Carnation-felmérés az on-line turisztikai piacról
A felmérés rámutat arra is, hogy a megrendelt turisztikai szolgáltatások on-line kifizetésére ma egyetlen hazai site-on sincs mód. Ezért az on-line bevételek az internetes megrendelést követően, a hagyományos értékesítési csatornákból származnak.
Annak ellenére, hogy az on-line turisztikai piac bevételeinek nagy részét a repülőjegy-értékesítés teszi ki, a nemzetközi légitársaságok döntő többsége nem rendelkezik magyar nyelvű oldallal. A magyarországi képviselettel rendelkező több mint 40 légitársaság mindössze egytizede kínál magyar nyelvű oldalakat, míg a Magyar Utazási Irodák Szövetségének (MUISZ) tagjai közül minden negyediknek van saját website-ja. A kutatás eredménye szerint a legfejlettebb önálló weboldallal a hotelláncok rendelkeznek.
Kapcsolódó cikkek
- Heineken: Keresőmarketing és új Bajnokok Ligája site
- Az Axis elindította online házkonfigurátorát
- Nemzetközi konferencia az életvitelt segítő megoldásokról
- Hírportált indított az RTL Klub
- iWiW Klubrendszer üzleti felhasználóknak is
- Google: Kitiltva az amerikai katonai támaszpontokról
- Carnation: Európai Minőség a Multimédiában
- Élő videók a YouTube-on
- Pakisztán okolható a globális YouTube-kiesésért
- Szabadon alakíthatóak lesznek a Yahoo találatai