológián

A K&H Bank számára a generatív mesterséges intelligencia (genAI) nem csupán egy új technológiai eszköz, hanem az ügyfélkiszolgálás személyre szabottabbá és hatékonyabbá tételének kulcsa. Az elmúlt év során a bank számos területen sikeresen alkalmazta a technológiát – a belső működéstől kezdve, a hitelezési folyamatokon át, egészen Kate-ig, a digitális asszisztensig. A tanulási folyamat része, hogy a kevésbé eredményes esetekből is következtetéseket vonnak le. A cél egy olyan ügyfélélmény megteremtése, amely túlmutat a hagyományos bankoláson, és konkrét élethelyzetekre kínál testreszabott megoldásokat.

2025. június 13. 18:10

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Új szakértő irányítja a Yettel digitális fejlesztéseit

2025. június 12. 16:42

Diákötletek, amelyek jobbá tehetik a világot

2025. június 7. 13:55

Ők formálják a jövőt – díjazták a legtehetségesebb középiskolás innovátorokat

2025. június 1. 14:25

AI Summit Budapest 2025: Nobel-díjas kutató nyitja meg a konferenciát

2025. május 27. 16:35