Különleges termékek és egy napig tartó akciók az első hazai Internetes Vásárlás Napján

forrás Prim Online, 2011. november 22. 12:20

Böngésző színű csokoládékreációk, mikrózható és fűthető plüssállat ingyenes házhozszállítással, ajándék alkoholszonda, kedvezményes árú elektromos cigaretta vagy guruló cipő. Csak néhány példa arról, hogy a mozgalomban részt vevő mintegy 350 online kereskedő kínálatában szinte minden lehetséges termék vagy szolgáltatás megjelenik, ami csak kapható az interneten – és egyetlen napig minden kedvezménnyel. Könyv, CD, kozmetikai és illatszerek, műszaki cikkek, aukciós tárgyak, kuponok, ételek-italok, bútor, repülőjegy, internet-előfizetés, robogó, ruha, játékok, gyermekholmik, bio- és egészségügyi termékek, sporteszközök, díszállatok, szoftverek, ékszerek stb.

November 24-én, csütörtökön, először rendezik meg Magyarországon a DotcommerceDay rendezvényt, amihez a webshopok ingyen csatlakozhattak. A részvétel feltétele mindössze annyi, hogy ezen a napon valami olyan egyedi akciót, kedvezményt nyújtsanak a vásárlóknak, amit más napon nem. A legtöbben árengedménnyel, ingyen házhozszállítással, kettőt fizet, hármat kap típusú akciókkal vagy a vásárlás mellé adott ajándékkal csábítják a vevőket a hagyományos vásárlásnál jóval kényelmesebb, gyorsabb és néhány kattintással máris összehasonlítható árakat biztosító internetes vásárlásra.
A mozgalmat szervező ötletgazda Neo Interactive célja, hogy a válság ellenére is dinamikusan fejlődő e-commerce iparágra felhívja a figyelmet. Hiszen a jelenlegi gazdasági helyzet javítása szempontjából is fontos a belső kereslet élénkítése, a zömében hazai kis- és középvállalkozások forgalmának növelése, a környezettudatos és készpénzkímélő vásárlás ösztönzése. Ennek eszköze lehet az erős médiatámogatást kapó országos esemény.
Az érdeklődők a www.internetesvasarlasnapja.hu weboldalon termékek, akciótípusok vagy webshop-nevek alapján is tudnak keresni a kedvezményes ajánlatok között. A sok kisebb webbolt mellett olyan márkanevek is fémjelzik a DotcommerceDay kínálatát, mint például a Bookline, az Extreme Digital, az Expressz.hu, a Praktiker, az EasyJet, a upc, a Libri vagy a T-Mobile.
 

Itt lehet jelentkezni!

Kulcsszavak: Adverticum e-commerce

Hirek.com - Kiemelt hír ROVAT TOVÁBBI HÍREI

Éppen most robban a hazai előfizetéses e-kereskedelem

Idén nyáron a hazai webshopok 4 százaléka kínált valamilyen terméket előfizetéses formában, azonban az adatok szerint ez az arány két-három éven belül várhatóan 23 százalékra nő. Az, hogy közel ötszörösére nőhet az előfizetéses vásárlást kínáló webáruházak száma, jól mutatja a piacon zajló jelentős változásokat – ismertette a Visa támogatásával készült friss kutatásának* eredményeit a Shoprenter.

2024. szeptember 24. 15:10

Ezek a MI legnagyobb veszélyei az oktatásban

Két szemeszteren keresztül kísérelték meg matematikai kurzusaikon ChatGPT-szerű mesterséges intelligencia használatát a Corvinus oktatói: diákjaik mindvégig szabadon használhatták feladataik elkészítéséhez, sőt, vizsgáikhoz is a MI-t. Az eredmény a két oktatót is meglepte: csökkent a hallgatók motivációja és a csoport általános tudásszintje, valamint jobban kiéleződtek a hallgatók közötti társadalmi egyenlőtlenségek is. 

2024. szeptember 17. 11:37

Techóriások özönlöttek a Városligetbe

Az AI Summit 2024 grandiózus eseményként vonzotta a mesterséges intelligencia iránt érdeklődőket a Városligetbe szeptember 9-én és 10-én. Az Indamedia kiadó által szervezett konferenciára a jegyek már az indulást megelőző napokban elfogytak – a rendezvény két napjára közel 3000-ren léptek be. Itt az AI-t gyakorlatilag minden aspektusból megközelítették, és olyan nemzetközi technológiai nagyágyúk is képviseltették magukat, mint a Microsoft, az Amazon, a Google, de még a Financial Times is.

2024. szeptember 13. 17:00

Belföldön az elmúlt 2 évben megduplázódott a nyári adatforgalom

A Yettel összesített adatok alapján folyamatosan vizsgálja a hálózatán zajló forgalom típusát és intenzitását mind a belföldön, mind a külföldön mobilt használó ügyfelek esetében. Most a szabadságokkal teli nyári időszakot elemezte a vállalat, érdekes megállapításokat nyerve az adatokból.

2024. szeptember 9. 13:10

Megújult fizetési felülettel erősíti tovább pozícióját az online fizetési piacon a Barion

Magyarország egyik vezető fintech vállalata, a Barion, jelentős frissítéseket vezetett be fizetési rendszerében, amelyek még jobb vásárlói és felhasználói élményt biztosítanak. A jelenleg 17 000 e-kereskedelmi partnert és 500 000 felhasználót kiszolgáló, adatvezérelt online fizetési megoldásokat nyújtó magyar cég modern és letisztult designnal, új biztonsági funkciókkal és egyszerűsített navigációval teszi még könnyebbé a fizetési folyamatot a vásárlók számára.

2024. augusztus 25. 15:34

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Egy év alatt 45 milliárd forintot loptak el tőlünk a digitális bűnözők

2024. október 15. 16:51

Idén már ezernél is több résztvevőt várnak a Service Design Day-re

2024. október 7. 09:59

Innovációs versenyen méretik meg magukat a világ egyetemistái

2024. október 2. 19:34

Országos kutatásból netezési körkép: a magyarok többségének élete elképzelhetetlen net nélkül

2024. szeptember 29. 15:24