Online marketinggel a budapesti Állatkertért
A KÜRT Akadémia NET-WORKS képzésének végzősei – akik egyben gyakorló marketing szakemberek –, több olyan intézmény online kommunikációs stratégiáját is kidolgozzák vizsgamunkaként, amelyek saját forrásból nehezen teremtenék meg a profi online jelenlét feltételeit. Az Akadémia emellett a március 2-án induló NET-WORKS évfolyamba három civil ösztöndíjas helyet is meghirdetett, ezzel támogatva a nemes célokért küzdő intézményeket.
A negyvenfős oktató gárda által négy és fél hónapon át képzett NET-WORKS csapat célja, hogy vizsgadolgozataival – több piaci és nonpofit intézmény mellett – a Fővárosi Állat- és Növénykert kommunikációját is átalakítsa és felfrissítse. „Nagyon nehéz egy 146 éves intézménynek megváltoztatni a generációk óta róla kialakult képet és bevezetni új szolgáltatásokat. Hiába van például tízezer négyzetméter fedett területünk, a családok nem jönnek esőben az Állatkertbe. Hamarosan megnyílik a Varázshegy is, amely szintén fedett helyszíne lesz az Állatkertnek. Azt várom az online kampánytól, hogy általa megváltoztassuk az eddigi szokásokat és közelebb vigyük az újdonságainkat az érdeklődőkhöz” – mondta dr. Persányi Miklós, a Fővárosi Állat- és Növénykert főigazgatója az együttműködésről.
A NET-WORKS nem csupán egy képzés a sok közül: izgalmas szakmai közösség is, ahol találkozhatnak az online világ véleményvezérei, marketing szakemberei, fogyasztói és megrendelői. A március 2-án induló NET-WORKS képzés átfogó és gyakorlati ismereteket ad az online kommunikáció minden területén. A KÜRT Akadémia ezen képzése a közösségi média, a kereső optimalizálás és a mobil marketing népszerű témái mellett sok más, kitörési lehetőséggel is foglalkozik.
A NET-WORKS képzés szervezői a civil szférának is távlatokat nyitnak az online kommunikációs térben. A március 2-án induló évfolyamból három képzési helyet civil ösztöndíj program keretében a hazai non-profit társadalom tagjai foglalhatnak el. A most záródó évfolyamon végzett a Civil Rádió, a Kék Pont Alapítvány munkatársa valamint a Critical Mass egyik alapítója is.
Az ösztöndíjat pályázati úton lehet elnyerni, amelyhez a formanyomtatványt a http://www.kurt-akademia.hu/jelentkezes/osztondij.php oldalon lehet letölteni.
A NET-WORKS csapat Neti hetes néven egyedi edutainment műsort is indított, amelynek résztvevői a képzés oktatói, online véleményvezérek és Litkai Gergely humorista, a Dumaszínház alapítója, a Comedy Central főszerkesztője. Az ingyenes eseményeken a stand-up komikus vezetésével beszélget a társaság az aktuális szakmai hírekről, szórakoztató, mégis tartalmas formában. Legközelebb február 16-án találkozhatnak velük az érdeklődők a KÜRT székházában.
További információ a NET-WORKS képzésről: http://www.kurt-akademia.hu/
Kapcsolódó cikkek
- Nincs üzleti siker innováció nélkül
- Öt pályázó jelentkezett a 26 GHz-es sáv elnyerésére
- A Magyar Telekom 2 db 1 MHz szélességű frekvenciablokkot nyert a 900 MHz-es frekvenciaárverésen
- A Magyar Posta konzorciuma nyerte a 900 MHz-es frekvenciasávot
- Pályázatok a biztonságos internet használatról
- Amatőr fotósok is pályázhatnak az Év Esküvőfotósa címre
- "Négy Évszak a Balatonon" fotópályázat indul a Balatoniwiven
- Az NFÜ bevezeti a közbeszerzési folyamatok elektronikus ellenőrzését
- Nyilvános a 900 MHz-es sáv árverésére jelentkezők névsora
- Mobilon is elérhetők a pályázati információk
Pályázatok ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Idén is meghirdette fenntarthatósági versenyét a Schneider Electric
Már lehet nevezni a Schneider Electric fenntarthatósági versenyére, a pályázatokat október 15-ig várják. A „Sustainability Impact Awards” kezdeményezés célja a fenntarthatósági törekvések támogatásában és megvalósításában élen járó partnerek, ügyfelek és beszállítók erőfeszítéseinek elismerése.
AZ EIT Health megújítja InnoStars Awards pályázatát
Az Európai Unió intézményeként működő Európai Innovációs és Technológiai Intézet egészségügyre fókuszáló szervezete, az EIT Health tanulmányt készíttetett arról, hogy milyen kihívásokkal kell szembenézniük az egészségügyi startupoknak, és hogy hogyan járulnak hozzá ezek leküzdéséhez a szervezet vállalkozásfejlesztési programjai az InnoStars régióban, vagyis Dél-, Közép- és Kelet-Európában. Ezek a programok – például a régóta futó InnoStars Awards – képzések, finanszírozási lehetőségek, mentorálás és bootcampek révén kézzel fogható segítséggel támogatják a vállalkozókat, de a tanulmány további, eddig ismeretlen előnyöket is feltárt a résztvevők szemszögéből.
Itt a lány, aki megoldotta az egyik legnagyobb vegyipari cég kihívásait
Egy innovatív takarító robot nyerte el idén az év ötletéért járó elismerést a Magyar Ipari Célgép Nagydíj átadó ünnepségén. Az immár negyedik alkalommal megrendezett Gépész Szalon június végi díjátadóján a szakma legjobbjai gyűltek össze a Millennium Házában. Összesen nyolc kategóriában tüntették ki az elmúlt év legkiemelkedőbb pályamunkáit és három különdíjat osztott ki a zsűri, köztük volt Csikós Irén, aki egy vegyiüzem poros szállítópályáinak tisztítási problémájára tervezett egy innovatív takarító robotot, és a BBM csapata, akik kiemelkedő ipari célgéppel nyertek, a pályázatot mesterséges intelligencia segítségével szerkesztett zenével adták be.
Megvannak a Magyar Ipari Célgép Nagydíj idei nyertesei
Június 28-án, a városligeti Millennium Házában rendezték meg az ország legnagyobb gépipari szakmai eseményét a Gépész Szalont, a Magyar Ipari Célgép Nagydíj immár negyedik díjátadóját, a Chemplex Kft és a Gépipari Tudományos Egyesület (GTE) közös szervezésében. Az Év Célgépe díjra a tavalyi jelentkezéseket is felülmúlva az idén 121 pályamű érkezett, 8 kategóriában osztották ki az elismeréseket, emellett díjazták az év ötletét, az év öko-célgépét és az év tervezőjét is.
Új lehetőség nyílik meg a magyar egészségügyi innovátorok előtt
Vezető európai gyógyszeripari vállalatokkal, a Chiesi Grouppal és a SYNLAB Italy-val karöltve indította útjára az InnoStars Connect programot az EIT Health, az Európai Unió intézményeként működő Európai Innovációs és Technológiai Intézet egészségügyre fókuszáló egysége.