Betör a Facebook a bankokba
Kiemelkedő szerepet szánnak a közösségi médiának az ügyfélkapcsolatokban a német pénzintézetek – derült ki a stuttgarti központú IFUA Horváth & Partners felméréséből. A vállalatirányítási tanácsadással foglalkozó nemzetközi cég 50 bankot, biztosítót és más pénzügyi szolgáltatót kérdezett meg az értékesítés gyakorlatáról Németországban, Ausztriában és Svájcban.
A válaszok feltűnően nagy különbséget mutattak a közösségi média jelenlegi használata és aközött, hogy milyen nagy jelentőséget kívánnak adni a jövőben a Facebooknak, a Twitternek és társaiknak. Használni szeretnék ezeket az eszközöket piackutatásra, piac- és márkaépítésre, az ügyfélszolgálat optimalizálására. A szervezeten belüli kommunikációból sem maradhat ki a közösségi média: a munkatársak közötti információcserére, tudásmenedzsmentre például intranetes wikit alakítanának ki.
Eddig nem különösebben törődtek azzal, hogy összhangba hozzák az értékesítési stratégiával a közösségi média használatát, illetve az ezzel kapcsolatos terveiket, most viszont már szeretnének ezen változtatni. Az IFUA felmérése kimutatta azt is, hogy a német nyelvterületen működő bankok és biztosítók kiemelt figyelmet fordítanak a szolgáltatás minőségének javítására, valamint a folyamatok standardizálására és automatizálására. E két utóbbi tényező egyébként ahhoz is szükséges, hogy a jelenleginél intenzívebben tudják használni a közösségi médiát.
Kapcsolódó cikkek
- A Facebookon is elérhető a honvédség
- Facebook: 3,74-re csökkent a köztes személyek száma
- Okostelefonos online bankolás vállalati ügyfeleknek
- Twitter- és Facebook-oldalt indít az osztrák kancellár
- Izraeli és arab fiatalok párbeszéde a Facebookon
- Legkevesebb 7,5 millió amerikai kiskamasz használja a Facebookot
- Nincs fizetőképes kereslet a mobil többletszolgáltatásokra
- Sok gyermek nem alkalmazza az adatvédelmi lehetőségeket a közösségi portálokon
- Facebook oldalt kap II. János Pál pápa
- 2.6 millió magyar a Facebookon!
E-világ ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A Sony bejelenti második generációs zászlóshajóját, az Alpha 1 II fényképezőgépet
A Sony bemutatja a második generációs Alpha 1 II zászlóshajóját, egy új full frame, tükör nélküli, cserélhető objektíves fényképezőgépet, amelyet a Sony legmodernebb AI feldolgozóegységével működik. A fényképezőgép körülbelül 50.1 megapixel (MP) effektív felbontású érzékelővel rendelkezik, akár 30 fps sebességgel, AF/AE-követéssel képes elsötétedésmentes sorozatfelvételt készíteni, torzításmentes zárral van ellátva, és továbbfejlesztette a képtisztaságot a közép- és magastónusok érzékenységénél.
Az új Sony objektív nagy felbontást, gyönyörű bokeh-t és fejlett autofókuszt kínál
A Sony bejelentésével új utat tör: az FE 28-70mm F2 GM prémium E-bajonettes objektív a teljes zoomtartományban nagy, F2-es rekesznyílással büszkélkedhet, így gyönyörű bokeh-t, nagy felbontást és egyedülálló autofókuszt biztosít állóképekhez és videófelvételekhez, nem beszélve a prímobjektívek minőségével vetekedő élességről és kontrasztról.
A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák
A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.
OMV: 2025 végéig országszerte elérhető lesz az ultragyors töltőhálózat
Országszerte 15 helyszínen már igénybe vehetőek az OMV új gyorstöltői. A társaság még idén megduplázza ultragyors töltéssel üzemelő töltőállomásai számát, 2025 végéig pedig közel 50 helyszínen összesen 80 villámtöltő pont működik majd az országban. A töltők legalább 100 kW teljesítmény leadására képesek, ami később több helyszínen akár a 200 kW-ot is elérheti, a hálózati kapacitás függvényében. Az OMV saját applikációt is fejlesztett a töltőkhöz, amiben most különleges akciókkal várja az autósokat.
Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup
Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350 milliárd e-mail* és a 200 millió aktívan üzemelő weboldal** – a háttérben dolgozó szerverparkok miatt – egyre nagyobb, ráadásul egyre növekvő részét teszi ki a globális karbonkibocsátásnak, erre dolgozott ki egyedi megoldásokat a 100%-ban magyar tulajdonú és hazai alapítású startup. Az egyedi és innovatív szolgáltatásokat nemzetközi szinten is értékeli a szakma, amit legutóbb a MediaSpace Global Changemakers' Awards 2024 díjával ismert el.