Ajánlhatom az Ön figyelmébe ezeket az olvasnivalókat is?
Az új és „öntanuló” ajánlórendszer felismeri és megjegyzi a látogató által olvasott tartalmakat és a jövőben ízlése és érdeklődési köre mentén kínál számára cikkeket és tartalmakat.
„Napi több száz hír közül egyéni olvasói preferenciákat alkotni és ennek megfelelő tartalmat kínálni izgalmas kihívás. A tartalomajánlás az e-commerce és az online média világának egyik legújabb ügyfélélmény- és lojalitásnövelő eszköze” – mondta Kereszturi Gergely, a Gravity marketingvezetője.
„Az új ajánlórendszerrel a felhasználók élményét és lojalitását szeretnénk növelni. Ha egyénre szabott és releváns tartalmakat ajánlunk olvasóinknak, időt és energiát spórolhatunk meg nekik, ezzel pedig elégedettségüket fokozhatjuk” – mondta Novák Péter, az Origo Zrt. vezérigazgató-helyettese.
Kapcsolódó cikkek
- Gazda Albert az Origo új főszerkesztője
- Távoznak az Origo vezetői
- Fresh HTML 3.63
- Origo-HomeSys szándéknyilatkozat: februártól tévén jöhet az internet
- Megújult klubrendszer az iWiW-en
- Új mobil [origo] portál
- „Lájkolni” mindenki tud, de az iWiW ennél többet is
- Eseményszervezővel bővült az iWiW
- Megnyílt a "Jövő Áruháza" Szolnokon
- Mp3tag 2.49
Hirek.com - Kiemelt hír ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Éppen most robban a hazai előfizetéses e-kereskedelem
Idén nyáron a hazai webshopok 4 százaléka kínált valamilyen terméket előfizetéses formában, azonban az adatok szerint ez az arány két-három éven belül várhatóan 23 százalékra nő. Az, hogy közel ötszörösére nőhet az előfizetéses vásárlást kínáló webáruházak száma, jól mutatja a piacon zajló jelentős változásokat – ismertette a Visa támogatásával készült friss kutatásának* eredményeit a Shoprenter.
Ezek a MI legnagyobb veszélyei az oktatásban
Két szemeszteren keresztül kísérelték meg matematikai kurzusaikon ChatGPT-szerű mesterséges intelligencia használatát a Corvinus oktatói: diákjaik mindvégig szabadon használhatták feladataik elkészítéséhez, sőt, vizsgáikhoz is a MI-t. Az eredmény a két oktatót is meglepte: csökkent a hallgatók motivációja és a csoport általános tudásszintje, valamint jobban kiéleződtek a hallgatók közötti társadalmi egyenlőtlenségek is.
Techóriások özönlöttek a Városligetbe
Az AI Summit 2024 grandiózus eseményként vonzotta a mesterséges intelligencia iránt érdeklődőket a Városligetbe szeptember 9-én és 10-én. Az Indamedia kiadó által szervezett konferenciára a jegyek már az indulást megelőző napokban elfogytak – a rendezvény két napjára közel 3000-ren léptek be. Itt az AI-t gyakorlatilag minden aspektusból megközelítették, és olyan nemzetközi technológiai nagyágyúk is képviseltették magukat, mint a Microsoft, az Amazon, a Google, de még a Financial Times is.
Belföldön az elmúlt 2 évben megduplázódott a nyári adatforgalom
A Yettel összesített adatok alapján folyamatosan vizsgálja a hálózatán zajló forgalom típusát és intenzitását mind a belföldön, mind a külföldön mobilt használó ügyfelek esetében. Most a szabadságokkal teli nyári időszakot elemezte a vállalat, érdekes megállapításokat nyerve az adatokból.
Megújult fizetési felülettel erősíti tovább pozícióját az online fizetési piacon a Barion
Magyarország egyik vezető fintech vállalata, a Barion, jelentős frissítéseket vezetett be fizetési rendszerében, amelyek még jobb vásárlói és felhasználói élményt biztosítanak. A jelenleg 17 000 e-kereskedelmi partnert és 500 000 felhasználót kiszolgáló, adatvezérelt online fizetési megoldásokat nyújtó magyar cég modern és letisztult designnal, új biztonsági funkciókkal és egyszerűsített navigációval teszi még könnyebbé a fizetési folyamatot a vásárlók számára.