Már a teljes Dunántúlt lefedi a Telenor Hipernet
A hálózatfejlesztés Kelet-Magyarországon folytatódik
Újabb szakaszához érkezett Magyarország legnagyobb hálózatfejlesztési projektje, melynek keretében a Telenor összesen mintegy 6000 hálózati elemet modernizál. A modernizáció nyomán a szolgáltató Nyugat-Magyarországon is minden olyan településen 42 Mbps névleges maximális letöltési sebességet kínál, ahol rendelkezésre áll 3G hálózat, de 18 eddigi 2G-s állomást is bekapcsol a Hipernet-szolgáltatásba, hogy azt minél szélesebb körben elérhetővé tegye.
A fejlesztéseknek köszönhetően számos dunántúli településen a Telenor Hipernet biztosítja a legnagyobb névleges letöltési sebességet kínáló internet hozzáférést. Egyik legjelentősebb változást a Mosonmagyaróvár melletti Kimle település lakói tapasztalhatják meg, ahol nemcsak a 2G szolgáltatást váltotta egy modernebb 3G szolgáltatás, hanem az új mobilinternet nagyobb névleges letöltési sebességet kínál, mint a településen jelenleg elérhető fix vonalas internetszolgáltatás. Az új lehetőségek kihasználására a Telenor laptopokat és mobilinternetet adományozott kimlei általános iskola számára. Az intézmény igazgatójának véleménye szerint az iskola tanulói a Telenor Hipernet-képes készülékeinek használatával ezentúl még teljesebb, multimédiás élményhez jutathatnak a tanórákon és ez elősegíti a fiatalok megismerkedését az internet világával is.
Kapcsolódó cikkek
- A Telenor tavaly megduplázta mobilnetes ügyfélkörét
- Okostarifa már 1990 forintos havidíjtól
- Szupergyors, 4G-s mobilinternet szolgáltatást indított a T-Mobile
- Megjelent az első 4G/LTE képes táblagép a T-Mobile kínálatában
- Norvégiában folytatja pályafutását Huszlicska József
- Januárban tovább nőtt a mobilinternet-előfizetők száma Magyarországon
- Márciusban kész a Telenor hálózat-modernizációja
- Ötödével nőhet a mobilnetezők száma Magyarországon az idén
- Jóváhagyta az Európai Parlament a frekvenciákat felszabadító uniós szabályokat
- Vodafone: áprilisra teljes a 4G-s lefedettség
Prim.hu - Kiemelt hír ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup
Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350 milliárd e-mail* és a 200 millió aktívan üzemelő weboldal** – a háttérben dolgozó szerverparkok miatt – egyre nagyobb, ráadásul egyre növekvő részét teszi ki a globális karbonkibocsátásnak, erre dolgozott ki egyedi megoldásokat a 100%-ban magyar tulajdonú és hazai alapítású startup. Az egyedi és innovatív szolgáltatásokat nemzetközi szinten is értékeli a szakma, amit legutóbb a MediaSpace Global Changemakers' Awards 2024 díjával ismert el.
A Magyar Telekom 2024. harmadik negyedéves eredményei
A Magyar Telekom közzétette 2024. harmadik negyedévére vonatkozó, az EU által befogadott IFRS Számviteli Standardok szerinti konszolidált pénzügyi eredményeit. A negyedéves pénzügyi jelentés nem auditált értékeket tartalmaz az összes pénzügyi időszakra.
Marad a jóáras korlátlan belföldi mobilnet, sőt, 7 napig díjmentesen tesztelhető
Idén júliusban indult a mobilhasználati élményt forradalmasító, teljesen digitális tarifa Yepp néven, ami egy üzletlátogatás vagy személyes kontaktus nélkül, mobilalkalmazáson keresztül, akár 10 perc alatt aktiválható és korlátlan belföldi mobilnetet kínáló előfizetés. A merőben új koncepció bevezető kedvezményes havidíját 2025. január 6-ig meghosszabbítja a szolgáltató, sőt, mostantól új megrendelés esetén 7 napos ingyenes próbaidőszakot is biztosít.
Elindult a nevezés az idei Marketing Diamond Awardsra
A Magyar Marketing Szövetség (MMSZ) idén immár tizedik alkalommal hirdeti meg a kisebb költségvetésből megvalósuló marketingaktivitások számára a Marketing Diamond Awards pályázatot, amelyre egészen 2025. január 15-ig nyújthatják be a szervezetek a pályázati anyagaikat. A díj szakmai elismeréseinek átadására 2025. február 11-én az Etele Cinemaban megrendezésre kerülő Digital Marketing Forumon kerül majd sor.
Bemutatták a jövő Yettel üzleteit
Budapesten, Belgrádban és Szófiában egyidőben mutatták be, hogyan alakulnak majd át a jövő Yettel üzletei. Az új koncepció nemcsak az üzletben eltöltött időt, hanem bizonyos esetekben az odavezető utat is újraértelmezi. A cseh Bratka tervezőiroda rendhagyó ötleteit a magyar szakemberek elsőként a KÖKI Bevásárlóközpontban valósították meg úgy, hogy a középpontban a közvetlenség és az akadálymentesítés új szintje áll.