A PannErgy eladta a Synergonban meglévő részesedését
A PannErgy Nyrt. és a 100 százalékos tulajdonában álló PMM Zrt. pénteken értékesítette a Synergon Informatika Nyrt. részvényeinek 12,52 százalékát 400 forintos darabonkénti átlagáron. Ezzel már sem a PannErgynek, sem kapcsolt vállalkozásainak nincs tulajdonrésze a Synergonban - tudatta a PannErgy az MTI-vel pénteken.
A közlemény idézi Gyimóthy Dénest, a PannErgy Nyrt. igazgatótanácsának alelnökét, aki kiemelte: a tranzakció a PannErgy stratégiájával összhangban van, hiszen a társaság eszközeit és forrásait a geotermikusenergia-üzletág fejlesztéseire kívánja összepontosítani.
Kapcsolódó cikkek
- A Synergon igazgatótanácsának tagja lett Gansperger Gyula és Naményi Péter András
- Hitelszerződést írt alá a SYNERGON Integrator Kft. és a Magyarországi Volksbank Zrt.
- Két-két milliárdos támogatás az NI Hungary Kft.-nek és a Synergonnak
- Synergon: támogatás épületüzemeltetési rendszer fejlesztésére
- Akvizíciókkal készül terjeszkedni a holdinggá alakult Synergon
- Eladta a Synergon cseh leányvállalatát
- Infokommunikációs céget alapított a Synergon
- Közbeszerzési tendert nyert a Synergon leányvállalata
- A számokban is tükröződni fog a Synergon átalakításának eredménye
- Synergon veszteséges volt a harmadik negyedévben is
Céginfó ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A TCL elnyerte az EcoVadis 2025 arany minősítést
A TCL, a funkciókban gazdag okostelefonok, táblagépek és csatlakoztatott eszközök kijelzőinek úttörője elnyerte az EcoVadis 2025 arany minősítést, mellyel a vállalat kiemelkedő környezetvédelmi, társadalmi és kormányzási (ESG) teljesítményét ismerték el. Ez a rangos tanúsítvány az összes kiértékelt vállalat top 2%-ába helyezi a TCL-t, megerősítve ezzel a világ legfenntarthatóbb vállalatai között elfoglalt helyét.
Online és offline sikerek a MediaMarktnál
Annak ellenére, hogy a gazdasági helyzet továbbra is nehéz, a MediaMarkt anyavállalata, a Ceconomy az első negyedévben jelentős forgalom- és nyereségnövekedést ért el a 2024/25-ös pénzügyi évben. A cégcsoport közleménye szerint az eredmények azt mutatják, hogy a MediaMarkt stratégiája, amely egyszerre és összehangoltan van jelen az online térben és a hagyományos üzletekben, azaz az omnichannel modell, sikeresnek bizonyult.