Adverticum AdServer 2.0 - Megújult külső után, gazdagabb funkcionalitás

forrás Prim Online, 2012. február 2. 10:29

A magyarországi online tartalomszolgáltatók túlnyomó többségének hirdetés-kiszolgálását végző Adverticum Adserver a designváltását követően funkcionalitásában is gazdagodott: az Adverticum AdServer 2.0 pontosabb szabályozást és kifinomultabb működést biztosít a felhasználók számára.

A továbbfejlesztett Adverticum AdServer 2.0 legnagyobb előnye, hogy az új szabályozó rendszernek köszönhetően azonnali, azaz real time kampányoptimalizálást tesz lehetővé, ezáltal is növelve a hirdetések hatékonyságát. A mai piaci környezetben a hirdetők számára kiemelkedően fontos, hogy üzeneteiket gyorsan, pontosan és költséghatékonyan tudják eljuttatni a lehető legjobban meghatározott célcsoport számára, s mindezt látványos és kreatív hirdetési formákba öntve. Erre kínál megoldást az Adverticum AdServer 2.0.

„Az Adverticum AdServer fejlesztésekor azt a két fontos vezérelvet követjük, hogy fejlesztéseink a nemzetközi piaci trendek és a hazai ügyféligények összehangolásával történjenek. Az Adverticum fennállásának több mint tíz éve alatt mindig a minőségi terméktámogatáson és a felhasználóink egyedi igényeinek kiszolgálásán volt a hangsúly. Elsősorban ezeket az igényeket összegezve tervezte meg fejlesztői csapatunk az AdServer 2.0-t”- nyilatkozta Balatoni Emese ügyfélkapcsolati igazgató, aki hozzátette, hogy a számos új funkció mellett az eddigieknél is hatékonyabb és kreatívabb hirdetési megoldásokat is kínál a rendszer.

Az újdonságok közül kiemelkedő az inApp helymeghatározás, amely a mobilalkalmazásokban megjelenő bannerek földrajzi elhelyezkedés alapján történő célzására (targetálására) alkalmas. Az okostelefonok és a táblagépek használata egyre elterjedtebb és változó helyszínekhez köthető, ezért a hirdető számára előnyös, ha az alkalmazásokban megjelenő hirdetések a felhasználó tartózkodási helyének figyelembevételével jelennek meg. Ha a mobilalkalmazás képes a pontos helymeghatározásra földrajzi szélesség és hosszúság szerint, és ezen adatokat továbbküldi az Adverticum AdServer-nek, akkor a megfelelő koordináták megadásával könnyen célozhatók a hirdetések. Így valósulhat meg például, hogy egy bevásárlóközpont üzleteinek hirdetései jelennek meg az ott tartózkodó és az alkalmazást használó mobilkészülékén.

A kampányok folyamatos figyelése, a mind pontosabb menedzselési folyamat támogatása érdekében került az AdServer 2.0-ás verzióba az új értesítési rendszer, mellyel testre szabhatók a kampányok állapotáról küldött üzenetek, így a felhasználó beállíthatja, hogy ki, milyen eseményekről, milyen gyakoriságban kapjon értesítést. Ezzel lehetőség nyílik akár az azonnali beavatkozásra és a hirdetés optimalizálására annak érdekében, hogy a kampány a hirdetői igényeknek maximálisan megfeleljen.

Egy másik újdonság a kampányidőszak korábbinál rugalmasabb beállíthatósága, így a hirdetések megjelenései pontosabban szabályozhatók egy adott időszakon belül. Az új funkció lehetővé teszi egy alapbeállítással, hogy egy adott kampány bannerei mely hónapokban, napokon és órákban jelenjenek meg vagy azt, hogy mikor ne.

Az AdServer 2.0 felhasználóinak a munkáját könnyíti meg az az átalakító gomb is a rendszer adminisztrációs felületén, amelynek segítségével más, külső hirdetéskiszolgáló rendszerekből érkező (pl. reklámügynökségek által küldött) kódokat az AdServer egyetlen gombnyomással alakítja át akként, hogy minden mérési funkció mindkét oldalon egyformán elérhető legyen. 

