Az egészségügyi problémáknak is a neten nézünk utána
Furcsa pörsenés jelent meg a bőrödön? Nézz utána a Google-on, a Bingen vagy a Yahoo-n. Külföldi utazás miatt oltásra van szükséged? Szúró fájdalom a karodban? Nézzük, mit mond a világháló?! Az Ipsos nemzetközi online felmérése szerint a közelmúltban az emberek fele (48%-a) nézett utána a neten egészségügyi témájú kérdéseknek. Ennek aránya magasabb a nők (55%), alacsonyabb (40%) a férfiak esetében.
A magyar nezetők aktívabbak a nemzetközi áltagnál: 59%-uk érdeklődik a hálón egészségügyi kérdések iránt. A nők érdeklődése nálunk is magasabb (67%), mint a férfiaké (50%). Vajon az állhat ennek hátterében, hogy a nőkben erősebb a késztetés, hogy birtokában legyenek az információnak – akár jó, akár rossz hírről legyen is szó? Vagy a férfiakra jellemzőbb a halogatás?
A tematika széles skálán mozog: a babatáplálástól a babatornáig, a születéstől a halálig, a fitnesszprogramoktól az öndiagnózisig, és még számlálhatatlanul sorolhatnánk az eseteket. Akár online tesszük, akár más formában, a lényeg, hogy mindez egészségünkre váljék!
Kapcsolódó cikkek
- Kik használnak mobilinternetet hazánkban?
- Az iPhone 5 ötödik az elégedettségi listán
- Fejlődünk – egyre jobbak vagyunk az online bankolásban
- Facebook: egy év alatt félmilliós növekedés
- Mely online hirdetések a legidegesítőbbek?
- Nálunk is tör előre a tablet
- A napjuk felét médián lógva töltik a fiatalok
- Te ki szoktad kapcsolni a mobilod?
- Egyre nő a munkavállalók igénye a közösségi alkalmazásokra
- A felhasználók a kicsire és mobilisra szavaznak
E-világ ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Stratégiai megoldások és kihívások a KKV Summit 2025 konferencián
Május 7-én ismét megrendezésre kerül a magyar középvállalkozások egyik legfontosabb éves eseménye, a KKV Summit 2025 konferencia. A rendezvény a budapesti Mol Campusból kerül megrendezésre, ahol a hazai gazdaság vezető szereplői, sikeres vállalatvezetők és szakértők osztják meg tapasztalataikat a vállalkozásokat érintő legnagyobb kihívásokról és azok lehetséges megoldásairól.
Kibontó 2.0: Podcastok, vodcastok és a jövő kommunikációja a Yettelnél
A Kibontó új arculattal tér vissza: a Yettel népszerű videósorozata mostantól podcast formátumban is elérhető. A március 26-án induló első epizód már a mobilszolgáltató saját stúdiójában készült. A nézők és hallgatók betekintést nyerhetnek a technológiai trendekbe, üzleti megoldásokba, és megismerhetik a fejlesztések kulisszatitkait is.
Itt van Magyarország 50 legjobb munkáltatója
Magyarországon új digitális kiadvány jelenik meg, amely a munkaerőpiacra fókuszálva évente bemutatja az ország 50 legjobban értékelt vállalatát. A rangsor olyan cégeket sorol fel, amelyek munkakultúrájuk, juttatásaik és karrierlehetőségeik terén a legkiemelkedőbbek a dolgozók szerint.
Digitális kompetenciák fejlesztése: A Codecool és a Corvinus Egyetem közös projektje
Sikeresen zárult a „Piacvezérelt kutatás-fejlesztési és innovációs projektek támogatása – Integrált digitális kompetencia fejlesztő és felmérő, valamint munkaerő-közvetítő platform fejlesztése” című projekt (azonosító: 2020-1.1.2-PIACI-KFI-2020-00067), amelyet a Nemzeti Kutatási, Fejlesztési és Innovációs Alap támogatásával a Codecool és a Budapesti Corvinus Egyetem valósított meg. A 2021-ben indult kutatás-fejlesztési együttműködés célja egy olyan digitális platform létrehozása volt, amely ötvözi a digitális kompetenciák fejlesztését, munkaerő-felmérést és munkaerő-közvetítést, ezzel hatékonyabbá téve a képzési és munkaerőpiaci folyamatokat.
Kiváló kép- és hangélmény a TCL C-szériával
A tavasz újítása a TCL-től: a QD-Mini LED technológia most már az egész C-szériás tévékínálatban elérhető, így még több otthonban biztosít prémium szórakozást.