A közösségi oldalak látogatása elősegíti a mobil internetezést
A közösségi oldalak és fájlmegosztók látogatása elősegíti a hordozható eszközökön való internetezést - állapítja meg a GfK Hungária Piackutató Intézet legfrissebb felmérése, amelyet a Magyarországon legalább heti rendszerességgel internetezők körében végzett.
A GfK Hungária 2011 első negyedévében végzett online kutatást, amely részletesen feltérképezi, hogy milyen internetes tartalmak, illetve fogyasztói magatartás áll a mobil internetezés gyors terjedésének hátterében.
Az MTI-hez szerdán eljuttatott eredmények szerint szinte valamennyi közösségi funkció lényegesen gyakrabban jelenik meg azon internetezők körében, akik hordozható eszközökön is, vagy kizárólag ilyeneken kapcsolódnak a világhálóra. Ez arra utal, hogy az internetezéshez használt fix eszközöket és internet-csatlakozásokat gyakorlatiasabban, technokrata módon használják a felhasználók, azokon elsősorban - de nem kizárólag - hivatalos ügyeiket intézik, míg a hordozható eszközök használatában inkább egyfajta "hedonista", közösségi attitűd jelenik meg.
A felmérésből kiderül, hogy a hordozható eszközökön aktívabb közösségi internetezés folyik mint a fix számítógépeken. A kizárólag fix eszközökön internetezők 47 százaléka naponta látogat közösségi oldalakat a világhálón, míg a hordozható eszközön is netezőknek több mint fele, 51 százaléka tesz ugyanígy.
A csak fix eszközökkel netezők ötöde videómegosztó oldalakra megy fel, és hasonló az arány a hordozható eszközzel internetezőknél is.
Kapcsolódó cikkek
- Tweetelj, keress és vezess! – Közösségibb navigáció a TomTomtól
- Brit zavargások - A közösségi oldalak képviselőivel egyeztetne a belügyminiszter
- Vizsgálják a cégek helyét a közösségi médiában
- Százszor kell bocsánatot kérnie a Twitteren
- Megnégyszereződik 2015-re a globális internet-forgalom
- 1 millió 448 ezerre nőtt a mobilinternet-előfizetők száma
- Oszd meg, és reklámozz!
- Közösségi hálózatokat épít az e-cigaretta
- Legkevesebb 7,5 millió amerikai kiskamasz használja a Facebookot
- Sok gyermek nem alkalmazza az adatvédelmi lehetőségeket a közösségi portálokon
hirek.com ROVAT TOVÁBBI HÍREI
„Mit lájkol a gyerek?” – A szülőket segíti az NMHH új kiadványa
A közösségi médiafelületek használata ma már a fiatalok mindennapjainak részévé vált, ezért a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) kiemelt figyelmet fordít az ezen felületek kínálta lehetőségekre és kockázatokra.
Magasabb ponthatárok mellett több mint 4400 elsőéves jutott be a Széchenyi-egyetem minőségi képzéseire
Összesen 4409 elsőéves kezdheti meg tanulmányait a győri Széchenyi István Egyetemen szeptemberben. A ponthatárok a szakok jelentős részén emelkedtek a tavalyihoz képest, van olyan, amelyre 487 ponttal lehetett csak bejutni. Mindez azt mutatja, hogy felkészült hallgatók érkeznek az intézmény magas színvonalú képzéseire.
A HONOR 200 Pro és a mesteri fotózás: fejlődés a Studio Harcourt hagyatékával
Rengeteg ikonikus személyiség mögött ott rejlik egy olyan portré, amely nemcsak a személy lényegét ragadja meg, hanem az örökségét is megörökíti. A hírességektől a politikusokig a portrék alakították a történeteket és magáról az emberiségről alkotott képünket.