Már havi 560 millió aktív felhasználója van a HUAWEI alkalmazásáruházának
Ugrásszerűen – egy év alatt 81%-kal – nőtt a HUAWEI Mobile Services-be (HMS) integrált alkalmazások száma, a havi aktív AppGallery felhasználók száma pedig meghaladta az 560 milliót– jelentette be a HUAWEI Technologies Lisszabonban, az éves fejlesztői konferenciáján. A vállalat a 2021-es Web Summit-on beszámolt legújabb, harmadik negyedéves ökoszisztéma-növekedési adatairól. Minden kulcsfontosságú mutató, az alkalmazások mennyisége, a regisztrált fejlesztők száma és a havi aktív felhasználók mennyisége (MAU) is nőtt. Ez megerősítette a HMS pozícióját, mint a harmadik legnagyobb globális mobil ökoszisztéma.
Bejelentette harmadik negyedéves ökoszisztéma-növekedési adatait Lisszabonban, a Web Summit fejlesztői konferencián a HUAWEI. A vállalat jelenleg 5,1 millió regisztrált fejlesztőt segít összekapcsolni több mint 730 millió HUAWEI készüléktulajdonossal világszerte. A HMS Core rendszerbe integrált alkalmazások száma egy év alatt 81%-kal, 173 ezerre nőtt, és az idei év első három negyedévében az AppGalleryben az összes letöltés száma több mint 332,2 milliárd volt világszerte, ami 13%-os éves növekedést jelent. Így a HMS továbbra is a világ harmadik legnagyobb mobil ökoszisztémája.
2018-as indulása óta a HUAWEI AppGallery több mint 560 millió aktív felhasználót ért el világszerte, ebből 42 milliót Európában. A vállalat emellett jelentős fejlődést ért el saját HMS-alkalmazásai terén is: a HUAWEI Petal Maps már havi 7 millió aktív felhasználóval rendelkezik Európában, a HUAWEI Petal Search pedig 32 millió aktív havi felhasználóval és 3000 partnerrel bír világszerte. Az AppGalleryben ma már a Google Playben elérhető appok 90%-a megtalálható, az alkalmazásáruház aktív felhasználói számának további növekedését érdemben segítheti, hogy a HUAWEI 2021 októberében bemutatta új zászlóshajó készülékét, a Nova9-et.
Megújult a HUAWEI keresőmotorja
A vállalat saját intelligens alkalmazásai, a Petal Search, a Petal Maps és a Petal Assistant fejlesztése folyamatos: a konferencia keretében frissítették a Petal Search 2.0-t. A következő generációs, mesterséges intelligencia-vezérelt keresőmotor 20 különböző területen – úgy, mint a hírek, videók, vásárlás, repülőjáratok, helyi vállalkozások, és még sok más – kínál innovatív keresési élményt.
A közelmúltban Red Dot Design Awarddal jutalmazott Petal Maps már több mint 166 országban és régióban érhető el, jelenleg 20 millióan használják világszerte havonta. Legújabb frissítési csomag része többek között a nagy pontosságú helymeghatározás, a topográfiai megjelenítési mód, a sávszintű navigáció és a Map Studio.
Elindult a HUAWEI Ads
A HUAWEI eszközökre készült, valós idejű hirdetési piac, a HUAWEI Ads mostantól világszerte elérhető médiaügynökségek és alkalmazás-kiadók számára. A platform lehetővé teszi a hirdetők számára, hogy elhelyezhessék reklámjaikat a HUAWEI ökoszisztémában, beleértve az eszközöket és az AppGalleryt valamint megjelenjenek a Petal Search-ben, más HUAWEI alkalmazásokban és több ezer harmadik féltől származó appban is. 2020. januári indulása óta a HUAWEI Ads napi forgalma elérte a 600 milliót Európában, és az AppsFlyer legfrissebb jelentése szerint az egyik leggyorsabban növekvő platform a kontinensen. A vállalat ösztönző programjának keretében a szolgáltatás ingyenes próbaverziót kínál.
