Az állami szektor nem használja ki a felhőalapú megoldások előnyeit
A Ricoh által publikált tanulmány szerint Európában leginkább az állami szektor hajlandó a felhőalapú technológiák használatára a dokumentum-megosztások terén, ugyanakkor a szektor alkalmazottainak 52 százaléka állítja azt, hogy ennek hatására a dokumentumok kezelése nehezebbé vált.

A tanulmány alapján az állami szektorban tevékenykedő szervezetek 47 százaléka használ felhőalapú megoldást dokumentum megosztásra és 71 százalék arra, hogy lehetővé tegye a dokumentumokhoz történő mobil hozzáférést. Az állami szektor felismeri, hogy az új technológiák a segítségükre lehetnek, de az esetek többségében (69 százalék) úgy ruháznak be új technológiákra, hogy nincsenek tisztában a meglévő rendszerek funkcionalitásával sem.
A tanulmány egyéb lényeges felfedezései:
Az állami szektorban dolgozó válaszadók 83 százaléka szerint bár hozzáférésük van a legújabb eszközökhöz - mint az okostelefonok és a táblagépek - de a használatukat erősen korlátozza az avítt jogrendszer.
Eltérés van a front office és back office számára elérhető technológiák között, ami szűk keresztmetszeteket, dupla munkát és biztonsági kockázatokat eredményez.
Az állami szektorban dolgozó válaszadók 83 százaléka azt állítja, hogy az elavult munkahelyi gyakorlatok miatt nem tudnak maximális hatékonysággal dolgozni.
Bár a válaszadók 52 százaléka szerint információ biztonságuk ma jobb, mint 2009-ben volt, de mindössze 44 százalék gondolja azt, hogy a dokumentumfolyamatok biztonságosak.
Kapcsolódó cikkek
- Az ASUS AiCloud-dal elkészítheti saját „személyes felhő” tárterületét
- A Ricoh kitüntetése: MarCom platinum és arany díjak
- Nem ismerik a KKV-k a felhőt
- Új cég a dokumentumkezelési piacon
- Novell Dynamic File Services: költséghatékony és ésszerű adattárolás a felhőben is
- Adobe Creative Cloud: fontos frissítések
- IDC: a mobil- és a felhő-technológia előretörésének éve lesz 2013
- Új szolgáltatást fejlesztett uniós támogatással a KÜRT
- A T-Systems Magyarország és a CE On-Demand együttműködése a felhőszolgáltatások területén
- A Ricoh Hungary megszerezte a Green Office Bizonyítványt
Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A hazai e-kereskedelmi piac kihívásai és lehetőségei 2024-ben
2024-ben a teljes magyar e-kereskedelmi piac a PwC Q1-Q3 közötti mérései és Q4-re vonatkozó előzetes adatai alapján 15%-os árbevétel-növekedés mellett 1920 milliárd forintos forgalmat érhetett el, melyből 17%-ot – mintegy 330 milliárdot – már az import kereskedelem generált. Az import 2024-ben egyértelműen a növekedés motorjává is vált, mivel a belföldi online kiskereskedelmi forgalom csupán 10%-ot tudott emelkedni.
Hangalapú bankolás – ahol az IT és a nyelvtudomány találkozik
Korunk digitális kihívásainak egyike az ügyfelek ügyintézésre fordított idejének rövidítése, úgy, hogy közben az ügyfélélmény javuljon, miközben az egész folyamat egyszerűsödik. Kate, a hangutasítással működő digitális pénzügyi asszisztens, is azon piacvezető fejlesztések közé tartozik, ami az ügyfelek mindennapi bankolását támogatja. A K&H Bank ezért a legmodernebb mesterséges intelligencia és szabályalapú technológiát ötvözi más egyéb tudományterületekkel, például a nyelvtudománnyal is. Az integrációt a bank saját, úgynevezett NLU (Natural Language Understanding) csapata támogatja, segítve Kate-et a természetes nyelv megértésében és feldolgozásában.