online piactér kulcsszót tartalmazó cikkek
Találatok a következő kulcsszóra: online piactér
Felújított műszaki cikkek a fókuszban a Vatera idei Black Weeksén
A Vateránál a fekete péntek nem a mértéktelen költésről szól, a bizonytalan gazdasági helyzethez igazodóan a piactér idén november 15. és december 1. között olyan speciális Black Weeks kampányt rendez, amelynek keretében felújított (refurbished) termékeket árusító partnerkereskedők több ezer felújított okostelefonja, laptopja mellett vaterás eladók termékei is elérhetők lesznek akciós áron.
Megnyitott a Vatera Galéria, a válogatott műtárgyak új platformja
A Vatera.hu új aloldalán, a Vatera Galérián szakértő régiségkereskedők, művészeti galériák kínálják kiváló állapotban fennmaradt, vagy szakszerűen restaurált műtárgyak és lakberendezési tárgyak ezreit. A francia barokk szekrényektől kezdve az ezüst étkészleten át a kortárs alkotásokig terjedő, folyamatosan változó online katalógus minden darabjának eredetiségére garanciát vállalnak a szakértő eladók.
Megérkezett Magyarországra az Allegro
Az Allegro, a legnagyobb európai hátterű online piactér nagy örömmel jelenti be belépését a magyar piacra az Allegro.hu elindításával. Az Allegro 25 évnyi tapasztalatával elkötelezett amellett, hogy páratlan online vásárlási élményt nyújtson a magyar fogyasztóknak, több mint 150 millió ajánlatot kínálva versenyképes áron. A platform emellett lehetőséget kínál a hazai e-kereskedőknek is, hogy bővítsék online jelenlétüket.
Górcső alatt a hazai online piacterek és a DSA-rendelet
Nem hoz érdemi szigorítást az Európai Unió digitális szolgáltatásokról szóló rendelete (DSA) a magyarországi online piacterek üzemeltetői szerint, mert a hazai szabályozás a legtöbb kérdésben már eddig is hasonló vagy szigorúbb kereteket szabott meg számukra, a fogyasztók szempontjából azonban előnyösnek vélik az új jogszabályt. Egyebek mellett ezt állapította meg a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) megbízásából készített friss kutatás.
Zsibvásárról a Vaterára: így lehet sikeres bizniszt építeni a régiségekre egy online piactéren
Fillérekért megvásárolt zsibvásáros kincsekből jól menő online vállalkozást felépíteni nem lehetetlen, ezt igazolja a Sandi Antik története is. A Vatera a régiségekkel foglalkozó házaspár tapasztalatait gyűjtötte össze, hogy segítse a bolhapiacozókat az online értékesítésben. A siker érdekében érdemes jól tájékozódni, hiszen az egyes korszakok, művészeti stílusok és fémjelzések mellett akár még az időjárás is fontos szerepet játszhat az eladások alakulásában.
Idén is egyedi Black Fridayt tart a Vatera
A november 17-19 között zajló Vatera Black Fridayen csak a 90 százalékos, vagy e feletti értékelésű eladók kínálhatnak termékeket 10-70 százalékos engedménnyel. A piactér fekete pénteke azért rendkívül egyedi, mert az újak mellett számos másodpiaci termék, műkincs vagy olyan gyűjtői termék is elérhető, amelyet a webáruházak “hagyományos” fekete péntekein lehetetlen beszerezni.
A Netflix nyugdíjazta a DVD-t, a Vaterán viszont egyre népszerűbb a formátum
A streaming videoszolgáltatások térhódítása ellenére a DVD-filmek eladása nem hogy nem csökken, hanem konkrétan emelkedik a Vaterán. Téves elképzelés, hogy a legtöbben romantikus filmeket rendelnek, mert a vígjátékok, akciófilmek és drámák kelendők. Bár sokkal jobb kép- és hangminőséget kínál, a Blu-ray lemezek sosem érték be a DVD-k népszerűséget, és az eladási trendek alapján már nem is fogják.
