Evolution: egy új konferencia az online marketing legújabb eszközeiről
Az online evolució napjának nevezi - az Internet Hungaryt, Media Hungaryt, Kamera Hugáriát is rendező - Csermely Ákos új konferenciáját, az Evolutiont, amelyet február 28-ára hirdetett meg az óbudai Ramada Plazaba.
Az új konferencia mottója: "kontroll alatt", a tematika pedig kiterjed mindenre, amit ellenőrzésünk alá kell vonni: az időre, pénzre, figyelemre, hatékonyságra.
Az Evolution elnevezésű konferencia a marketing és a média új, aktuális eszközeire fókuszál, interaktív formában, gyakorlati oldalról, esettanulmányokkal illusztrálva vizsgálja azok hatékonyságát, életszerűségét.
A bevalottan sorozatnak szánt új konferencia az első alkalommal a Performance Based (teljesítmény alapú online marketingelszámolás) és a Közösségi Marketing eszközeit tűzte napirendre. A szakmai előadók - egyebek mellett - ilyen kérdésekre igyekeznek megtalálni a választ: A performance marketing és a social media milyen mértékben változtatja meg az online marketing arcképét? Evolúciós mérföldkő vagy evolúciós zsákutca? A valódi teljesítményt mérjük-e, amikor mérünk?
A performance szekció 3 interaktív előadásban a szakmai alapoktól indulva, választ adva a szakterület legalapvetőbb kérdéseire (pl.: kinek érdemes ilyen tevékenységben gondolkodni, hogyan kell célokat kitűzni), eljut a tevékenység felépítéséhez szükséges gyakorlati kérdések és válaszok (kreatív tervezés, weboldal-optimalizálás) ismertetéséig, kiegészítve az egyes szempontok, érdekek rendszerbe szervezéséhez szükséges ismeretekkel – mindezt gyakorlati példákkal alátámasztva, opponált előadások formájában. Ebéd után két párhuzamos workshop keretében a performance marketing működtetéséhez elengedhetetlen mérésekről adnak a szakértők gyakorlati áttekintést, valamint 4 eltérő online értékesítési helyzetben (kevéstermékes webshop, nagyszámú (10 000+) termékes webshop, leadgyűjtésen alapuló értékesítés, brandalapú értékesítés) mutatják be a performance marketing működését.
A performance szekció esettanulmányként bemutat egy - az online média márkaismertség növelési erejének tesztelésére készített - display média kampányt és az azt lekövető kutatást.
A social szekció a Facebook adta lehetőségeket és azok megvalósíthatóságát vizsgálja meg alaposabban. A közösségi marketing szekció délelőtti előadásai rávilágítanak arra, hogyan lehet hatékony kampányokat lebonyolítani hirdetéssel, illetve nyereményjátékokkal úgy, hogy ne sértsük meg a Facebook szabályzatát. A délutáni workshopok a napi Facebook oldal üzemeltetéséről szólnak, arról, hogy miképp lehet ezt a leghatékonyabban végezni, akár kezdő, akár haladó szinten.
A részletes program: http://www.evolution.hu/program/
Kapcsolódó cikkek
- Online marketinggel a budapesti Állatkertért
- Mobilfejlesztők, figyelem: hamarosan indul a Mobile Developers Day
- ICT Day 2012: Stratégiához a technológiát
- Állami megrendelésekben reménykedik az IT-szakma
- Infotér konferencia - Soltész Miklós: egységes informatikai rendszerre van szükség a szociális ellátásban
- Infotér konferencia - Magyarország jól áll a szélessávú internet-elérésében
- Hogyan születik az Angry Birds? - Konferencia a mobilalkalmazás-fejlesztésről
- Az üzleti intelligencia új generációja
- Informatikai auditorok konferenciája
- Magyarország kész helyet adni a 2012-es kibertér-konferenciának
Prim.hu - Kiemelt hír ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Ifjú űrkutatók táboroztak a Széchenyi István Egyetemen
A győri Széchenyi István Egyetem adott otthont a Magyar Asztronautikai Társaság űrtáborának. Az élményekkel teli, érdekesebbnél érdekesebb programokkal teletűzdelt rendezvényen a középiskolások az űrkutatással, az űrtechnológiával, sőt még az űrjoggal is megismerkedhettek.
AZ EIT Health megújítja InnoStars Awards pályázatát
Az Európai Unió intézményeként működő Európai Innovációs és Technológiai Intézet egészségügyre fókuszáló szervezete, az EIT Health tanulmányt készíttetett arról, hogy milyen kihívásokkal kell szembenézniük az egészségügyi startupoknak, és hogy hogyan járulnak hozzá ezek leküzdéséhez a szervezet vállalkozásfejlesztési programjai az InnoStars régióban, vagyis Dél-, Közép- és Kelet-Európában. Ezek a programok – például a régóta futó InnoStars Awards – képzések, finanszírozási lehetőségek, mentorálás és bootcampek révén kézzel fogható segítséggel támogatják a vállalkozókat, de a tanulmány további, eddig ismeretlen előnyöket is feltárt a résztvevők szemszögéből.
2024-ben is díjazzák az Év hazai menedzserét a Gyurós Tibor-díjátadón
Az idei évben az IVSZ huszonhatodik alkalommal adja át a szövetség egykori elnökéről elnevezett díjat, amellyel minden évben azokat a hazai, vezető beosztású menedzserek munkáját ismeri el, akik az elmúlt 12 hónapban a legtöbbet tettek Magyarország digitális érettségének fejlesztéséért. 2024. július 21-ig az IVSZ honlapján bárki nevezhet a díjra érdemesnek vélt szakembert, dolgozzon az illető akár a kkv-szektorban, akár multinacionális vállalatnál, vagy a közszférában – a javaslatokat szakmai zsűri értékeli ki, és választja ki közülük az idei Gyurós Tibor-díj nyertesét.
Történelmi magyar siker a Közép-Európai Informatikai Diákolimpián
A magyar diákcsapat mind a négy tagja érmes helyezést ért el a csehországi Brnóban rendezett régiós informatikai versenyen: a CEOI-n induló magyar középiskolások összesen két arany-, egy ezüst- és egy bronzérmet szereztek, ami a több mint harminc éve zajló megmérettetés történetében valaha elért legjobb eredmény.
Alelnököket választott a Magyar Marketing Szövetség
A szövetség a marketing szakmai, illetve társadalmi szerepének további mélyítését tűzte ki célul, ennek érdekében a közösségi munka szervezése, a nemzetközi kapcsolatok koordinálása, az edukációs projektek, valamint a vállalati és partnerségi kapcsolatok területén a jövőben három alelnök támogatja majd a szövetség tevékenységét.