Nőtt a Telekom Austria nyeresége a második negyedévben
Forgalomcsökkenés mellett növelte eredményét a második negyedévben és az első félévben a Telekom Austria - derül ki a vállalat hétfőn közzétett eredmény beszámolójából.
A Telekom Austria a második negyedévben az egy évvel korábbinál 1,9 százalékkal alacsonyabb, 1,043 milliárd eurós forgalom mellett üzleti eredményét 6,4 százalékkal 105,5 millió euróra, nyereségét pedig 54,2 százalékkal 52,5 millió euróra növelte.
Az első félévben a Telekom Austria 2,092 milliárd euró, forgalmat bonyolított, az előző évinél 1,2 százalékkal alacsonyabbat, üzleti eredménye pedig 5,8 százalékkal 223,3 millió euróra, nyeresége 33,5 százalékkal 108 millió euróra emelkedett.
A Telekom Austria (TA) forgalma az első félévben Ausztriában, Bulgáriában és Horvátországban csökkent, sorrendben 2,5, 18,2 és 2,1 százalékkal. Fehéroroszországban a forgalom 18,9 százalékkal, a többi piacon pedig együttesen 8,3 százalékkal emelkedett.
A Telekom Austria az idei évre megerősítette májusban kiadott 4,1 milliárd eurós forgalmi előrejelzését és részvényenként 0,05 eurós osztalékfizetési előirányzatát.
Kapcsolódó cikkek
- A Telekom Austria-ügy feltárását sürgeti az osztrák államfő
- Vezérigazgatói vádak a koronatanúval szemben a Telekom Austria-ügyben
- Nyomoznak egy volt alkancellár ellen a Telekom Austria-ügyben
- A Telekom Austria nem tett le a koszovói PTK távközlési cég megszerzéséről
- A szerb kormány alacsonynak találja a Telekom Austria ajánlatát a nemzeti távközlési vállalatra
- Egyelten ajánlat a szerb állami távközlési vállalatra
- A Telekom Ausztria is érdeklődik a szerb távközlési vállalat iránt
- A szövetségi posta után az osztrák telefontársaság is elbocsátásokra készül
- A Telekom Austria 1700 fős leépítést hajt végre
- A Telekom Austria megveszi a második számú fehérorosz mobilszolgáltatót
Céginfó ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Ötödször is Családbarát Munkahely a Bridgestone
A Bridgestone Tatabánya 2024-ben ismét elnyerte a Családbarát Munkahely címet „Vállalati értékvállalásunk a mindennapokban is jelen van” című pályázatával. A vállalatnál megvalósuló változatos programok és kezdeményezések célja, hogy hozzájáruljanak a kollégák munkahelyi, családi és magánélete közötti egészséges egyensúly megteremtéséhez.