A mozipremier a Vaterán is megdobta a Barbie-kínálatot
1959-es debütálása óta a Barbie baba töretlenül jelen van a gyerekszobákban, a legújabb mozifilm premierje pedig komoly lökést adott a márkának, július 20. után a keresések száma ötszörösére nőtt, és Vaterára több száz új Barbie-s termék került fel – az új modellek mellett számos érdekes gyűjtői darab is megtalálható a piactéren.
Egyre többen vesznek analóg fényképezőgépet a Vaterán
Bár az okostelefonok korában a digitális fényképezőgépek piaca folyamatosan szűkül, a Vaterán egyre erősödik a hagyományos analóg fényképezők forgalma. Egyedisége miatt a filmes fotózás reneszánszát éli, így nem csak az instant papírképes élményt nyújtó Instax/Polaroid gépeket keresik a felhasználók, a bonyolultabb kezelés régi, manapság olcsón beszerezhető NDK vagy szovjet gyártmányú filmes gépek is népszerűek. A Vatera tanácsai szerint egyedül a negatívfilmből érdemes új termékre költeni, a jó minőséghez ugyanis elengedhetetlen a friss állapotú nyersanyag megléte.
Már toronymagasan előzik a zenei CD-k a bakelitlemezeket a Vaterán
Míg négy évvel ezelőtt a “bakelitek” voltak a legkelendőbb használt fizikai zenei kiadványok az online piactéren, a 2022-es számok a zenei CD-k előretörését mutatják, mára toronymagasan ez a legnépszerűbb zenei formátum a Vaterán. Mindez teljesen ellentétes a globális trendekkel, amelyek épp a CD hanyatlását, és a vinyles kiadványok forgalmának növekedését mutatják. A Vaterán 2019-hez képest 60 százalékkal, 2021-hez képest pedig durván hatezerrel több, mintegy 36 ezer zenei CD-vel kapcsolatos tranzakció valósult meg, vinylből viszont 42 százalékkal kevesebb.
Idén Green Fridayt rendez a Vatera
A festményektől a szobrokig, a bútoroktól a műszaki cikkekig használt termékek tízezrei lesznek elérhetők a Vatera november 25-27. között zajló első Green Fridayén, amelyen nem csupán az akciós, hanem az alkuképes termékek és 1 forintról induló minimálár nélküli aukciók is helyet kapnak. Az online piactér dedikált funkciókkal segíti az akciók lebonyolítását, emellett november 7. és 10. között pedig ingyenesen biztosítja az eladni kívánt termékek feltöltését is, hogy ezzel is a fenntarthatóság jegyében az otthon kallódó, mások számára azonban értéket képviselő tárgyak továbbadására sarkallja felhasználóit.
Magyarországra is megérkezett a késleltetett fizetési lehetőséget biztosító online piactér
Az új digitális platform, a Supreva, egy olyan online piactér, amely lehetővé teszi a kisvállalkozások tulajdonosainak és a független márkáknak, hogy gyártói áron egy helyen adjanak el és vásároljanak.
A Vaterán éli reneszánszát a szódásüveg, a gombfoci és a képeslap is
A klasszikus gyűjtői termékek mellett új kategóriák vannak feljövőben a Vaterán: jól fogynak lakásdísznek használható ősrégi szikvizes és szódásüvegek, de a nyolcvanas évekbeli filmes poszterek, Malév-reklámplakátok is népszerűek e célból. A tranzakciószámok alapján nem csupán a gombfoci éli reneszánszát, de a képeslapok is – utóbbiakból csaknem évi tizenötezer darab talál gazdára az online piactéren.
Vásárlási kisokos a Vaterától
Milyen jogai vannak a használt terméket interneten vásárló felhasználóknak? Elállhatunk-e a vásárlástól, ha magánszemélytől veszünk műszaki cikket? Eltérő-e ilyen esetben a garancia? Hogyan fizethetünk biztonságosan egy ismeretlen eladónak? A Vatera szakértői összegyűjtötték a legfontosabb tudnivalókat az online piactereken való biztonságos vásárláshoz.
