Európai felvásárlásba fogott a Xeroxhoz tartozó ACS
Globális piaci pozíciói erősítésének újabb állomásaként a Xerox leányvállalata, az ACS felvásárolta az Innova Consultingot.
Az akvizíció révén az ACS bővíti és fejleszti az olasz cég 180 fős call centerét és üzleti folyamatokat támogató központját, amely elsősorban Szardínia szigetén nyújt telekommunikációs szolgáltatásokat. Az Innova Consulting a Zürich Connect back office és call center tevékenységeit ellátó leányvállalata volt az itáliai piacon, így a felvásárlásnak köszönhetően az ACS Európa egyik legnagyobb, svájci biztosítási vállalatának lett közvetlen üzleti partnere. Mostantól az ACS már több mint 1,5 millió telefonos ügyfélmegkeresést kezel nap, mint nap 150 ügyfélközponti irodáján keresztül, 20 különböző nyelven.
Kapcsolódó cikkek
- Az Apple Amerika legértékesebb vállalata
- Óriás fejlesztéseket hajt végre az Air Liquide-nél a Xeroxhoz tartozó ACS
- Magyar Telekom: kisebb eredmény és bevétel a második negyedévben
- Átalakul a Vodafone, új vezér kerül Beck György mellé
- Felsőoktatásban erősít a Xerox
- Újabb felvásárlás a Xeroxnál
- 300 millió dollárt fektet felvásárlásokba a Xerox
- A Wallitrade forgalmazza a Xerox szélesformátumú berendezéseit
- A Xerox idén is ott van a világ legetikusabb cégei közt
- Stratégiai kinevezések a Xeroxnál
Infogazdaság ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Okos naperőmű születik Hódmezővásárhelyen
Már zajlik a transzformátor alállomás telepítése Hódmezővásárhelyen, ahol Magyarország legújabb, mintegy 98 ezer napelemmel felszerelt ipari naperőműve épül. A létesítmény a legkorszerűbb technológiák alkalmazásával valósul meg, így nemcsak hatékony, hanem intelligensen képes reagálni az időjárás szélsőségeire is. A Solar Markt Csoport hatodik naperőművének kivitelezése a végső fázisába lépett, a tervek szerint az év végére üzembe helyezik.
Kvantumtechnológia: Az innováció következő nagy ugrása?
Az informatika eddigi fejlődése már eddig is alapvetően alakította át a mindennapjainkat, de a kvantumtechnológia elterjedése új szintre emelheti a kommunikációt, a számítástechnikát, az információfeldolgozást – sőt, áttöréseket hozhat a méréstechnikában és az orvosi diagnosztikában is.
Álláshirdetések újratöltve – az AI már a HR-t is forradalmasítja
Az utóbbi években jelentősen átalakult az emberek információkeresési módja: egyre többen fordulnak mesterséges intelligencián alapuló eszközökhöz, ahol már nemcsak kulcsszavakat, hanem természetes nyelven megfogalmazott, összetett kérdéseket is feltesznek. A keresés így egyre inkább párbeszéddé válik, ami alapjaiban formálja át az online jelenlét szabályait – különösen a munkaerőpiacon.
Jövőálló munkahelyek, valós tudás – Ezt hozta a Business Fest 2025
A diploma helyett a valódi készségek, a kiaknázatlan munkaerő-tartalékok mozgósítása és a mentorprogramok bevezetése jelenthetik a választ a magyar munkaerőpiac aktuális problémáira – ez volt a Business Fest 2025 egyik legfontosabb üzenete. A közel 7000 résztvevőt vonzó rendezvényen a WHC Csoport szakértői döntéshozókkal és gazdasági szereplőkkel közösen mutattak be gyakorlati megoldásokat a munkahelyek jövőjének építéséhez. A 35 éves jubileumát ünneplő HR-szolgáltató ezen az eseményen jelentette be teljes körű márkamegújulását is.
Generatív mesterséges intelligencia a K&H Banknál: túl a technológián
A K&H Bank számára a generatív mesterséges intelligencia (genAI) nem csupán egy új technológiai eszköz, hanem az ügyfélkiszolgálás személyre szabottabbá és hatékonyabbá tételének kulcsa. Az elmúlt év során a bank számos területen sikeresen alkalmazta a technológiát – a belső működéstől kezdve, a hitelezési folyamatokon át, egészen Kate-ig, a digitális asszisztensig. A tanulási folyamat része, hogy a kevésbé eredményes esetekből is következtetéseket vonnak le. A cél egy olyan ügyfélélmény megteremtése, amely túlmutat a hagyományos bankoláson, és konkrét élethelyzetekre kínál testreszabott megoldásokat.