Digitális reklámtechnikai megoldások az LG-től
Az EzSign tv az LG első olyan digitális reklámtechnikai megoldása, amely televízió is egyben. A tv funkció külön hardver hozzáadása nélkül működik a reklámokhoz való tartalmak pedig egyszerűen előállíthatóak. A készülékhez adott szoftver rendkívül könnyen használható sablonokat tartalmaz a különböző szektorok igényeihez igazodva. A felhasználók az LG EzSign Editor szerkesztőprogrammal könnyedén személyre szabhatják a megjeleníteni kívánt tartalmakat. A felhasználóknak nincs más dolguk, mint egy számítógépen kiválasztani az ingyenes sablonok közül a nekik tetszőt, majd hozzáadni szövegeiket és képeiket, végül pedig feltölteni a tartalmat a kijelzőre egy USB meghajtón keresztül.
Az USB lejátszás funkció egyszerű, mégis átfogó megoldást kínál az LG EzSign TV telepítésére és a különböző tartalmak lejátszására úgy, hogy nem szükséges további médialejátszókat vagy külső eszközöket (pl. DVD lejátszó vagy számítógép) csatlakoztatni a tv készülékhez.
Az EzSign TV-t így külső cégek bevonása nélkül üzembe helyezhető és üzemeltethető, amellyel pénzt és időt lehet megtakarítani. A tévé csak reklámüzenet sugárzására, vagy kizárólag tévéként való üzemelésre is beállítható. A készülék a legnépszerűbb 32 és 42”-os méretekben kapható.
Az EzSign a 2011-es InfoComm kiállításon − a legnevesebb kereskedelmi audió/videó eseményen −, megkapta a Commercial Integrator legjobb digitális reklámtechnikai hardverének járó elismerését. Ezen felül a készülék Energy Star 4.1® és EcoSmart™ minősítéssel rendelkezik, igazolva az alacsony energiafogyasztást.
Kapcsolódó cikkek
- Együttműködik az okostévé-gyártásban az LG, a Philips és a Sharp
- Az LG teljes körű 3D termékpalettája az IFA kiállításon
- Nem szédülünk az új LG 3D monitoroktól és monitor TV-ktől
- Oszd meg, és reklámozz!
- Az LG újgenerációs három dimenziós televíziói
- Chrome-reklám az orosz TV-ben: Gyorsabb, mint gondolná!
- Nem tudják, mit akar a fogyasztó
- Táblagépen jobb, ha mozog, mobilon jobb, ha nyugalomban van
- A kkv-k marketingesei az e-mailben és a facebookban hisznek
- Hazánkban is érkeznek reklámok az iPhone-ra
hirek.com ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Irodai és költséghatékony perifériákkal újít a Sandberg
A változatos számítástechnikai- és mobiltartozékairól ismert Sandberg bemutatta új, modern igényeknek megfelelő irodai egerét, valamint Saver sorozatú, jack csatlakozós headseteit. Ezekkel a termékekkel a Sandberg a modern irodák számára kínál költséghatékony megoldásokat a márkától megszokott minőséggel és 5 év garanciával.
Indul a Hello Cleantech 3.0: a magyar startupok számára is kitörést biztosít a program
A rendkívül sikeres, eddig közel 300 úttörő megoldást és 50 iparági vezetőt összehozó, Hello Cleantech program harmadik alkalommal is elindult idén novemberben. Már fogadják az európai tiszta energetikai megoldásokat bemutató pályázatokat szerte Európából, ezen belül Magyarországról is. A 2024-es EIT InnoEnergy által indított program egyedülálló hidat képez az innovatív startupok és iparági vezetők között. A résztvevők amellett, hogy szakmai támogatásban részesülhetnek üzlet- és technológiafejlesztési területen, finanszírozáshoz juthatnak és hozzáférhetnek a vezető kockázati tőkealapokhoz.
Az adózás területén is új korszakot hoz a mesterséges intelligencia
Jelentősen átalakíthatja az adó- és pénzügyi osztályok működését a generatív mesterséges intelligencia (GenAI) — derül ki az EY 1600 pénzügyi igazgató és adószakértő megkérdezésével készült nemzetközi kutatásából. Az új technológia fokozza a hatékonyságot a válaszadók többsége szerint, de nem számítanak arra, hogy elveszi az állásokat a szakemberektől.
A magyar vásárlók egyre tudatosabbak az online térben: a Pepita.hu kutatása
A Pepita.hu legfrissebb felmérése szerint a magyar online vásárlók egyre tudatosabban óvják személyes adataikat, és törekednek a biztonságos fizetési megoldások alkalmazására. Az ünnepi időszak küszöbén végzett felmérés eredményei rámutattak, hogy a vásárlók fele rendszeresen használ utánvétet, és sokan részesítik előnyben az olyan biztonsági megoldásokat, mint a kétlépcsős azonosítás vagy a megbízható piacterek. Az eredmények azt mutatják, hogy a magyarok bizalma nő az online vásárlás iránt, és az adatvédelem fontossága egyre szélesebb körben ismert.
Nagy az igény a jogi, orvosi, pénzügyi vagy műszaki előképzettséggel rendelkező informatikusokra
A digitalizáció a pénzügyektől az oktatáson át az agráriumig, a kiskereskedelemig és az egészségügyig valamennyi iparágat átalakítja, ezért a munkáltatók előnyben részesítik azokat a junior informatikusokat, akik valamilyen, az IT-n kívüli szakmai előképzettséggel, illetve különböző iparágakban szerzett projekt-tapasztalatokkal – és esetleg menedzseri készségekkel és jó kommunikációs képességekkel – is rendelkeznek.