Hazánkban is érkeznek reklámok az iPhone-ra
Az Apple bejelentette, hogy forradalmi mobilhirdetési hálózata, az iAd ez év decemberétől a brit és a francia piacon, 2011 januárjától pedig Németországban is megkezdi működését. Az iAd első európai hirdetői között található a L’Oréal, a Renault, a Louis Vuitton, a Nespresso, a Perrier, a Unilever, a Citi, az Evian, az LG Display, az AB InBev, a Turkish Airlines és az Absolute Radio. Az iAd júliusi, USA-beli indulása óta kínál új, hatékony módszert a hirdetőknek. A szolgáltatás révén az iPhone- és iPod touch felhasználók millióit érhetik el közvetlenül, kedvenc alkalmazásaikban. Az iAd a fejlesztőknek is komoly, új bevételi forrást jelent. A hálózat mindössze négy hónap alatt ügyfelei között tudhatta több mint felét annak a 25 vállalatnak, amelyek a legjelentősebb összeget költik reklámra az Egyesült Államokban. Az IDC piackutató előrejelzései szerint 2010-ben az iAd termeli a mobilfelületen megjelent hirdetésekből származó bevételek 21 százalékát az USA-ban.
Az iOS 4 operációs rendszerbe épített iAd szolgáltatás lehetővé teszi, hogy a felhasználóknak ne kelljen kilépniük az éppen használt alkalmazásból, ha meg szeretnék tekinteni a hirdetéseket. Így például tovább nézhetik a videókat, folytathatják a játékot, és zökkenőmentesen tölthetnek le egy-egy alkalmazást vagy vásárolhatnak iTunes-tartalmat a hirdetéseken keresztül. A felhasználók átlagosan több mint 60 másodpercet töltenek el egy-egy hirdetés megtekintésével. Az iAd hirdetései a televíziós reklámok narratív jegyeit egyesítik a digitális hirdetések interaktív lehetőségeivel – ezzel alapjaiban nyitnak új utat a hirdetések terén. A hirdetők az advertising.apple.com weboldalon tájékozódhatnak a lehetőségekről. Az iAd hálózatához csatlakozó fejlesztők számos hirdetési formátumot építhetnek be könnyedén alkalmazásaikba, és szabványos, 60 százalékos részesedést kapnak az iAd bevételeiből az iTunes Connect szolgáltatáson keresztül.
Kapcsolódó cikkek
- Hamarosan az amerikai iPhone-rajongók is választhatnak szolgáltatót
- Reklámok közvetlenül a Twitter üzenetekben
- Apple blama: Sokan elaludtak Európában az iPhone miatt
- Beépített SIM-kártyára készül az Apple
- Itt vannak az első iPhone-reklámok
- Közel ötmillióan töltötték le a Skype-ot az iPhone-ra
- Méregdrága lesz az iPhone-reklám
- Az internet növekedését várják a legtöbben
- Ellenséges lépésként értékelte a Flash nélküli iPad-et az Adobe
- Megjelent az Opera Mini iPhone változata
Telekom ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Tippek a hosszabb üzemidőhöz a HONOR-tól
A HONOR készülékei, a kedvező árútól a csúcskategóriásig kiváló akkumulátor üzemidővel rendelkeznek, mérsékelt igénybevétel mellett akár egész nap használhatóak. Ettől függetlenül azonban érdemes figyelni arra, hogy miként tudjuk a leghatékonyabban kihasználni az üzemidőt, hogy még véletlenül se merüljön le okostelefonunk.
Álljunk meg egy parkolásra – így parkolunk a fizető övezetekben
A fizetőparkolás intézményét sok autós a sofőrök ellenségeként éli meg, miközben annak egyik fontos célja éppen a forgalomszabályozás és a városi parkolókapacitás hatékonyabb kihasználása, különösen a sűrűn lakott területeken. A Yettel mobilparkolás szolgáltatásának elemzésével érdekes megállapítások derültek ki a hazai autósok szokásairól, most pedig szervizcsomagot és üzemanyag utalványt is érhet a mobilparkolás használata.
A HONOR szállította a legtöbb okostelefonot a kínai piacra
Az IDC legújabb jelentése szerint 2024 első negyedévében a HONOR lett a vezető márka Kína okostelefonos piacán.
Megjelentek az első HMD okostelefonok
A Human Mobile Devices (HMD) bemutatta első saját gyártású okostelefonjait: megérkezett a HMD Pulse Pro, HMD Pulse+ és HMD Pulse. A Pulse kollekció már most lefekteti a HMD designalapjait: merész vonalvezetés, egyedi tónusok, modern és letisztult esztétika, elegáns kialakítás, előkelő formatervezés – és mindez elérhető áron.
A Rakuten Viber elnyerte a SOC 2 Type 2 tanúsítványt
A Rakuten Viber, a világ egyik vezető kommunikációs platformja, amely nagy hangsúlyt fektet a biztonságos és privát kommunikációra, sikeresen teljesítette a Service Organization Control (SOC) 2 Type II tanúsítványt. A SOC 2 az American Institute of Certified Public Accounts (AICPA) által kidolgozott ellenőrzési szabvány. Szigorú keretrendszerét úgy alakították ki, hogy biztosítsa az ügyféladatok biztonságát, rendelkezésre állását, bizalmas jellegét és védelmét.