Antenna Hungária kulcsszót tartalmazó cikkek
Találatok a következő kulcsszóra: Antenna Hungária
Új vezérigazgató került az Antenna Hungária élére
Az Antenna Hungária Zrt. (AH) vezérigazgatói pozícióját március elsejétől Papp-Gerlei Gyöngyvér korábbi vezérigazgató-helyettes veszi át Blénessy Lászlótól – közölte az AH anyavállalata, a 4iG távközlési és informatikai társaság pénteken a Budapesti Értéktőzsde honlapján.
Együttműködik a Vantage Towers és az Antenna Hungária
A Vantage Towers és az Antenna Hungária együttműködési megállapodást írt alá azzal a céllal, hogy a bázisállomások hatékony kihasználásával közösen javíthassák Magyarország hálózati lefedettségét. A megállapodás értelmében az Antenna Hungária a Vantage Towers tornyain hírközlési szolgáltatásaihoz szükséges berendezéseket fog elhelyezni és beüzemelni.
Rajtol az Antenna Hungária új VoD szolgáltatása
A 100%-os hazai tulajdonban lévő Antenna Hungária 2020. december 3-án indítja új VoD szolgáltatását. Az online médiatartalmak ezentúl televíziós előfizetés nélkül is elérhetők, és bármilyen eszközön megtekinthetők, internet megléte mellett. A mindigTV GO Videótár havi előfizetési díja 1.199,- Ft.
Az AHa! Brainstore startup program ismét várja a jelentkezőket
A telekommunikációs szektor meghatározó szereplői, az Antenna Hungária és a Telenor Magyarország együtt keresik a jövő startup-jait. Az együttműködés célja, hogy az AHa! Brainstore startup program keretében adjanak útmutatást az induló és növekedési fázisban lévő, prototípussal rendelkező vállalkozásoknak. A kiválasztott startupok akár 60 milliós tőkebevonási lehetőséget és mentorálást kaphatnak az MFB csoporthoz tartozó Hiventurestől, a Drukka Startupstól valamint az Intellitext Hardware akcelerátortól.
Az Antenna Hungária megvásárolta a Telenor Magyarország 25%-át
A PPF Csoport és az Antenna Hungária bejelentette, hogy a PPF eladta a magyarországi Telenor cégek (a Telenor Magyarország és a Telenor Real Estate) 25%-át az Antenna Hungáriának.
Az Antenna Hungária marad az országos földfelszíni digitális televízió-műsorszóró hálózatok üzemeltetője
A tartalmi vizsgálat – és az annak részét képező hiánypótlási szakasz – után július 8-án az egyedüli pályázót, az Antenna Hungária Zrt.-t nyilvánította nyertessé a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) az országos földfelszíni digitális televízió-műsorszóró hálózatok lejáró üzemeltetési jogosultságának pályázatán. A szolgáltató és az NMHH a hatósági szerződést szeptemberben írhatja alá.
Több mint 130 startup jelentkezett az Antenna Hungária startup programjára
Összesen 132 startup jelentkezett 29 országból az Antenna Hungária által életre hívott AHa! BrainStore vállalati akcelerációs programra. A jelentkező startupok közül a szakmai zsűri által kiválasztott 13 legjobb csapat vehetett részt a július eleji bootcamp-en, amelyen az Antenna Hungária, az MFB Csoporthoz tartozó Hiventures, a Drukka Startups és az Intellitext szakértőitől kaphattak visszajelzéseket a megoldásukra. A legígéretesebb csapatoknál megnyílhat a befektetés lehetősége, illetve az Antenna Hungária segítségével tovább fejleszthetik a termékeiket és szakmai támogatást is kaphatnak az értékesítéshez.
Az Antenna Hungária jelentkezett egyedül az országos földfelszíni digitális televízió-műsorszóró jogosultságért
Május 14-én egyetlen jelentkezőt, a jelenlegi szolgáltatót vette pályázati nyilvántartásba a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) az országos földfelszíni digitális televízió-műsorszóró hálózatok lejáró üzemeltetési jogosultságának megszerzésére kiírt pályázaton. A hatóság ezután megkezdi az Antenna Hungária Zrt. pályázati ajánlatának tartalmi vizsgálatát. Eredményhirdetés júniusban várható.
Idén is várják a jelentkezőket az AHa! BrainStore programra
Az esport területéről is várja idén az innovatív startupok jelentkezését az Antenna Hungária (AH), a Drukka Startups és az MFB Csoporthoz tartozó Hiventures együttműködésében megvalósuló AHa! BrainStore akcelerátor program. A döntés egyik fő oka, hogy Magyarországon közel fél millióan űzik esetenként vagy rendszeresen az esportot és a piac folyamatosan nő. A jelentkezés határidejét meghosszabbították, így május 12-ig lehet pályázni a legjobb megoldásokkal.
AHa! Brainstore 2.0 startup program: Beszállt a Hiventures
Stratégiai partnerséget kötött a műsorterjesztési és telekommunikációs szektor meghatározó szereplője, az Antenna Hungária és az MFB csoport tagja, a Hiventures. Az együttműködés célja, hogy az AHa! Brainstore startup program segítségével közösen adjanak útmutatást az induló és növekedési fázisban lévő, prototípussal rendelkező vállalkozásoknak. A kiválasztott startupok akár 60 milliós tőkebevonási lehetőséget és mentorálást kaphatnak.
