Idén is a Telekom a Vivicittá Városvédő futás főtámogatója
A nemrégiben megkötött megállapodás értelmében a Telekom ismét főtámogatója lett a tavasz legnagyobb szabadidős futóeseményének. Az április 1-én startoló hagyományos Telekom Vivicittá Városvédő Futást már huszonhetedik alkalommal rendezi meg a Budapest Sportiroda a fővárosban.
A budapesti Telekom Vivicittá futamai a korábban megszokott margitszigeti helyszínről a hagyományos távokkal rajtol. A tízezres tömegeket megmozgató rendezvény rendkívüli népszerűségét többek között annak is köszönheti, hogy több futamot indítanak, így a család minden tagja megtalálhatja a kondíciójának és felkészültségének megfelelő távot. Így a klasszikus és népszerű Vivicittá (12 km), Midicittá (6,2 km), Minicittá (3,2 km), gyaloglás (3,2 km), illetve családi futás (1km) mellett, a tavaly már nagy sikerrel debütált félmaratonon (21 km) is kipróbálhatják magukat a futás szerelmesei. Akárcsak tavaly, az idén is csatlakoznak a rendezvénysorozathoz vidéki városok; új helyszínekként ezúttal Szolnok és Pécs ad otthont a Vivicittá programnak. Pécsett április 14-én, Szolnokon pedig április 15-én rajtol a városvédő futás, a városok legszebb utcáin áthaladó táv mindkét helyszínen 3,5 km lesz. A Telekom Vivicittá Városvédő Futás résztvevőinek száma évről évre nő, tavaly a rekord részvételi szám született, több mint 38.000 futó vette birtokba Budapestet és a vidéki helyszíneket. Köszönhető volt ez a T-Home "Nagy Futópárbaj" kampányának is, amely az Év sportolója 2011. versenyben, a közönség szavazatai alapján elnyerte az "Év sportkampánya " címet.
A Vivicittá futóverseny 1984-ben olasz kezdeményezésre indult: a gyönyörű, de zsúfolt történelmi városok lakóit szerették volna ráébreszteni lakóhelyük értékeire. Innen a verseny neve: „Vivicittá - Éljen a város! Szeresd a várost!” A mozgalomhoz hamarosan olyan metropoliszok is csatlakoztak, mint New York, Lisszabon, Brüsszel, Barcelona vagy Budapest. Hazánkban 1986-től rendezik meg a tavaszi futószezon nyitányaként a szabadidős futóversenyt, amelynek útvonala a főváros legszebb részein halad át.
A Telekom az igényes családi programok és az egészségtudatos életmód elkötelezett támogatója. A Magyar Telekom márkái már tizennegyedik alkalommal állnak névadó szponzorként a nemzetközi méreteket öltő tömegsport rendezvény magyarországi eseményei mellé. A versenyekről további információ és nevezési lehetőség a www.futanet.hu, oldalon található.
Kapcsolódó cikkek
- Megjelent a Sony Ericsson XPERIA active Billabong Edition
- A Magyar Telekom 2 db 1 MHz szélességű frekvenciablokkot nyert a 900 MHz-es frekvenciaárverésen
- Sportklub a T-Home-nál
- Világbajnoki sportélmények: élőben és telefonon
- Telekom mobilalkalmazás Pannónia motorra
- Létrejött a Nemzeti Segélyvonal
- Idén is megnyitja kapuit a MikulásGyár
- Az Ügy - Folytatódik a Magyar Telekom jótékonysági műsora a TV2-n
- A Telekom Adományvonallal a súlyosan, halmozottan sérült gyermekek oktatásáért
- Sony Ericsson: 88 millió dolláros szponzorálási szerződés
Céginfó ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A PwC megvette a GKID-t
A GKID megállapodást kötött a PwC-vel, melynek értelmében a PricewaterhouseCoopers Magyarország Kft. 100%-os tulajdonrészt szerzett a GKID Research & Consulting Kft-ben. Ezzel a PwC tanácsadási üzletága digitális kereskedelmi, csomaglogisztikai, médiapiaci valamint adatszolgáltatási és piackutatási kompetenciával is bővül.