CSR kulcsszót tartalmazó cikkek
Találatok a következő kulcsszóra: CSR
Rászoruló családoknak és óvodáknak nyomtatott az Epson
Az Epson külső tintatartályos nyomtatóit segítségül hívva idén két fontos programot is támogat. A Help-Portrait akció mellett a „Tegyél jót!” kampányban is tevékenyen részt vállalnak. Utóbbinál a gyerekeket kifestővel lepik meg.
Világszínvonalú gördeszkapályát épített a Vodafone Budapesten
A Vodafone Firsts program keretében pénteken egy nemzetközi gördeszkás rendezvénnyel avatták fel a budapesti Görzenál világszínvonalú pályáját. Európa egyik legnagyobb skate- és szabadidő parkjának felújításával több száz, vagy ezer magyar gördeszkás álma vált valóra.
Idén 10 éves a Firefox
Idén ünnepli 10. születésnapját a Firefox, a világ egyik vezető böngészője. A vállalat az évforduló alkalmából örökbe fogadta a Fővárosi Állat- és Növénykert két kis vörös pandáját, Ambrust és Aurorát. Utóbbi a Firefox következő verziójának neve is.
Hátrányos helyzetű gyermekek oktatását segíti az SAP
Az SAP hátrányos helyzetű gyermekek, fiatalok oktatását felvállaló kezdeményezésére, az SAP-CSR Hungary esélypályázatra 131 pályázati anyag érkezett az ország számos területéről. Ezekből a szoftvercég a tíz legjobbat támogatta pénzügyileg, összesen 8, 4 millió forint értékben.
CSR Hungary 2012 - Konferencia a fenntartható fejlődésről
2012.november 15-én telt házas CSR Hungary Konferencia keretén belül oszthatták meg tapasztalataikat az előadók és a résztvevők a csr/társadalmi felelősség és fenntartható fejlődés kapcsán a Gundel-házban.
Cikkgyűjtő
További híreink
9 év után új elnök az IAB Hungary élén
Új elnököt és elnökséget választott a 2025-2027-es ciklusra a digitális hirdetési piac legnagyobb hazai szakmai szervezete, az IAB Hungary.
A retail média felrobbanthatja a hirdetői piacot
A hazai e-kereskedőknek mindössze 13,5%-a kínál retail média szolgáltatásokat beszállítóinak, és csak 1,8%-uk nyitott külső hirdetők felé is. Ez az arány – különösen a nemzetközi trendek tükrében – nagyon alacsony, ami a szektorban rejlő jelentős növekedési potenciált jelzi. A PwC Magyarország az IAB Hungary szakmai közreműködésével csaknem 800 webáruház körében végzett kutatást a retail média jelenlegi helyzetéről.