Hirek.com - Kiemelt hír ROVAT TOVÁBBI HÍREI

Változások a Magyar Telekom felsővezetésében

Szerződése lejártával távozik a Magyar Telekomtól Daria Dodonova gazdasági vezérigazgató-helyettes és Igazgatósági tag. Lubor Zatko műszaki vezérigazgató-helyettes pedig a Deutsche Telekom Csoporton belül más pozícióban folytatja karrierjét. A gazdasági vezérigazgató-helyettesi pozícióra a Deutsche Telekomtól André Lenz érkezik a társasághoz 2025. március 1-i hatállyal, a műszaki vezérigazgató-helyettesi feladatkört pedig 2025. január 1-től Nagy Péter látja el, aki jelenleg a Magyar Telekom műszaki kiszolgálásért felelős vezetője.

2024. december 4. 13:04

December 15. éjfélig lehet nevezni Az Év Honlapja pályázatra!

Meghosszabbítja a jelentkezési határidőt ’Az Év Honlapja’ pályázat, amely évről évre megmutatja a hazai digitális világ legjobbjait! A pályázat új nevezési határideje: 2024. december 15. éjfél! Még van lehetőség a vállalatok és kreatív ügynökségek számára, illetve mindazoknak, akik friss projektjeiket és egész éves munkájuk termését meg szeretnék mutatni a közönségnek és a zsűrinek.

2024. december 2. 11:38

Megvannak az idei év legjobb webshopjai

Ismét megrendezték az Év Webshopja Konferenciát és Versenyt, ahol a díjátadó gála mellett a szakma legjobbjai tartottak előadásokat a rekordszámú résztvevőnek.  Az idei nyertesek között megtalálható nyomdai szolgáltatásokat kínáló, egyedi ajándékokat készítő, állategészségügyi és kozmetikai termékeket árusító webshop is. 

2024. november 29. 17:16

Megjelent a legfrissebb, immár 27. Ericsson Mobility Report

Elérte az 55%-ot az 5G globális lefedettsége, de Európa lemaradásban van a legfejlettebb mobilhálózatok kiépítésében – derül ki az Ericsson Mobility Report 2024 novemberi kiadásából. A jelentésben két esettanulmány mutatja be, hogyan kezdik kiaknázni az úttörő mobilszolgáltatók az 5G hálózatok „felszeletelésében” rejlő lehetőségeket arra, hogy a tömegrendezvényeken vagy épp a tűzoltók számára mindig gyors és megbízható mobilkapcsolat álljon rendelkezésre. A svéd technológiai vállalat szakértői vizsgálták azt is, hogyan hathat az AI-forradalom a mobil adatforgalom lankadó növekedésére.

2024. november 26. 20:37

Idén is keresi a digitális szakma női példaképeit az IVSZ és a WiTH

Harmadik alkalommal hirdeti meg a 40 év feletti női példaképek a digitális gazdaság területén című pályázatát az IVSZ – Digitális Vállalkozások Szövetsége és a Women in Technology Hungary Egyesület (WiTH). Az elismerésre gazdasági társaságok, különböző szervezetek nevezhetik azokat a digitális gazdaság és technológia területén tevékenykedő női kollégáikat, akik kimagasló eredményeikkel rávilágítanak a korosztályban rejlő értékekre és lehetőségekre, ezáltal példaképként szolgálhatnak a fiatalabb generáció számára. A pályázati anyagokat 2025. január 31-ig várják a szervezők.

2024. november 22. 16:40

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Új platform köti össze a vállalkozókat és partnereiket

2024. december 16. 13:25

CES 2025 előzetes: Elon Musk Amerikája, avagy a világ Musk-ja

2024. december 9. 16:46

Újabb részvételi rekordot döntött az e-Hód

2024. december 9. 11:32

Először készült felmérés a magyarországi retail media helyzetéről

2024. december 6. 18:14