A gazdasági bizonytalanság fellendítheti az online kereskedelmet?
A SOASTA felmérése szerint, igen. A mobil alkalmazásokat és cloudokat tesztelő vállalat az emberek idei ünnepi vásárlási terveit elemezte. A megkérdezettek 51%-a mondta, hogy az idén a gazdasági bizonytalanság miatt online fogja megoldani az ajándékvásárlást.
Kapcsolódó cikkek
- eCommerce a ReklámFeszten
- Jöhetnek a multik: nem érzik magukat veszélyben a magyar webshopok
- Akár egymillióra is bírságolhatják a számlát nem adó Webshopot
- Titkos próbavásárlással tesztelték a magyar webshopok szolgáltatásait
- Ország Boltja: Ismét elindult Magyarország legnagyobb webáruház versenye
- Online mezőgazdasági piactér indult
- Az e-kereskedelem dinamikus bővülésére számítanak a magyar cégek
- Nem érzékelhető a válság hatása az online kereskedelemnél
- Interneten kínált hamis termékekkel bukott le egy zalai nő
- Tovább bővülhet a hazai internetes kiskereskedelem