Az LG ThinQ okosotthon-platformról hamarosan több márka termékeit is irányíthatjuk
Az LG Electronics (LG) hamarosan elérhetővé teszi a Home Connectivity Alliance HCA 1.0 specifikációjának első kereskedelmi implementációját, amely az LG ThinQ okosplatformon keresztül lehetővé teszi a különféle márkájú készülékek összekapcsolását. Ez év végére a felhasználók az LG ThinQ alkalmazáson keresztül többek közt olyan márkák eszközeit is vezérelhetik majd, mint a Samsung vagy a Vestel, így kényelmesen kezelhető, teljeskörűen összekapcsolt okosotthon-ökoszisztémát alakíthatnak ki.
Az LG elkötelezett a felhasználói élmény bővítése mellett, ezért más márkákkal fogott össze, hogy megteremtse a készülékek közötti kompatibilitást. Az új megoldás a világ főbb piacain, többek közt Dél-Koreában, az Egyesült Államokban és Európában is elérhető lesz, és kezdetben a főbb háztartásigép- termékkategóriákra, például mosógépekre, szárítógépekre, mosogatógépekre fog kiterjedni, később pedig más készüléktípusokra is alkalmazható lesz.
A HCA 1.0 specifikáció széles körű elfogadása a termékfejlesztési oldalon lehetővé tette, hogy a különböző márkájú háztartási készülékek és légtechnikai megoldások felügyelete és vezérlése egyetlen mobilalkalmazásból valósuljon meg. A felhasználóknak csak regisztrálniuk kell a kompatibilis termékeiket a ThinQ alkalmazásban, és máris élvezhetik az egyablakos eszközkezelés kényelmét és szabadságát. Akinek például LG mosógép és Samsung mosogatógép van az otthonában, annak többé nem kell váltogatnia az egyes gyártók alkalmazásai között, hogy beállítsa az általa preferált mosási ciklust és tisztítási beállításokat.
A márkák közötti tényleges összekapcsolhatóság a HCA víziójából ered: a vállalat egy zökkenőmentesen egységesített intelligens otthon élményét akarta létrehozni. A 2022 januárjában alapított, számos okosotthon-megoldás-gyártót tömörítő HCA célja, hogy felhőalapú átjárhatóságot biztosítson a tagvállalatok okosotthon-platformjai között. A szervezet elnökségi tagjaként az LG szorosan együttműködik más készülékgyártókkal, köztük a Samsunggal és a Vestellel a HCA 1.0 specifikáció elfogadásának előmozdítása érdekében, amelynek végső célja a felhasználói kényelem növelése.
Az intelligens otthoni ökoszisztéma bővítése érdekében az LG a Connectivity Standards Alliance (CSA) munkáját is segíti, amely egy olyan globális szervezet, amely az intelligens otthoni eszközök nyílt kommunikációs protokolljainak fejlesztésével foglalkozik. Az LG hozzájárult a Matter protokoll, a CSA által vezetett, internetprotokoll-alapú otthoni IoT-kommunikációs szabvány kifejlesztéséhez és szabványosításához.
„Az LG ThinQ alkalmazás otthoni készülékek zökkenőmentesen összekapcsolt ökoszisztémáját képes kezelni, ami a felhasználóknak egy egészen új okosotthon-élményt nyújt majd világszerte” – mondta Jung Ki-hyun, az LG platformokért felelős központjának ügyvezető alelnöke és vezetője. „Az LG a jövőben tovább bővíti majd a ThinQ és a más HCA-tagok okosotthon-platformjai közötti kompatibilitást.”
Kapcsolódó cikkek
- Az LG egyedi mobilitási élményeket mutatott be az idei Müncheni Autószalonon
- Már Magyarországon is kapható a világ első vezeték nélküli LG OLED tévéje
- Kiemelkedő energiahatékonyságú háztartási gépeket mutatott be az LG az IFA kiállításon
- Egy fenntartható faluban környezettudatos, energiahatékony háztartási gépeit és megoldásait mutatja be az LG
- Az LG az IFA-n mutatja be új, fenntartható energiagazdálkodási megoldását
- Az LG bemutatta az okosotthonok zökkenőmentes működését
- Az LG MoodUP hűtőszekrénye színesebb életstílust hoz a konyhába
- A MoodUP hűtőszekrény színváltós ajtópanelekkel dobja fel a felhasználói élményt
- Az LG csatlakozik a Connectivity Standards Alliance igazgatótanácsához
- Így lesz hosszú életű a mosógép
Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák
A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.
OMV: 2025 végéig országszerte elérhető lesz az ultragyors töltőhálózat
Országszerte 15 helyszínen már igénybe vehetőek az OMV új gyorstöltői. A társaság még idén megduplázza ultragyors töltéssel üzemelő töltőállomásai számát, 2025 végéig pedig közel 50 helyszínen összesen 80 villámtöltő pont működik majd az országban. A töltők legalább 100 kW teljesítmény leadására képesek, ami később több helyszínen akár a 200 kW-ot is elérheti, a hálózati kapacitás függvényében. Az OMV saját applikációt is fejlesztett a töltőkhöz, amiben most különleges akciókkal várja az autósokat.
Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup
Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350 milliárd e-mail* és a 200 millió aktívan üzemelő weboldal** – a háttérben dolgozó szerverparkok miatt – egyre nagyobb, ráadásul egyre növekvő részét teszi ki a globális karbonkibocsátásnak, erre dolgozott ki egyedi megoldásokat a 100%-ban magyar tulajdonú és hazai alapítású startup. Az egyedi és innovatív szolgáltatásokat nemzetközi szinten is értékeli a szakma, amit legutóbb a MediaSpace Global Changemakers' Awards 2024 díjával ismert el.
Újabb kutatás cáfolja az AI-félelmeket
A Unisys friss kutatása szerint mind az alkalmazottak, mind a munkáltatók pozitívnak ítélik meg a mesterséges intelligencia (AI) munkahelyi hatását. A Magyarországon több mint 700 szakembert foglalkoztató vállalat négy országban elvégzett felmérése azt mutatja, hogy az AI alkalmazása növelheti a dolgozói elégedettséget, és segítheti a gyorsabb karrierépítést, míg a vállalatvezetők szerint versenyképességüket veszélyezteti, ha nem építik be a technológiát a működésükbe.
A Mikulás sem egyedül dolgozik, a cégednek sem kell
Egyre több vásárló igyekszik elkerülni a december végi vásárlási dömpinget, így az online megrendelések száma a karácsonyt megelőző hónapokban akár az éves átlag többszörösére is ugorhat. Az áruházak számára ilyenkor kiemelten fontos a forgalom maximalizálása, de a megugró ügyfélszolgálati igények kielégítése és a zökkenőmentes kiszolgálás biztosítása komoly kihívásokat jelent.