XX. E-KERESKEDELMI KONFERENCIA BY SAMEDAY
E hét végéig még kedvezményes áron lehet hozzájutni a közelgő XX. E-kereskedelmi konferencia belépőjegyeihez, amelynek helyszíne az esztergomi Grand Hotel, időpontja pedig 2024. június 6-7.
A kétnapos eseményen három előadóteremben folynak majd az előadások, harmincnál is több neves előadó részvételével, s öt teljes értékű workshopra is sor kerül.
Ha egy konferencia eléri a huszadik évfordulóját, az mindenképpen jelentős eredmény, és persze jó alkalom is egy kis visszatekintésre. Az első nap estéjén egy kerekasztal beszélgetéssel kezdődik az ünneplés, amelyen a résztvevők együtt idézik fel a két évtizeddel korábbi körülményeket. 20 éve minden sokkal könnyebb volt, vagy nem? Az biztos, hogy az akkori e-kereskedők csoportja egy nagyobb szobában elfért egyszerre. Milyen volt az e-ker élet, amikor még kétkedve néztek rájuk az ismerősök, amikor a hazai teljes e-ker forgalom 10 Mrd Ft volt, amikor a kártyás fizetés még nem is nagyon létezett. Szó lesz növekedésről, megoldhatatlan akadályokról, kudarcosabb sztorikról és hogy mit hozhat a jövő, hiszen ki tudhatná jobban mint azok, akik már 20 éve együtt űzik ezt a szakmát! A beszélgetés során egy könnyed hangvételű szakmázással és sztorizgatással vezetik át a szervezők a szakmai napot egy jó hangulatú estébe.
Egy közös koccintást követően az Ecommerce Hungary nagydíjak átadásával, egy kis vidám programmal, utána pedig egy remek bulival, a Radio Live zenekar fellépésével folytatódik a program, a második napon pedig remek motivációs előadások után teljes értékű workshopokat, képzéseket tartanak az érdeklődőknek. Neves külföldi szakértővel is találkozhatnak, aki Amazon és más marketplace témában tart előadást, és teret kap a felfutóban lévő B2B is.
A konferencia szlogenje: Ismerd meg az ismeretlent és a szervezők azt ígérik, ezért tesznek is majd, hogy a résztvevők a konferenciáról új tudással felvértezve térjenek majd haza.
Konferenciajegyek, szállásfoglalás és részletes program az ekerkonferencia.hu weboldalon.
Kapcsolódó cikkek
- Jön az év legnagyobb innovációs és startup fesztiválja
- Megjelent a NEXT 3D konferencia programja
- Ezek az idei kulcstémák a webes és marketing stratégiák terén
- GKID-Mastercard Digitális Kereskedelmi Körkép 2024/I
- Cégmarketing trendek – 2024. Legyünk jelen egyszerre mindenhol!
- A Sprinter felvásárlásával lépne jelentőset a SAMEDAY
- Ez lehet a rohamosan terjeszkedő olcsó kínai webshopok igazi ellenfele
- Mit tehet a vasút a fenntarthatóbb turizmusért?
- PwC Debrecen Business Forum 2024
- A skizofrén marketing korszaka
Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI
EY: csak átmeneti a megtorpanás az elektromos autók piacán
Lassulás tapasztalható idén a tisztán elektromos, hibrid és plug-in járművek (EV) iránti globális kereslet növekedésében – derül ki az EY 28 ország 19 000 fogyasztójának megkérdezésével készült nemzetközi felméréséből. Az elektromobilitás előretörése miatt a megtorpanás várhatóan csak ideiglenes és a gyártók hamarosan újra növelhetik a kapacitásokat – emeli ki Szűcs Tamás, az EY autóipari iparági csoportjának vezető partnere.
Miért dugulnak be sorra a csomagautomata szolgáltatók? Ez az adat rámutat az okokra
Egyre népszerűbbek a csomagautomaták: idén már a webshopok közel háromnegyede kínálja ezt az átvételi módot, ami 12 százalékos növekedést jelent az előző évhez képest. Az egyre növekvő kereslet az egyik fő oka lehet a szolgáltatók kapacitásproblémáinak – állapította meg a Nagy Webáruház Felmérés.