Fejlesztői kitek a HMS Core-ban
A vállalat az eseményen összesen 69 kitet és 21 738 API-t jelentett be, melyek versenyképesebb funkciók létrehozását segítik a HMS Core 6-ban. Ezek intelligens, kontextus- és forgatókönyv-alapú megoldásaikkal minőségi alkalmazások hozhatók létre több eszközön, beleértve az okostelefonokat, táblagépeket, okostévéket, viselhető okoseszközöket és audiotermékeket. Ráadásul ezek Androidon, HarmonyOS-en és iOS-en futó appok esetében is alkalmazhatók.
Új partnerségek
2021-ben a Huawei meglévő és új partnerkapcsolatokat épített ki vezető márkákkal, melyek számos területet fednek le a HMS-ben. Legyen szó e-kereskedelemről, közlekedési integrációról a Petal Searchben és a Mapsben (iTaxi, Awin, Dott), mobilfizetésről (Curve, Lydia), vagy egészségügyről (Runtastic, Fifty).
Kapcsolódó cikkek
- Mobil napelemekkel és 5G-vel segítik a kutatást a Gemenci természetvédelmi területen
- Digitális pénzügyi és biztonsági innovációs labort nyit a HUAWEI
- Két újabb népszerű játékkal bővült a Huawei alkalmazásboltja
- Designereknek indít tervezői versenyt a Huawei
- Globálisan rekordszámú magyar diák vett részt a Huawei technológiai tehetségprogramján
- Új kiberbiztonsági központot nyitott a Huawei Technologies
- Számos új eszközt és saját operációs rendszerét is bemutatta a Huawei
- Magyar fejlesztésű appok, melyek meghódították a világot
- Új okoskarkötő a Huawei kínálatában
- A Huawei 40 okoskészülékkel támogatja a Kék Vonal szakembereinek munkáját
Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák
A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.
OMV: 2025 végéig országszerte elérhető lesz az ultragyors töltőhálózat
Országszerte 15 helyszínen már igénybe vehetőek az OMV új gyorstöltői. A társaság még idén megduplázza ultragyors töltéssel üzemelő töltőállomásai számát, 2025 végéig pedig közel 50 helyszínen összesen 80 villámtöltő pont működik majd az országban. A töltők legalább 100 kW teljesítmény leadására képesek, ami később több helyszínen akár a 200 kW-ot is elérheti, a hálózati kapacitás függvényében. Az OMV saját applikációt is fejlesztett a töltőkhöz, amiben most különleges akciókkal várja az autósokat.
Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup
Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350 milliárd e-mail* és a 200 millió aktívan üzemelő weboldal** – a háttérben dolgozó szerverparkok miatt – egyre nagyobb, ráadásul egyre növekvő részét teszi ki a globális karbonkibocsátásnak, erre dolgozott ki egyedi megoldásokat a 100%-ban magyar tulajdonú és hazai alapítású startup. Az egyedi és innovatív szolgáltatásokat nemzetközi szinten is értékeli a szakma, amit legutóbb a MediaSpace Global Changemakers' Awards 2024 díjával ismert el.
Újabb kutatás cáfolja az AI-félelmeket
A Unisys friss kutatása szerint mind az alkalmazottak, mind a munkáltatók pozitívnak ítélik meg a mesterséges intelligencia (AI) munkahelyi hatását. A Magyarországon több mint 700 szakembert foglalkoztató vállalat négy országban elvégzett felmérése azt mutatja, hogy az AI alkalmazása növelheti a dolgozói elégedettséget, és segítheti a gyorsabb karrierépítést, míg a vállalatvezetők szerint versenyképességüket veszélyezteti, ha nem építik be a technológiát a működésükbe.
A Mikulás sem egyedül dolgozik, a cégednek sem kell
Egyre több vásárló igyekszik elkerülni a december végi vásárlási dömpinget, így az online megrendelések száma a karácsonyt megelőző hónapokban akár az éves átlag többszörösére is ugorhat. Az áruházak számára ilyenkor kiemelten fontos a forgalom maximalizálása, de a megugró ügyfélszolgálati igények kielégítése és a zökkenőmentes kiszolgálás biztosítása komoly kihívásokat jelent.