A magyarok egyharmada találkozott online hirdetéssel

forrás: Prím Online, 2013. július 11. 10:51

Az Ipsos nemzetközi felmérése szerint a netezők közel fele (46%) látott online márka- vagy termékkampányokat az elmúlt egy hónapban. A magyar internethasználók körében ez az arány alacsonyabb, hiszen minden harmadik (34%) magyar nethasználó találkozott online kampánnyal.

Míg nemzetközi viszonylatban az internethasználók 42%-a meg is nézte magát a márka- vagy termékhirdetést, addig ez az arány nálunk 26%-os, vagyis nálunk az átkattintási arányokon lehetne javítani. Valószínűleg a hirdetőknek kellene sokkal kreatívabbnak lenniük, és nyitottabbnak a kreatív hirdetési formákra.

 

A felugró ablakok hatékonysága, népszerűsége mind nemzetközi, mind hazai viszonylatban kisebb: a hazai netezők közül mindössze minden hatodik (kb. 18%) kattintott rá banner vagy pop-up hirdetésre. Nyilvánvalóan ezt az is magyarázhatja, hogy sokan letiltották a pop-upokat, mert kéretlen betolakodásnak érzik a random megjelenésüket. A felugró ablakok megtekintési aránya nemzetközi szinten 25%-os, tehát egyértelműen magasabb, mint a hazai online közösségben.

E-világ ROVAT TOVÁBBI HÍREI

A Széchenyi István Egyetem közreműködésével magyar műhold vizsgálja az aszályos területeket

Hiánypótló kutatás zajlik a győri Széchenyi István Egyetem részvételével, amelynek keretében egy műhold ad rendszeresen távérzékelt adatokat Magyarország területéről. A konzorciumban megvalósuló európai uniós projekt során az intézmény Albert Kázmér Mosonmagyaróvári Kara az űrből érkező információkat elemzi és kontrollálja az aszályos időszakok hatásainak enyhítése érdekében. 

2024. november 2. 15:26

Élje át a "Yes" Moment Élményt az electronica-n

Jubileumi évében, november 12-15. között a világ vezető elektronikai szakvásárán minden a „Minden elektromos társadalom” körül forog – ideális helyszín a Conrad Sourcing Platform lehetőségeinek megismerésére! A Conrad Electronic beszerzési platformként személyre szabott digitális megoldásokat kínál üzleti ügyfeleinek, hogy még hatékonyabbá tegye a beszerzést. Különösen, ha rövid időn belül nem tervezett műszaki igények fedezéséről van szó. 

2024. november 2. 13:31

Számos MI-t használó alkalmazással ismerkedhettek meg a résztvevők a Mobile Broadband Forum kiállításon

Már több mint három millió mesterséges intelligenciára képes alkalmazás készült világszerte, túlszárnyalva a hagyományos alkalmazások számát – derült ki a 2024-es Isztambulban megrendezett Global Mobile Broadband Forum (MBBF) során. 

2024. november 2. 11:54

Még két hétig jelentkezhetnek az IT hallgatók a K&H STEM ösztöndíjpályázatára

Meghosszabbítja két héttel STEM pályázatának leadási határidejét a K&H bank, hogy minél több egyetemi hallgató vehessen részt a kezdeményezésben. Az új határidő szerint november 17-én éjfélig fogadja a pénzintézet a pályamunkákat. A pályázatra – amelyben nyolc aktuális, innovatív téma közül választhatnak a jelentkezők – hazai IT képzést nyújtó egyetemek hallgatói jelentkezhetnek két kategóriában: mesterképzés és alapképzés. A nyerteseket szakmai zsűri választja ki, és akár 500.000 forint értékű díjazásban is részesülhetnek.

2024. november 2. 10:12

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Gépek is rajthoz állnak a most induló Országos IT Megmérettetésen

2024. október 28. 18:06

Megnyitott a Vatera Galéria, a válogatott műtárgyak új platformja

2024. október 22. 15:25

Egy év alatt 45 milliárd forintot loptak el tőlünk a digitális bűnözők

2024. október 15. 16:51

Idén már ezernél is több résztvevőt várnak a Service Design Day-re

2024. október 7. 09:59