Szerződésben vállalta, hogy távol tartja magát Facebooktól
Szerződés kötött egy apa és lánya az Egyesült Államokban: a 14 éves bakfisnak 200 dollár üti a markát, ha öt hónapig távol tartja magát a Facebook közösségi portáltól.
A szerződés címe Facebook Deactivation Agreement, azaz Facebook deaktiválási megállapodás, amely kimondja, hogy 50 dollárt kap Paul Baiertől Rachel Baier, ha április közepéig ellent tud állni a Facebook csábításának, de ha egészen június 26-ig - a tanév utolsó napjáig - kibírja, akkor 200 dollár (44 ezer forint) üti a markát - adta hírül a Yahoo amerikai hírportál.
A megállapodás szövege biztosítékként kitér arra, hogy Rachel hozzáférést biztosít apjának Facebook-oldalához, hogy megváltozathassa jelszavát. A szerződés röviden kitér arra is, hogy mire tervezi költeni a lány a pénzt.
Kapcsolódó cikkek
- Ipsos Kifizetődő a közösségi lét
- Vállalati közösséget épít az Office 365-tel a Tesco
- A Facebook használata irigységet és elégedetlenséget válthat ki
- Magyar nyelvű tanulmány közösségi oldalak akadálymentesítéséről fogyatékkal élők számára
- Akár postacímként is szolgálhat a Facebook vagy Twitter profil
- Több mint 800 ezer magyar facebookozik a munkahelyén
- Közelben.hu: A közelben lévő legjobb helyek a Sanoma új közösségi oldalán
- Pszichológiai napok: a veszélyes internet
- Sikeresek a közösségi oldalakon elhelyezett hirdetések
- Mostantól érezheted is, ha lájkolnak!
E-világ ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Egy kézben az ország két legnagyobb természetfotós pályázata
2025-től új fejezet kezdődik Az év természetfotósa pályázat történetében: az ország egyik legnagyobb természetfotós és természetvédelmi szervezete, a Varázslatos Magyarország veszi át a rangos megmérettetés lebonyolítását.
Marketing újragondolva: Miért nem működnek a régi stratégiák?
Egyre több cégvezető teszi fel magának a kérdést: miért nem hozzák már a megszokott eredményeket azok a marketingstratégiák, amelyek korábban jól működtek? Tapasztalataik szerint a kampányok hatékonysága csökken, a vásárlók figyelme megosztott, az üzenetek pedig gyakran elvesznek a digitális zajban, ahelyett, hogy célba érnének.
Stílus és innováció kéz a kézben – Megérkeztek a Huawei 2025-ös újdonságai
A Huawei egy nagyszabású, berlini nemzetközi sajtóesemény keretében mutatta be legfrissebb termékeit és technológiai újításait, a „Fashion Next” tematikához igazodva. A rendezvényen debütált a prémium kategóriás HUAWEI WATCH 5 okosóra-sorozat, valamint a HUAWEI WATCH FIT 4, a nyitott kialakítású HUAWEI FreeBuds 6 vezeték nélküli fülhallgató, és az új, 12,2 hüvelykes HUAWEI MatePad Pro tablet is.
Napelemekkel és repoharakkal újít az Etele Plaza
2024 tavaszától kizárólag megújuló energiát használ az Etele Plaza, ezzel is erősítve elköteleződését a fenntarthatóság iránt. Az átállás részeként a bevásárlóközpont tetejére egy fél focipályányi, közel 3800 négyzetméteren elterülő napelemparkot telepítettek, amely több mint 1900 panelből áll. A 834 kWp teljesítményű rendszer évente közel 797 ezer kilowattórányi áramot termel, ami körülbelül 360 háztartás éves fogyasztásával egyenértékű.
Interaktív üzleti kommunikáció Viberen: két új megoldás érkezett
A Rakuten Viber két új, interaktív megoldással gazdagítja üzleti üzenetküldési eszköztárát: megérkeztek a Carousel és List típusú üzenetek. Ezek az újítások lehetővé teszik a márkák számára, hogy egyszerűbbé és hatékonyabbá tegyék az ügyfélkommunikációt a Viber platformján, miközben javítják a felhasználói élményt és támogatják az automatizált ügyfélkezelést.