Adatvezérelt Marketing Szövetség kulcsszót tartalmazó cikkek

Találatok a következő kulcsszóra: Adatvezérelt Marketing Szövetség

Az egyedül élő idősebbek különösen kiszolgáltatottak az online veszélyekkel szemben

Az 50–79 éves magyarországi internetezők 97 százaléka napi rendszerességgel használja az internetet. Bár átlagosan mintegy két órát töltenek naponta az interneten, kevesen tartoznak a digitálisan felkészültek közé, ezért jobbára bizalmatlanok és kevésbé tudatosak – derül ki a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) és az Adatvezérelt Marketing Szövetség (DIMSZ) friss közös kutatásából.

2024. március 31. 10:25

Az alkotóké és a felhasználóké is a felelősség – állítja a mesterséges intelligencia

Adatvezérelt napot tartott a DIMSZ, melynek fő fókuszában a szabályozási aktualitások voltak. A GDPR gyakorlata és a NAIH tapasztalatai a mellett, az NMHH-DIMSZ közös kutatásból a résztvevők megismerhették adattudatossággal kapcsolatos attitűdöket, véleményeket, tudatossági szintet, majd átfogó képet kaptak a készülőben lévő mesterséges intelligencia (MI/AI) szabályozásról és a terület lehetőségeit, várható kockázatokat is elemezték a szakértők.

2023. február 10. 21:24

Adatvédelem mindenáron?

A DIMSZ Adatvezérelt Napján debütál az Adatvezérelt Marketing Szövetség és a NMHH adatvédelemmel kapcsolatos kommentekről készített felmérése. Az esemény külön blokkban foglalkozik az Mesterséges Intelligencia (AI) idénre (!) várható szabályozásával és a GDPR legfontosabb aktualitásaival 2023. január 31-én.

2023. január 10. 17:21

Vajon mennyire vagyunk adattudatosak? – Homályos sütik és elfelejtett jelszavak

Pontosan tudja, mit fogad el a neten egy felugró ablakra kattintva? Minden webhelyen más jelszót használ? Utalnak önre a jelszavai? Ilyen kérdésekre is keresi a választ a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság és a DIMSZ – Adatvezérelt Marketing Szövetség közös kutatása, amely a két szervezet adattudatosságot fejlesztő programja keretében valósul meg.

2022. november 14. 20:13

2022-ben is megmérettetnek az ügyfélszolgálatosok – XI. Hangszépségverseny

Az Adatvezérelt Marketing Szövetség – DIMSZ Contact Center tagozata idén tizenegyedik alkalommal rendezi meg Contact Center Hangszépségversenyét. A telefonos ügyfélszolgálaton dolgozók jelentkezését 2022. szeptember 15. éjfélig várják, a nevezés továbbra is ingyenes.

2022. szeptember 13. 12:41

Covidálló-e a hűség?

A hazai lakosság 80%-a tagja valamelyik hűség- vagy kedvezményprogramnak, genderfüggetlenül, miközben jól látszik a nemek meghatározó szerepe az egyes programok kedveltsége kapcsán – derül ki a DIMSZ – Adatvezérelt Marketing Szövetség reprezentatív felméréséből. 

2022. február 15. 13:58

Fontos változások az adatvédelem gyakorlatában

Szakértők hívják fel a figyelmet az adatvédelem területén zajló fontos változásokra, amelyek sok magyar vállalkozást érinthetnek. Az EU egyes országaiban már elkezdődtek azok a jogi eljárások, amelyek fontos tanulsággal szolgálhatnak a magyar cégek számára is. 

2022. február 6. 14:42

Két forró témával foglalkozik a DIMSZ adatvédelmi kerekasztala

Az Adatvédelem Napjától, január 28-tól kezdődően lehet jelentkezni a DIMSZ Adatvédelmi és Adatbiztonsági tagozata által szervezett Digitális Kerekasztalra. Az eseményen résztvevők átfogó képet kaphatnak az adatvédelem aktuálisan legégetőbb kérdéseiről: a Schrems II ítélet eredményeképpen kialakuló, a nemzetközi adattovábbításokkal és kooperációkkal kapcsolatban várható gyakorlatról, és az Amazon, illetve a Google esetében több tízmilliós, illetve százmilliós nagyságrendű bírságot eredményező, és az utóbbi időben egyre inkább az ellenőrzések fókuszába kerülő, cookie megfelelésről.

2021. január 29. 12:53

Összefogva edukál a magyar keresőmarketing szakma

A 2019-ben megalakuló DIMSZ Keresőmarketing tagozata közös kommunikációs platformot indított a keresomarketing.hu webcímen. Az oldal és a szervezet célja egyaránt egy olyan hiteles szakmai bázis kialakítása, mely magas színvonalú edukatív tartalmak és megbízható szakmai információk forrása.

2020. június 1. 14:55

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További híreink

Utazási konferencia az Angyalok városában

Minden második magyar internetező volt már áldozata kibertámadásnak

A magyar internetezők 57 százaléka esett már áldozatául online csalásnak, adathalászatnak, hackelésnek vagy vírustámadásnak – ez derült ki az ESET termékek hazai forgalmazója, a Sicontact Kft. gkid-vel közösen végzett, a 18 év feletti online is vásárló internetezőkre reprezentatív felméréséből. A kutatás apropóját a cég most folytatódó kiberbiztonsági tudatosító kampánya, az IT-hős vagy kiberbalek? adta. Az ESET és a Sicontact közös célja, hogy a felhasználókat meggyőzzék arról, a digitális biztonság alapszükséglet, amelyre figyelnünk és áldoznunk kell. 

2024. május 22. 14:37

XX. E-KERESKEDELMI KONFERENCIA BY SAMEDAY

E hét végéig még kedvezményes áron lehet hozzájutni a közelgő XX. E-kereskedelmi konferencia belépőjegyeihez, amelynek helyszíne az esztergomi Grand Hotel, időpontja pedig 2024. június 6-7.

2024. május 17. 14:47