Az egészségügyi problémáknak is a neten nézünk utána
Furcsa pörsenés jelent meg a bőrödön? Nézz utána a Google-on, a Bingen vagy a Yahoo-n. Külföldi utazás miatt oltásra van szükséged? Szúró fájdalom a karodban? Nézzük, mit mond a világháló?! Az Ipsos nemzetközi online felmérése szerint a közelmúltban az emberek fele (48%-a) nézett utána a neten egészségügyi témájú kérdéseknek. Ennek aránya magasabb a nők (55%), alacsonyabb (40%) a férfiak esetében.
A magyar nezetők aktívabbak a nemzetközi áltagnál: 59%-uk érdeklődik a hálón egészségügyi kérdések iránt. A nők érdeklődése nálunk is magasabb (67%), mint a férfiaké (50%). Vajon az állhat ennek hátterében, hogy a nőkben erősebb a késztetés, hogy birtokában legyenek az információnak – akár jó, akár rossz hírről legyen is szó? Vagy a férfiakra jellemzőbb a halogatás?
A tematika széles skálán mozog: a babatáplálástól a babatornáig, a születéstől a halálig, a fitnesszprogramoktól az öndiagnózisig, és még számlálhatatlanul sorolhatnánk az eseteket. Akár online tesszük, akár más formában, a lényeg, hogy mindez egészségünkre váljék!
Kapcsolódó cikkek
- Kik használnak mobilinternetet hazánkban?
- Az iPhone 5 ötödik az elégedettségi listán
- Fejlődünk – egyre jobbak vagyunk az online bankolásban
- Facebook: egy év alatt félmilliós növekedés
- Mely online hirdetések a legidegesítőbbek?
- Nálunk is tör előre a tablet
- A napjuk felét médián lógva töltik a fiatalok
- Te ki szoktad kapcsolni a mobilod?
- Egyre nő a munkavállalók igénye a közösségi alkalmazásokra
- A felhasználók a kicsire és mobilisra szavaznak
E-világ ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Fenntarthatóság és innováció egy autóban
Az OMODA az elektromobilitás és a fenntartható közlekedés iránti elköteleződését egy különleges modellel ünnepli: bemutatta az OMODA 5 EV Planet Earth limitált kiadását. A kiadás szimbolikus időpontban, a Föld Napján került bemutatásra, ezzel is hangsúlyozva az elektromos autók szerepét a bolygó megóvásában.
Magas munkavállalói aktivitás a magyar munkaerőpiacon
A Profession.hu 2025 első negyedéves jelentése szerint a magyar munkaerőpiacon továbbra is magas a munkavállalói aktivitás. Bár az álláshirdetések száma minimálisan, 0,97%-kal visszaesett az előző év azonos időszakához képest, a jelentkezéseké ezzel szemben 4,8%-kal emelkedett. Ez azt jelzi, hogy a munkakeresők oldaláról továbbra is élénk az érdeklődés.
Erős évet zárt a ViVeTech
A Budapesti Értéktőzsde Xtend piacán jegyzett ViVeTech Nyrt. nettó árbevétele a 2024-es üzleti évben 24 százalékkal emelkedett, és megközelítette az 1,4 milliárd forintot, szemben a 2023-ban elért 1,1 milliárd forintos értékkel. A társaság adózott eredménye ezzel párhuzamosan 95 százalékkal, 66,2 millió forintról 128,8 millió forintra bővült – derül ki a vállalat frissen közzétett, a magyar számviteli szabályok szerint elkészített, nem konszolidált éves beszámolójából.
Jogellenes műsorok miatt marasztalták el az RTL-t
Az RTL két bírságot is kifogásolt a bíróságon, de mindkét esetben a Médiatanácsnak adott igazat az igazságszolgáltatás. Az egyik ügy a Reggeli című műsor 2023. október 25-i adásához, a másik a Sztárbox 2023. november 5-i adásához kapcsolódik.
Forradalmi technológiák egyetlen robotporszívóban
A legfrissebb robotporszívó-fejlesztések már nem csupán a szívóerőre vagy az akkumulátor teljesítményére koncentrálnak, hanem egyre nagyobb hangsúlyt fektetnek arra is, hogy a készülékek könnyedén megbirkózzanak a lakásokban előforduló fizikai akadályokkal – például küszöbökkel vagy padlószint-váltásokkal. Egy újonnan bemutatott modell már technológiai választ is kínál erre: saját magát meg tudja emelni, és akár 6 centiméteres akadályokat is leküzd.