Ország Boltja: Ismét elindult Magyarország legnagyobb webáruház versenye
A verseny célja, hogy az internetes közösség szavazatai és a valós fogyasztók vásárlás utáni értékelései segítségével megtalálja a legnépszerűbb, valamint a legjobb minőségű webshopokat. A verseny nyitott, a részvétel minden magyar internetes bolt számára ingyenes.
Az Ország Boltja versenyben résztvevő webshopokra 2012. július 16-tól október 8-ig lehet szavazni. A Minőségi kategóriában induló boltokra azok szavazhatnak, akik az adott időszakban valóban vásárolnak az adott webáruházban, majd kitöltenek egy kérdőívet, melyben értékelik a boltot, a rendelés menetét, a kiszállítást, stb. Az ő értékeléseik összesítése alapján kerülnek ki a kategória győztesei. Népszerűségi kategóriában bárki szavazhat a www.orszagboltja.hu oldalon a kedvenc webáruházára. Az internetes áruházak szintén a www.orszagboltja.hu oldalon tudnak regisztrálnia versenyre!
2011-ben a versenyen közel 500 webáruház indult el. Az Ország Boltja tavalyi díjátadó gáláján Dr. Szöllősi László a Nemzetgazdasági Minisztérium belgazdaságért felelős helyettes-államtitkára és Simon Gábor, az Országgyűlés Fogyasztóvédelmi Bizottságának elnöke méltatta a versenyt, a magyar e-kereskedelem fejlődését, a kezdeményezés jótékony hatását, valamint kiemelték, hogy a megmérettetés különlegesen hasznos fogyasztóvédelmi szempontból, hisz maga a fogyasztó részletes értékelésein alapult.
Kapcsolódó cikkek
- Windows Phone Code Camp: fiatal fejlesztők versenye
- Véget ért az Olimpia
- Dobogón a magyar csapat a Microsoft Imagine Cup-on
- 19. Közép-Európai Informatikai Diákolimpia Tata
- Online mezőgazdasági piactér indult
- Számítógépes alkotások versenye 19 év alattiaknak
- Tatán rendezi az NJSZT az idei Közép-Európai Informatikai Diákolimpiát
- Az e-kereskedelem dinamikus bővülésére számítanak a magyar cégek
- Nem érzékelhető a válság hatása az online kereskedelemnél
- Mobil tartalmak nemzetközi versenye – WSA-mobil 2012
E-világ ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Mennyire vannak biztonságban a jelszóval védett adataink?
Manapság egyre több és egyre nagyobb volumenűek az adatlopások, ráadásul az adatszivárgások egyre többe is kerülnek a szervezetek számára. A technológiai újításoknak köszönhetően a kibertámadások napról napra kifinomultabbak, és a legerősebb jelszót is feltörik. Ennek ellenére továbbra is ez a vállalatok által leggyakrabban használt biztonsági módszer világszerte.
A Seco honlapja az ügyfelek kezébe adja a hatékonyság erejét
A Seco weboldala új, úttörő funkcióval bővül, amely segítségével az ügyfelek azonnal összehasonlíthatják a rendelkezésre álló lapkákat, így gyorsan megtalálhatják és megrendelhetik a jelenlegi szerszámaiknak megfelelő, illetve az azoknál akár kiválóbb cseretermékeket a Seco kínálatából.
Magyar klíma-körkép: a többség klíma nélkül várja a kánikulát
A magyarok 67 százalékának nincs otthon klímája, legnagyobb arányban ventilátorral hűtenek a nyári melegben. Akik mégis vásárolnak, azok egyértelműen az ár és az energiafogyasztás alapján hozzák meg a döntésüket – derül ki a Hisense friss reprezentatív kutatásából.
Stratégiai összefogás az AWS és a Deloitte közt
Több éves, átfogó, stratégiai együttműködésbe kezdett a világ legnagyobb vezetési tanácsadó cége, a Deloitte, valamint a világ legnagyobb nyilvános felhőszolgáltatója, az Amazon Web Services (AWS). A kooperációjuk célja, hogy felgyorsítsák a vállalatok digitális transzformációját, az üzleti műveleteik felhőbe terelésével felkészítsék őket az egyre élesedő versenyre, valamint maximalizálják számukra a felhőalapú technológia üzleti előnyeit.
A SteelSeries bemutatja a fehér színű Arctis Nova Pro sorozatot
A SteelSeries, a gaming kategóriában legtöbbet díjazott Arctis audiótermékek megalkotója, az eredeti esport márka, amely egyesíti a gaminget a kultúrával, ma bemutatta a díjnyertes Arctis Nova Pro sorozatú headset vadonatúj fehér változatát.