Magyar Termék Nagydíjat kapott a CityPass
A Netlock CityPass intelligens közösségi rendszerét is jutalmazták tegnap a Parlamentben, ahol ünnepélyes keretek között átadták a Magyar Termék Nagydíjat.
A Magyar Termék Nagydíj kitüntető címet olyan termékek, szolgáltatások és gazdasági szervezetek nyerhetik el, amelyek tevékenységük során bizonyíthatóan elkötelezettek a minőség ügye iránt, és kiemelt fontosságot tulajdonítanak az egyetemlegesen jó minőségű és biztonságos termékek előállításának, illetve szolgáltatások nyújtásának.
"A pályázat kiírása szerint a díjazottak olyan példaértékű modelleket jelenítenek meg, amelyek hozzájárulnak a gazdaság fejlesztéséhez. A most elnyert díj azt támasztja alá, hogy mi is ebbe a kiemelt körbe tartozunk, ami óriási büszkeséggel tölt el engem és kollégáimat egyaránt" - mondta el az elismerés kapcsán Molnár Ferenc, a NetLock Kft. ügyvezetője.
A sokoldalúan használható CityPass intelligens kártyarendszer vállalatok, önkormányzatok és oktatási rendszerek eltérő igényeit is képes kielégíteni. A nyílt rendszerbe bármilyen (RFID) kártya regisztrálható, ezért a felhasználási lehetőségek száma szinte végtelen. A rendszert sikerrel alkalmazzák egyetemi kártyaként Debrecenben és Győrben, valamint városkártyaként Szolnokon.
A Debreceni Egyetem hallgatói és dolgozói beléptető eszközként és olvasójegyként is használhatják a CityPass alapokon működő DEKa kártyát, illetve a hozzá kapcsolódó egyenleg és felhasználói fiók segítségével vásárolhatnak, és az egyetem információs portálját is igénybe vehetik. A győri Széchenyi István Egyetem hasonló területeken alkalmazza a CityPass multi-funkciós kártyarendszert: a beléptetés mellett az intelligens kártyák segítségével történik többek között a fénymásolás, szkennelés és nyomtatás elektronikus kifizetése, valamint már az indulástól a kártyákhoz kapcsolódik az egyetemi könyvtár használata is.
Szolnokon a közösségi közlekedésben használják a rendszert a T-City Szolnok Városkártya program keretében. A kártyabirtokosok emellett hűségpontokat is gyűjthetnek kártyájukkal, illetve kedvezményeket vehetnek igénybe a különböző elfogadó partnereknél, boltoktól kezdve szórakozóhelyeken és sportlétesítményeken át egészen a különféle kulturális eseményekig.
„A T-City a Magyar Telekom és Szolnok város közös, hosszú távú fejlesztési és innovációs programja. A T-City keretében bevezetett CityPass Közösségi Kártyarendszer egy folyamatos, közös fejlesztés eredménye, amelynek köszönhetően a kártyák NFC képes mobiltelefonokba integrálhatóak. Mindezek a törekvések tökéletesen beleillenek a Telekom innovációs stratégiájába” - mondta Pukler Gábor, a Magyar Telekom üzletfejlesztési és innovációs igazgatója.
Kapcsolódó cikkek
- 2013-ban is „Superbrand” a Piac & Profit
- "Európa legjobb dizájn tévéje" lett az LG OLED TV
- Ötszörös EISA-győztes idén a Samsung!
- Öt díjat zsebelt be a Sony az EISA-tól
- Emmy díjas lett a YouTube
- Internetes produkciókat is díjaz az Amerikai Rendezők Céhe
- Kovács Attila-díj 2013: Idén is keresik az információs társadalmat népszerűsítő újságírókat
- LG Tervezői Ösztönző Program indul épületgépészeti szakemberek számára
- A T-Systems Magyarország lett az év Microsoft-partnere
- Business Superbrands elismerést kapott az SAP
Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák
A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.
OMV: 2025 végéig országszerte elérhető lesz az ultragyors töltőhálózat
Országszerte 15 helyszínen már igénybe vehetőek az OMV új gyorstöltői. A társaság még idén megduplázza ultragyors töltéssel üzemelő töltőállomásai számát, 2025 végéig pedig közel 50 helyszínen összesen 80 villámtöltő pont működik majd az országban. A töltők legalább 100 kW teljesítmény leadására képesek, ami később több helyszínen akár a 200 kW-ot is elérheti, a hálózati kapacitás függvényében. Az OMV saját applikációt is fejlesztett a töltőkhöz, amiben most különleges akciókkal várja az autósokat.
Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup
Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350 milliárd e-mail* és a 200 millió aktívan üzemelő weboldal** – a háttérben dolgozó szerverparkok miatt – egyre nagyobb, ráadásul egyre növekvő részét teszi ki a globális karbonkibocsátásnak, erre dolgozott ki egyedi megoldásokat a 100%-ban magyar tulajdonú és hazai alapítású startup. Az egyedi és innovatív szolgáltatásokat nemzetközi szinten is értékeli a szakma, amit legutóbb a MediaSpace Global Changemakers' Awards 2024 díjával ismert el.
Újabb kutatás cáfolja az AI-félelmeket
A Unisys friss kutatása szerint mind az alkalmazottak, mind a munkáltatók pozitívnak ítélik meg a mesterséges intelligencia (AI) munkahelyi hatását. A Magyarországon több mint 700 szakembert foglalkoztató vállalat négy országban elvégzett felmérése azt mutatja, hogy az AI alkalmazása növelheti a dolgozói elégedettséget, és segítheti a gyorsabb karrierépítést, míg a vállalatvezetők szerint versenyképességüket veszélyezteti, ha nem építik be a technológiát a működésükbe.
A Mikulás sem egyedül dolgozik, a cégednek sem kell
Egyre több vásárló igyekszik elkerülni a december végi vásárlási dömpinget, így az online megrendelések száma a karácsonyt megelőző hónapokban akár az éves átlag többszörösére is ugorhat. Az áruházak számára ilyenkor kiemelten fontos a forgalom maximalizálása, de a megugró ügyfélszolgálati igények kielégítése és a zökkenőmentes kiszolgálás biztosítása komoly kihívásokat jelent.