Mobil-előfizetéshez hasonlóan vehetünk majd villanyt és gázt?
Szolgáltatóváltás akár 24 óra alatt, a szokásainkhoz illeszkedő tarifacsomagok – mindez nem csak a mobil-előfizetésünkre, hanem akár a villamosenergia- és gázszolgáltatásra is igaz lehetne. Az ehhez szükséges műszaki lehetőségek már hazánkban is adottak, de a piaci szereplők összefogására is szükség lenne, hogy nemzetgazdasági szinten megtérüljön a befektetés.
Kapcsolódó cikkek
- 12 billiárd eurós telefonszámla
- A kisvállalkozásokat célozza a Vodafone új akciója
- Frappáns kiegészítőket kínál a Vodafone Smart Store
- Új adatroaming szolgáltatás a Telenortól: okostelefonnal külföldön is
- Júliustól változtak a roaming díjak, bevezették a telefonadót
- Mobiltelefon alapú munkafolyamat menedzsment cégbe fektet be több lépcsőben a Széchenyi Tőkebefektetési Alap
- mDonation: A pesti dugóban is segíthetünk a koraszülött mentőknek mobillal
- Ázsia legnagyobb Apple Store-ja nyílik Pekingben
- Google: a tanulóképes webes szolgáltatásoké a jövő
- Okostelefonhoz okos sisak
Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Franciaországban már a mesterséges intelligencia deríti fel a villanyóraleolvasási hibákat
Az ENEDIS, Franciaország villamosenergia-hálózati elosztója az SAP Signavio Process Mining és az SAP Business AI megoldásait választotta annak érdekében, hogy automatizálja a mérőleolvasások során észlelt anomáliák megoldását, és megbízható számlázást garantáljon mintegy 600 000 üzleti ügyfelének.
A Vezetők között a Schneider Electric az e-autók töltését menedzselő megoldások piacán
A Vezető megoldásszállítók közé sorolta az IDC kutatócég „MarketScape: Worldwide Electric Vehicle Charging Management Solutions 2024 Vendor Assessment” elemzése a Schneider Electricet az elektromos járművek töltését menedzselő rendszerek piacán. A vállalat megoldásai átfogó töltőinfrastruktúra-kezelést biztosítanak a skálázhatóságra, a megbízhatóságra, a biztonságra és a felhasználói élményre összpontosítva.
Rébuszok helyett kézzelfogható megoldások a NIS2 fejtörőhöz
Nagy érdeklődés övezte a Gábor Dénes Egyetem NIS2 konferenciáját. Ennek egyik oka a téma aktualitása, hiszen a kiberbiztonság szavatolása kötelező törvényi előírás az érintett vállalatok részére. A másik ok, hogy kevés az egész folyamatot átfogó és bemutató esemény, amely nemcsak a NIS2 irányelvben meghatározott jogszabályi előírásokat mutatja be és értelmezi, hanem kézzelfogható, gyakorlati megoldásokat is kínál a vállalatok részére.
A vihart, a hőséget és a jegesedést is jelzik az E.ON új meteorológiai állomásai
Az áramhálózatok fokozottan kitettek a viharos erejű szél, a tartós hőség és a jegesedés negatív hatásainak. Az E.ON Hungária Csoport célja, hogy időjárástól függetlenül biztosítson zavartalan áramellátást ügyfelei számára, ehhez pedig szükség van részletes időjárási adatokra, hogy a cég a veszélyhelyzetekre időben fel tudjon készülni.
A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák
A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.