A Buckingham-palotában is magyar IoT-megoldásokat használnak
A precíziós mezőgazdaság, a közműszolgáltatóval önállóan kommunikáló fogyasztásmérők és a gépjárműlopások visszaszorítása látszólag egymástól távol álló területek, mégis összeköti őket egyvalami: néhány éven belül szenzorok milliárdja kommunikál majd róluk a Dolgok Internetén. A jövő lehetőségeit az Antenna Hungária fejlesztői napján mutatták be egymásnak a legkülönbözőbb megoldásokon dolgozó IT-szakemberek.
Közel 150 startup jelentkezett az Antenna Hungária akcelerátor programjára
Összesen 148 startup jelentkezett az Antenna Hungária és a Drukka Stratup Stúdió által életre hívott AHa! Brain Store vállalati akcelerációs programra. A jelentkezők közül a szakmai zsűri által kiválasztott 11 legjobb csapat részt vehetett a szeptember második hetében megrendezett boot camp-en. A projekt vezetői pedig közülük néhány héten belül kiválasztják azokat a legjobb csapatokat, melyek befektetést és fél éven keresztül inkubációs szolgáltatást kaphatnak.
Két hétig ingyen nézhető a Mozi+ csatorna
Két hétig korlátlanul érhető el a TV2 Csoport filmcsatornája, a Mozi+ a MinDig TV nézők számára. Július 16. és július 29. között a 15. programhelyen 750 ezer háztartásban számos szuperfilmet és régi klasszikust láthatnak ingyenesen a MinDig TV nézői.
Interaktív foci vb-s megoldások az Antenna Hungária hibrid TV-s és mindiGO Sport szolgáltatásainál
A korábbi nagy futball világeseményekhez hasonlóan a mostani futball világbajnokság idejére is extra tartalmakkal egészült ki az Antenna Hungária HbbTV szolgáltatása, a weben és applikációból elérhető mindiGO Sport pedig egy exkluzív, 24 órás csatornával bővült.
Különleges tartalmak az Antenna Hungária kínálatában
A korábbi nagy futball világeseményekhez hasonlóan a mostani futball világbajnokság idejére is extra tartalmakkal egészült ki az Antenna Hungária HbbTV szolgáltatása, a weben és applikációból elérhető mindiGO Sport pedig egy exkluzív, 24 órás csatornával bővült.
Kódolatlan Paramount Channel és RTL Spike a MinDig TV-n
Két hétig kódolatlanul elérhetőek a Paramount Channel és az RTL Spike csatornák a MinDig TV nézői számára. 2018. május 28. és június 10. között 750 ezer háztartásban filmpremiereket, régi klasszikusokat és jól ismert sorozatokat egyaránt láthatnak a nézők a Viacom és az Antenna Hungária megállapodásának köszönhetően.
Itthon is kopogtat a tévézés jövője: az OTT az ingyenes földfelszíni televízióval lehet nyerő páros
A hagyományos televíziózás esetében általánosan igaz, hogy a nézők csak az elérhető csatornáik töredékét követik. Az ingyenes földfelszíni televíziózás és a távközlési infrastruktúrától különváló Over-the-top (OTT) szolgáltatások kombinációja olyan megoldást eredményez, amely ötvözi az újgenerációs igényeket a hagyományos televíziózás előnyeivel, miközben megvalósul a fogyasztók álma: a néző csak az általa kiválasztott, értékes tartalomért fizet – hívta fel a figyelmet Dóbé Sándor, az Antenna Hungária stratégiai igazgatója a Media Hungary konferencián.
Hazánkban elsőként interaktív hirdetési megoldást indított a MinDig TV platformon az Antenna Hungária és a TV2
Az Antenna Hungária és a TV2 Média Csoport együttműködése alapján 2018. április 16. május 25. között hazánkban elsőként interaktív hirdetési megoldás érhető el a MinDig TV platformon.
Keresik a jövő digitális média megoldásait
AHa! Brain Store néven indít vállalati akszelerációs programot az Antenna Hungária. A több mint 200 millió forint összértékű inkubációs pályázatra május 31-ig várják többek között műsorterjesztéssel, műsorgyártással és telekommunikációval foglalkozó digitális startupok jelentkezését. A program szakmai koordinációját a Drukka Startup Stúdió végzi.
Kódolatlan hetek az AXN és a VIASAT6 csatornán
Az AXN és a VIASAT6 műsora március 5-18. között ingyenesen érhető el, több mint 750 ezer MinDig TV háztartásban.
Cikkgyűjtő
További híreink
Idén is keresi a digitális szakma női példaképeit az IVSZ és a WiTH
Harmadik alkalommal hirdeti meg a 40 év feletti női példaképek a digitális gazdaság területén című pályázatát az IVSZ – Digitális Vállalkozások Szövetsége és a Women in Technology Hungary Egyesület (WiTH). Az elismerésre gazdasági társaságok, különböző szervezetek nevezhetik azokat a digitális gazdaság és technológia területén tevékenykedő női kollégáikat, akik kimagasló eredményeikkel rávilágítanak a korosztályban rejlő értékekre és lehetőségekre, ezáltal példaképként szolgálhatnak a fiatalabb generáció számára. A pályázati anyagokat 2025. január 31-ig várják a szervezők.
Huszadik alkalommal adták át a Hégető Honorka-díjakat
Idén 20. alkalommal adták át a Hégető Honorka-díjakat, rekordszámú, 83 videós és fotós pályázat érkezett, melyek közül a zsűri öt videós és egy fotós alkotást díjazott, továbbá a Yettel különdíjjal ismert el egy videós alkotást. Az idei díjakat többek között a Telex, a 24.hu, a Szabad Európa és az RTL újságírói kapták.