A gazdasági bizonytalanság fellendítheti az online kereskedelmet?

Vértes Judit, 2012. október 8. 07:29

A SOASTA felmérése szerint, igen. A mobil alkalmazásokat és cloudokat tesztelő vállalat az emberek idei ünnepi vásárlási terveit elemezte. A megkérdezettek 51%-a mondta, hogy az idén a gazdasági bizonytalanság miatt online fogja megoldani az ajándékvásárlást.

A kapcsolatot a gazdasági válság és az online vásárlás között 31% úgy határozta meg, hogy a bizonytalanság miatt még több őrült szabadul majd be a valóságos boltokba az ünnepek előtt. 46% azért választja az online boltokat, mert így elkerülhető a sorbanállás és az ilyenkor mindenütt jelenlévő tömeg. Más kérdés, hogy a felmérést egy olyan vállalat végezte, melynek egyik profilja az online vásárlási oldalak fejlesztése. Így az eredmények láttán megrémült online “boltosoknak” rögtön van kihez fordulni segítségért.

 

Kulcsszavak: e-commerce

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

A kiberbűnözők piszkos játéka: 9+1 kibertámadás a sport világából

2024. június 12. 11:43

Elstartolt a Startup Safari Budapest 2024

2024. június 10. 11:40

Marad-e az AI homály a vállalkozások körében?

2024. június 3. 13:02

Az Everguest szoftvere felforgatja a turizmus állóvizét

2024. május 27. 17:30