nőnap kulcsszót tartalmazó cikkek
Találatok a következő kulcsszóra: nőnap
Hogyan és mit rendelnek a nők az eMAG-ról?
Állateledelt a nők vesznek többen, és napi háztartási cikkeket is ők vásárolnak nagyobb arányban, míg a mosógépet vagy hűtőszekrényt azonos arányban rendelik mindkét nem képviselői. Az eMAG-fiókok alapján Túristvándi vásárlói összetétele rendhagyó, itt ugyanis tízből nyolc fiókot regisztráltak nők. Az eMAG a nemzetközi nőnap apropóján vizsgálta meg a különböző ügyfélcsoportok online vásárlási szokásait.
A női munkavállalók szerepe az informatikában
A Dell Technologies évek óta figyelmet fordít a szervezeten belüli nemek arányára. A sokszínűség és az elfogadás üzleti szempontból is elengedhetetlen a vállalat számára. A Dell Technologies még 2019-ben tűzte ki céljául, hogy 2030-ra a női munkavállalók tegyék ki a munkaerő 50 százalékát. Jelenleg ez a szám 33,9 százalék, ami azt jelenti, hogy jó úton jár a vállalat, de még van mit tennie a következő hét évben, ezért a szervezeten belül több program és aktivitás fut jelenleg is.
A Xiaomi köszönti a technológia területén dolgozó nőket
Nemzetközi nőnap alkalmából a Xiaomi International közzétette Women in Tech című videóját, amelyben három, a Xiaomi életében kulcsszerepet betöltő hölgyet ismerhet meg a szélesebb közönség. A filmmel a Xiaomi célja, hogy innovációra és kapcsolatok teremtésére inspiráljon a világ minden táján, valamint, hogy megünnepeljék azokat a kiemelkedő tehetségeket, akik fontos szerepet játszottak az iparág alakításában. A Xiaomi üzenete a technológiával foglalkozók számára: „találj rá arra, amit szenvedéllyel tudsz űzni, higgy önmagadban és mindig keresd a számodra legmegfelelőbb megoldást!”
A Binance növeli a Web3-ban és a kriptóban dolgozó nők számát
Fontos vállalást fogalmazott meg a Binance a nemzetközi nőnap alkalmából: kifejezetten a nőkre fókuszáló oktatási- és ösztöndíjprogramokkal, valamint mentorálással a világ legnagyobb kriptőzsdéjének célja, hogy kiegyenlítse a nemek közötti különbséget a kriptovilágban is. A technológiai cég tíz országban eddig több mint kétmillió dollárt fektetett be a célok elérése érdekében.
Nőnapi pólókollekcióval készült a Telekom
Példaértékű fiatal tehetségek bemutatásával és Daubner Anna hazai tervezővel közös, egyedi pólókollekcióval készült a Telekom az idei nőnapra. A vállalat célja a kezdeményezéssel, hogy bátorítást, megerősítést adjon a fiatal nőknek álmaik, céljaik megvalósításában.
Cikkgyűjtő
További híreink
Hosszabbít ’Az Év Honlapja’ pályázat!
Meghosszabbítja a jelentkezési határidőt ’Az Év Honlapja’ pályázat, amely évről évre megmutatja a hazai digitális világ legjobbjait! A pályázat új nevezési határideje: 2024. december 15. éjfél! Még van lehetőség a vállalatok és kreatív ügynökségek számára, illetve mindazoknak, akik friss projektjeiket és egész éves munkájuk termését meg szeretnék mutatni a közönségnek és a zsűrinek.
Törj be a digitális élvonalba: Nevezz ’Az Év Honlapja’ pályázatra!
’Az Év Honlapja’ verseny izgalmas lehetőséget kínál mindazok számára, akik az elmúlt időszakban új honlapokat, applikációkat, digitális- és technológiai megoldásokat hoztak létre!
Az idei pályázat 2024. november 15-ig várja a nevezéseket. Itt az idő, hogy a TE projekted is a digitális világ reflektorfényébe kerüljön!