Adatvezérelt Marketing Szövetség kulcsszót tartalmazó cikkek
Találatok a következő kulcsszóra: Adatvezérelt Marketing Szövetség
Újra bizalmat kapott a DIMSZ elnöksége
A DIMSZ – az Adatvezérelt Marketing Szövetség – éves közgyűlésén a tagok elfogadták a szervezet beszámolóit és megerősítették a hét elnökségi tag mandátumát.
Az egyedül élő idősebbek különösen kiszolgáltatottak az online veszélyekkel szemben
Az 50–79 éves magyarországi internetezők 97 százaléka napi rendszerességgel használja az internetet. Bár átlagosan mintegy két órát töltenek naponta az interneten, kevesen tartoznak a digitálisan felkészültek közé, ezért jobbára bizalmatlanok és kevésbé tudatosak – derül ki a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) és az Adatvezérelt Marketing Szövetség (DIMSZ) friss közös kutatásából.
Az alkotóké és a felhasználóké is a felelősség – állítja a mesterséges intelligencia
Adatvezérelt napot tartott a DIMSZ, melynek fő fókuszában a szabályozási aktualitások voltak. A GDPR gyakorlata és a NAIH tapasztalatai a mellett, az NMHH-DIMSZ közös kutatásból a résztvevők megismerhették adattudatossággal kapcsolatos attitűdöket, véleményeket, tudatossági szintet, majd átfogó képet kaptak a készülőben lévő mesterséges intelligencia (MI/AI) szabályozásról és a terület lehetőségeit, várható kockázatokat is elemezték a szakértők.
Adatvédelem mindenáron?
A DIMSZ Adatvezérelt Napján debütál az Adatvezérelt Marketing Szövetség és a NMHH adatvédelemmel kapcsolatos kommentekről készített felmérése. Az esemény külön blokkban foglalkozik az Mesterséges Intelligencia (AI) idénre (!) várható szabályozásával és a GDPR legfontosabb aktualitásaival 2023. január 31-én.
Vajon mennyire vagyunk adattudatosak? – Homályos sütik és elfelejtett jelszavak
Pontosan tudja, mit fogad el a neten egy felugró ablakra kattintva? Minden webhelyen más jelszót használ? Utalnak önre a jelszavai? Ilyen kérdésekre is keresi a választ a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság és a DIMSZ – Adatvezérelt Marketing Szövetség közös kutatása, amely a két szervezet adattudatosságot fejlesztő programja keretében valósul meg.
2022-ben is megmérettetnek az ügyfélszolgálatosok – XI. Hangszépségverseny
Az Adatvezérelt Marketing Szövetség – DIMSZ Contact Center tagozata idén tizenegyedik alkalommal rendezi meg Contact Center Hangszépségversenyét. A telefonos ügyfélszolgálaton dolgozók jelentkezését 2022. szeptember 15. éjfélig várják, a nevezés továbbra is ingyenes.
Covidálló-e a hűség?
A hazai lakosság 80%-a tagja valamelyik hűség- vagy kedvezményprogramnak, genderfüggetlenül, miközben jól látszik a nemek meghatározó szerepe az egyes programok kedveltsége kapcsán – derül ki a DIMSZ – Adatvezérelt Marketing Szövetség reprezentatív felméréséből.
Fontos változások az adatvédelem gyakorlatában
Szakértők hívják fel a figyelmet az adatvédelem területén zajló fontos változásokra, amelyek sok magyar vállalkozást érinthetnek. Az EU egyes országaiban már elkezdődtek azok a jogi eljárások, amelyek fontos tanulsággal szolgálhatnak a magyar cégek számára is.
Két forró témával foglalkozik a DIMSZ adatvédelmi kerekasztala
Az Adatvédelem Napjától, január 28-tól kezdődően lehet jelentkezni a DIMSZ Adatvédelmi és Adatbiztonsági tagozata által szervezett Digitális Kerekasztalra. Az eseményen résztvevők átfogó képet kaphatnak az adatvédelem aktuálisan legégetőbb kérdéseiről: a Schrems II ítélet eredményeképpen kialakuló, a nemzetközi adattovábbításokkal és kooperációkkal kapcsolatban várható gyakorlatról, és az Amazon, illetve a Google esetében több tízmilliós, illetve százmilliós nagyságrendű bírságot eredményező, és az utóbbi időben egyre inkább az ellenőrzések fókuszába kerülő, cookie megfelelésről.
Összefogva edukál a magyar keresőmarketing szakma
A 2019-ben megalakuló DIMSZ Keresőmarketing tagozata közös kommunikációs platformot indított a keresomarketing.hu webcímen. Az oldal és a szervezet célja egyaránt egy olyan hiteles szakmai bázis kialakítása, mely magas színvonalú edukatív tartalmak és megbízható szakmai információk forrása.
Cikkgyűjtő
További híreink
Hosszabbít ’Az Év Honlapja’ pályázat!
Meghosszabbítja a jelentkezési határidőt ’Az Év Honlapja’ pályázat, amely évről évre megmutatja a hazai digitális világ legjobbjait! A pályázat új nevezési határideje: 2024. december 15. éjfél! Még van lehetőség a vállalatok és kreatív ügynökségek számára, illetve mindazoknak, akik friss projektjeiket és egész éves munkájuk termését meg szeretnék mutatni a közönségnek és a zsűrinek.
Törj be a digitális élvonalba: Nevezz ’Az Év Honlapja’ pályázatra!
’Az Év Honlapja’ verseny izgalmas lehetőséget kínál mindazok számára, akik az elmúlt időszakban új honlapokat, applikációkat, digitális- és technológiai megoldásokat hoztak létre!
Az idei pályázat 2024. november 15-ig várja a nevezéseket. Itt az idő, hogy a TE projekted is a digitális világ reflektorfényébe kerüljön!