Őket gazdagítja a rich media: eredményhirdetés a CEMP Sales House és az Adverticum kreatív versenyében

forrás Prim Online, 2012. július 11. 12:56

„Hass, alkoss, gyarapodj!- Engedd, hogy a rich media gazdagítson” címmel márciusban a CEMP Sales House és az Adverticum közös kreatív pályázatot hirdetett. A nevezett kampányok április 9. és június 10. között valósultak meg a CEMP Sales House rich media felületein és az Adverticum AdServer kiszolgálásában.

A verseny meghirdetésének célja az volt, hogy felhívja a hirdetők, az ügynökségek és a kreatív szakemberek figyelmét a rich media formátumokban rejlő lehetőségekre. Az Adverticum AdServer mérései is azt mutatják, hogy a rich media hatékonyan elősegíti a felhasználók bevonását és a branding kampánycélok elérését.


A nyertes pályázatokat egy öttagú szakmai zsűri választotta ki: Balatoni Emese (Adverticum), Merényi Dániel (Napirajz, Merényi kerékpárok), Román Balázs (Kreatív), Sixx (Comment:com) és Karotta (Index).

Az első helyezett a NIKE „Summer of Football” kampánya lett egy flipside display formátummal, melynek kreatív készítője Hovanecz Szabolcs volt a Mindsharetől, és az Index címlapján volt látható.


Az első hat helyezett kreatív megoldásai megtekinthetők a CEMP Sales House blogján.

Kulcsszavak: marketing média Adverticum

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

A kék halál képernyőn túl: miért ne hagyjuk figyelmen kívül a szoftverfrissítéseket?

2024. július 26. 13:59

Idén a fenntartható cégek tulajdonosait is díjazza az EY

2024. július 24. 13:59

Akár 50% időmegtakarítást jelenthet a PS szinte érintésmentes könyvelési megoldása

2024. július 16. 16:29

ESET kiberfenyegetettségi jelentés: egyre gyakoribb a mesterséges intelligencia és a deepfake a támadásokban

2024. július 5. 09:55