Magyar Termék Nagydíjat nyert az első magyar érintőképernyős GPRS mobiltelefon
Az első magyar érintőképernyős GPRS mobiltelefont – „Vario Medcare” néven – idén mutatta be a MOHAnet Mobilsystems Zrt. a Medcare Classic utódaként. Az új készülék rövid idő alatt több szakmai elismerésben is részesült, tegnap pedig az elődmodell 2008-as sikerét megismételve elnyerte a tizenegyedik alkalommal kiírt Magyar Termék Nagydíjat. A Vario Medcare a legfőbb elismerés mellett az Informatikai Nívódíjat is bezsebelte. A díjakat Havasi Zoltán, a MOHAnet Mobilsystems Zrt. vezérigazgatója vette át 2011. szeptember 1-én a Parlament Felsőházi Termében.
„Büszkeséggel tölt el, hogy cégünk ötéves pályafutása során már másodjára vehetjük át a Magyar Termék Nagydíjat. Komoly fejlesztőmunkánk eredménye ez a siker, amelyből vállalatunk minden munkatársa kivette a részét” – mondta el Havasi Zoltán a díjátadót követően, majd folytatta: „Munkánk során mindig arra törekszünk, hogy lehetőség szerint az ügyfelek elvárásainak megfelelően alakítsuk ki termékeinket. Éppen ezért a ma divatosnak számító multimédiás alkalmazások sokasága helyett a Vario termékcsalád fejlesztése során a funkcionalitást tartottuk szem előtt. A végeredmény nem egy divatos, hanem sokkal inkább a mindennapokban hasznos, használható készülék lett.”
A „Vario Medcare 4in1” Lifeguard készülék 0-24 órás személyfelügyeletre, személyvédelemre, terápiakövetésre valamint hagyományos telefonszolgáltatásra (4in1) egyaránt alkalmas. Ezáltal a GPRS alapú segélyhívó teljes értékű mobiltelefonként is használható, és az ügyfélnek lehetősége nyílik arra, hogy opcionálisan a beszéd funkcióra is előfizethessen. A készüléket jellemzően idős, vagy más okok miatt gondozásra, felügyeletre szoruló személyek használják lakhelytől, kapcsolati státusztól teljesen függetlenül. A szolgáltatás havi díja nagyban függ az előfizetői igényektől, 4.000 Ft-tól 10.000 Ft-ig is terjedhet. Az alapszolgáltatásban 0-24 órás felügyelet, a diszpécser azonnali intézkedése, valamint a GPS alapú online követhetőség foglaltatik benne.
„Magyarországon kívül már elérhető a mobiltelefonunk Szlovákiában és Romániában is, de célunk, hogy további országokban is megtalálhatóak legyenek a MOHAnet termékei” – tette hozzá a vezérigazgató.
Kapcsolódó cikkek
- Mobil távfelügylet Telenor Hiperneten
- A gép-gép közötti kommunikációra épít a MOHAnet
- Nő az igény a gép-gép közötti kommunikációs szolgáltatásokra
- GPRS-modem a laptopról való mobilozáshoz
- Calypso vezeték nélküli Wi-Fi/GSM-GPRS telefon
- IP-alapú hálózat-független adatátviteli technológiát próbált ki a Nokia és az NEC
- Tisztességtelenül korlátozta a Vodafone a GPRS internetet
- WiFi-GPRS roaming szolgáltatást tesztel a brit mentőszolgálat
- 2004 a rádiós és webtelefon-technológiák sikeréve lesz?
- Olcsóbb WAP és GPRS csomagok, változatlan akciós tarifa a Westelnél
hirek.com ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A Sony bejelenti második generációs zászlóshajóját, az Alpha 1 II fényképezőgépet
A Sony bemutatja a második generációs Alpha 1 II zászlóshajóját, egy új full frame, tükör nélküli, cserélhető objektíves fényképezőgépet, amelyet a Sony legmodernebb AI feldolgozóegységével működik. A fényképezőgép körülbelül 50.1 megapixel (MP) effektív felbontású érzékelővel rendelkezik, akár 30 fps sebességgel, AF/AE-követéssel képes elsötétedésmentes sorozatfelvételt készíteni, torzításmentes zárral van ellátva, és továbbfejlesztette a képtisztaságot a közép- és magastónusok érzékenységénél.
Az új Sony objektív nagy felbontást, gyönyörű bokeh-t és fejlett autofókuszt kínál
A Sony bejelentésével új utat tör: az FE 28-70mm F2 GM prémium E-bajonettes objektív a teljes zoomtartományban nagy, F2-es rekesznyílással büszkélkedhet, így gyönyörű bokeh-t, nagy felbontást és egyedülálló autofókuszt biztosít állóképekhez és videófelvételekhez, nem beszélve a prímobjektívek minőségével vetekedő élességről és kontrasztról.
A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák
A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.
OMV: 2025 végéig országszerte elérhető lesz az ultragyors töltőhálózat
Országszerte 15 helyszínen már igénybe vehetőek az OMV új gyorstöltői. A társaság még idén megduplázza ultragyors töltéssel üzemelő töltőállomásai számát, 2025 végéig pedig közel 50 helyszínen összesen 80 villámtöltő pont működik majd az országban. A töltők legalább 100 kW teljesítmény leadására képesek, ami később több helyszínen akár a 200 kW-ot is elérheti, a hálózati kapacitás függvényében. Az OMV saját applikációt is fejlesztett a töltőkhöz, amiben most különleges akciókkal várja az autósokat.
Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup
Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350 milliárd e-mail* és a 200 millió aktívan üzemelő weboldal** – a háttérben dolgozó szerverparkok miatt – egyre nagyobb, ráadásul egyre növekvő részét teszi ki a globális karbonkibocsátásnak, erre dolgozott ki egyedi megoldásokat a 100%-ban magyar tulajdonú és hazai alapítású startup. Az egyedi és innovatív szolgáltatásokat nemzetközi szinten is értékeli a szakma, amit legutóbb a MediaSpace Global Changemakers' Awards 2024 díjával ismert el.