Új arculat, új szolgáltatások az Adverticumnál
Az Adverticum létrehozott egy úgynevezett demo site-ot, ahol a hirdetők, tartalomszolgáltatók, értékesítők valós környezetben nézhetik meg az Adverticum AdServer által biztosított banner típusokat, ezzel is megkönnyítve a kampánytervezést. Az oldalon átlátható, letisztult formában található meg az összes választható banner megjelenési forma, de természetesen az Adverticum AdServere lehetőséget biztosít egyéni display típusok megvalósítására is.
A megújulást kíséri a december közepén indult Adverticum image reklámkampány is, amellyel számos szakmai és életmód oldalon találkozhatnak az internetezők. A kampány szlogenje, Adverticum AdServer – Cég a banner mögött, célja, hogy ne csak a szakmai közönség, hanem az üzleti, hirdetői célcsoport előtt is egyértelművé váljon, hogy a hazai weboldalakon látott bannerek túlnyomó részét az Adverticum AdServere szolgálja ki. A hirdetők és a vállalati szegmens napjainkban még ritkán alkalmaz saját hirdetéskiszolgáló rendszert, pedig céljaik hatékonyabb elérését nagyban segítheti az Adverticum felkészült szakemberei által kínált megoldások.
„ Célunk, bevinni a köztudatba, hogy mire használható az Adverticum AdServer. Egy hirdetés megrendelőjének, egy üzleti weboldal tulajdonosának ugyanolyan fontos, hogy beállítható legyen egy adott reklám megjelenésének pontos ideje és célcsoportja, mint egy médiumnak. A megrendelőnek azt is érdemes tudnia, hogy az adott hirdetés hányszor jelent meg, mennyi internetezőhöz jutott el, és persze, hogy hányan kattintottak rá, jutottak el a hirdető weboldalára, hányan kezdeményeztek akciót ott, hány vásárlót hozott egy kampány. Ehhez biztosít magas szintű, technológiai megoldást az Adverticum AdServere.” - fejtette ki Szutor Ferenc, az Adverticum Zrt. kereskedelmi igazgatója, aki hozzátette:
A december közepétől január végéig tartó kampány keretében bannerek és PR cikkek jelennek meg szerte a weben, szakmai és életmód oldalakon, többek között a Nők Lapja Café, a Piac és Profit, a Figyelő.hu, a marketinginfo és a btl.hu oldalain.
Kapcsolódó cikkek
- Új szolgáltatások és megújult dizájn a Kütyü Magazin weboldalán
- Adverticum AdServerre váltott a CEMP Sales House
- Közösségi oldal plátói szerelmeseknek
- dibbuk.hu: Új gasztronómiai portál indult
- Gödöllői Királyi Kastély: A megújult terekhez látogatóbarát honlap
- Milyen lehetőséget kínál a kereskedők számára a vásárlók zsebében lapuló telefon
- Live preview banner-teszt; avagy hirdetés csak Neked, csak itt, csak most
- Református honlap indult a magyar EU-elnökség alkalmából
- Licitbazár – új aukciós portál
- Spórolásra nevel a PSZÁF új honlapja
Hirek.com - Kiemelt hír ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A virtuális valóság az egészségügyet is forradalmasíthatja
VR Health Champions néven 7,8 millió eurós program indult, hogy felgyorsítsa a virtuális (VR) és kiterjesztett valóság (AR) technológiák bevezetését az egészségügyi ellátásban Európa-szerte. A hároméves projekt célja, hogy lebontsa a piaci, klinikai és szabályozási akadályokat, illetve felgyorsítsa a VR és AR, összefoglaló néven XR (kiterjesztett valóság) alkalmazások fejlődését a kevésbé fejlett régiókban – ehhez az Európai Regionális Fejlesztési Alap régióközi innovációs beruházások (I3) eszköze biztosít társfinanszírozást.
Törj be a digitális élvonalba: Nevezd ’Az Év Honlapja’ pályázatra!
’Az Év Honlapja’ verseny izgalmas lehetőséget kínál mindazok számára, akik az elmúlt időszakban új honlapokat, applikációkat, digitális- és technológiai megoldásokat hoztak létre!
Az idei pályázat 2024. november 15-ig várja a nevezéseket. Itt az idő, hogy a TE projekted is a digitális világ reflektorfényébe kerüljön!
Gépek is rajthoz állnak a most induló Országos IT Megmérettetésen
Közel kétezer versenyző regisztrált már a legnagyobb hazai informatikai versenyre, az idén nyolcadszorra megrendezett Országos IT Megmérettetésre. Az október 31-én kezdődő, ötfordulós versenyen nemcsak saját szakterületükön próbálhatják ki magukat és csapatukat a senior és junior IT-sok, hanem tanulásra is használhatják a versenyfeladatokhoz kapcsolódó magyarázatokat. Az állandó önképzés a szervezők tapasztalatai szerint napjainkban már a tudás szinten tartásához is elengedhetetlen, hiszen a mesterséges intelligencia már most minden negyedik IT-szakember munkáját elveheti. Az Országos IT Megmérettetésen MI-t használó alkalmazások is részt vesznek, így az indulók nemcsak a többi informatikus átlagához tudják viszonyítani saját tudásukat, hanem a géphez is.
Megnyitott a Vatera Galéria, a válogatott műtárgyak új platformja
A Vatera.hu új aloldalán, a Vatera Galérián szakértő régiségkereskedők, művészeti galériák kínálják kiváló állapotban fennmaradt, vagy szakszerűen restaurált műtárgyak és lakberendezési tárgyak ezreit. A francia barokk szekrényektől kezdve az ezüst étkészleten át a kortárs alkotásokig terjedő, folyamatosan változó online katalógus minden darabjának eredetiségére garanciát vállalnak a szakértő eladók.
Egy év alatt 45 milliárd forintot loptak el tőlünk a digitális bűnözők
Bár drámainak tűnik a digitális visszaélésekben ellopott pénzek összege, ám az elektronikus pénzforgalom is drasztikusan bővül. 1 millió forintnyi utalásból 30 forintot szereznek meg a csalók, míg 1 millió forintnyi kártyás fizetésből 383 forintot – ami fájó, hogy a fenti összegnek egyre nagyobb része a kártya- és számlabirtokos kára lesz – hívja fel a figyelmet Gergely Péter, a BiztosDöntés.hu pénzügyi szakértője.