A modern, online piactér jellemzői
Amikor offline vásárolunk, a legtöbbször célirányosan a megszokott üzletet keressük fel. Így van ez, ha ruhát, és akkor is, ha élelmiszert vásárolunk. Ennek az az oka, hogy fizikailag korlátozva vagyunk. Nem feltétlenül van ugyanis időnk vagy lehetőségünk végigjárni minden boltot, míg megtaláljuk a legjobb ajánlatot.
Új európai online piactér indult
A koronavírus-járvány rengeteg vállalatnak felnyitotta a szemét azzal kapcsolatban, hogy érdemes visszatérni s közelebbi, hazai vagy kontinensen belüli terméket vásárolni. Az európai piacon hatalmas még a fejlődési potenciál, ugyanis a kis- és középvállalkozások számtalanszor botlanak nyelvi nehézségekbe, ami gátat is vethet az együttműködéseknek. Ennek a problémának a megoldására is lehetőséget fog adni egy közelmúltban indult európai online piactér, ahol minden korábbinál egyszerűbben egymásra találhatnak a vállalatok. Az egyelőre lengyel-magyar-angol viszonylatban elérhető fejlesztést hamarosan kilenc országra terjesztik ki.
Több millió termék egyetlen webáruházban
A GKI Digital becslése szerint már több mint 4500 hazai vállalkozás érdekelt valamelyik hazai vagy akár nemzetközi online piactéren. Az általuk realizált online forgalom pedig csak tavaly elérte a nettó 12 milliárd forintot. Magyar kereskedők körében az eMAG Marketplace platformja a legnépszerűbb.
Minőségi probléma esetén már pénzvisszatérítést is kérhetnek a vaterázók
Minden kereskedő elsődleges célja, hogy vásárlói elégedetten távozzanak. Ez különösen komoly kihívást jelent, ha az adásvétel egy online piactéren vagy apróhirdetési oldalon történik, ahol sok eladó és sok vevő találkozik egymással.
Vatera-felmérés a hazai könyvvásárlási és olvasási szokásokról
Átlagosan 10 000 forint körüli összeget tervezünk elkölteni az elkövetkező fél évben hagyományos, digitális és hangoskönyvekre – többek között ez is kiderül a Vatera saját, több mint 8500 felhasználó részvételével készült friss felméréséből. Elsősorban a gyermekkönyvek, bestsellerek, szakkönyvek, történelmi és fantasztikus regények pörögnek. A beszerzésben egyre nagyobb szerepet kap az e-kereskedelem: a válaszadók 40 százaléka vallotta, hogy főként online vásárolja meg a könyveket.
Ausztriában terjeszkedik a magyar startup
Alig egy évvel a hazai indulása után nemzetközi terjeszkedésbe kezdett az egyik legígéretesebb magyar startup, a belépőjegyek adás-vételére online piacteret kínáló Tickething. Ennek első lépéseként a cég elindította az osztrák piacra specializált szolgáltatását. A cél a folyamatos bővülés, hiszen iparági becslések szerint világszinten több ezer milliárd forintos piacot jelent a jegyek újraértékesítése.
Cikkgyűjtő
További híreink
Hosszabbít ’Az Év Honlapja’ pályázat!
Meghosszabbítja a jelentkezési határidőt ’Az Év Honlapja’ pályázat, amely évről évre megmutatja a hazai digitális világ legjobbjait! A pályázat új nevezési határideje: 2024. december 15. éjfél! Még van lehetőség a vállalatok és kreatív ügynökségek számára, illetve mindazoknak, akik friss projektjeiket és egész éves munkájuk termését meg szeretnék mutatni a közönségnek és a zsűrinek.
Törj be a digitális élvonalba: Nevezz ’Az Év Honlapja’ pályázatra!
’Az Év Honlapja’ verseny izgalmas lehetőséget kínál mindazok számára, akik az elmúlt időszakban új honlapokat, applikációkat, digitális- és technológiai megoldásokat hoztak létre!
Az idei pályázat 2024. november 15-ig várja a nevezéseket. Itt az idő, hogy a TE projekted is a digitális világ reflektorfényébe kerüljön!