Offenzívában a magyarországi közösségi vásárló oldalak

forrás Prim Online, 2011. október 25. 14:04

A brands.hu sajtótájékoztatóval, a Bónuszbrigád sajtóközleménnyel  igyekszik a reflektorfényt a közösségi vásárlásokat lebonyolító oldalakra ráirányítani, és bemutatni, miképp váltak ezek a modellek néhány év alatt sikertörténetté.

 

- A Magyarországon elsőként indult közösségi webáruház, a brands.hu három év alatt 600.000 új tagot regisztrált, több mint 300 márka termékeit kínálja, az idén a számlaforgalma a tavalyi duplája lesz, eléri a 700 millió forintot - számolt be a cég sajtótájékoztatóján Weiler Péter, a brands.hu, illetve a tulajdonos Habostorta Kft. ügyvezető igazgatója kedden. A webáruház átalagosan 30 százalékos jutalékkal működik, így az idei számlaforgalomból mintegy 210 millió forint lesz a saját bevétele, míg az üzleti eredménye 20 millió forint. Ugyanakkor a cég évente 30-40 millió forintot költ fejlesztésre.

 

A sikeresnek ítélt magyar piaci növekedést követően ugyanis a brands.hu megjelenik a nemzetközi piacokon is, az idén Ausztria, Szlovákia és Románia területén BrandsClub néven kezdi meg tevékenységét.

 

A Bónusz Brigád mai sajtóközleménye új kényelmi szolgáltatásokról és hűségprogramról szól. A hűségprogram keretében a vásárlói közösség tagjai a megvett bónuszok számától és értékétől függően bronz, ezüst, arany, illetve platina fokozatot érhetnek el, amelyekhez exkluzív ajánlatok, Bónusz Brigád eseményekre szóló VIP belépők, valamint ajándékok és lejárt bónusz visszatérítési lehetőségek tartoznak. Az új kényelmi szolgáltatások egyike szintén bónuszok érvényességének lejártához kapcsolódik: ezentúl a bónuszok érvényességének félidejében automatikusan figyelmeztetik a felhasználókat a már megvásárolt, de még be nem váltott bónuszok felhasználására. A másik új kényelmi funkció a fizetési lehetőségek további bővülését hozó MasterCard Mobile fizetési rendszer bevezetése, amely a közösségi vásárló oldalak közül először a Bónusz Brigádnál érhető el.

Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI

A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák

A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.

2024. november 21. 17:59

OMV: 2025 végéig országszerte elérhető lesz az ultragyors töltőhálózat

Országszerte 15 helyszínen már igénybe vehetőek az OMV új gyorstöltői. A társaság még idén megduplázza ultragyors töltéssel üzemelő töltőállomásai számát, 2025 végéig pedig közel 50 helyszínen összesen 80 villámtöltő pont működik majd az országban. A töltők legalább 100 kW teljesítmény leadására képesek, ami később több helyszínen akár a 200 kW-ot is elérheti, a hálózati kapacitás függvényében.  Az OMV saját applikációt is fejlesztett a töltőkhöz, amiben most különleges akciókkal várja az autósokat.

2024. november 21. 16:35

Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup

Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350 milliárd e-mail* és a 200 millió aktívan üzemelő weboldal** – a háttérben dolgozó szerverparkok miatt – egyre nagyobb, ráadásul egyre növekvő részét teszi ki a globális karbonkibocsátásnak, erre dolgozott ki egyedi megoldásokat a 100%-ban magyar tulajdonú és hazai alapítású startup. Az egyedi és innovatív szolgáltatásokat nemzetközi szinten is értékeli a szakma, amit legutóbb a MediaSpace Global Changemakers' Awards 2024 díjával ismert el.

2024. november 21. 14:56

Újabb kutatás cáfolja az AI-félelmeket

A Unisys friss kutatása szerint mind az alkalmazottak, mind a munkáltatók pozitívnak ítélik meg a mesterséges intelligencia (AI) munkahelyi hatását. A Magyarországon több mint 700 szakembert foglalkoztató vállalat négy országban elvégzett felmérése azt mutatja, hogy az AI alkalmazása növelheti a dolgozói elégedettséget, és segítheti a gyorsabb karrierépítést, míg a vállalatvezetők szerint versenyképességüket veszélyezteti, ha nem építik be a technológiát a működésükbe.

2024. november 21. 11:39

A Mikulás sem egyedül dolgozik, a cégednek sem kell

Egyre több vásárló igyekszik elkerülni a december végi vásárlási dömpinget, így az online megrendelések száma a karácsonyt megelőző hónapokban akár az éves átlag többszörösére is ugorhat. Az áruházak számára ilyenkor kiemelten fontos a forgalom maximalizálása, de a megugró ügyfélszolgálati igények kielégítése és a zökkenőmentes kiszolgálás biztosítása komoly kihívásokat jelent.

2024. november 21. 10:12

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Huszadik alkalommal adták át a Hégető Honorka-díjakat

2024. november 21. 16:58

Hosszabbít ’Az Év Honlapja’ pályázat!

2024. november 19. 09:54

Törj be a digitális élvonalba: Nevezz ’Az Év Honlapja’ pályázatra!

2024. november 14. 16:36

A virtuális valóság az egészségügyet is forradalmasíthatja

2024. november 12. 18:01