tartalomszolgáltatás kulcsszót tartalmazó cikkek
Találatok a következő kulcsszóra: tartalomszolgáltatás
Sikeres évet zárt 2021-ben a SES
A SES, a globális tartalomközvetítési megoldások piacvezetője, közzétette a 2021. december 31-én végződő év pénzügyi eredményeit.
Fejlett technológia és ügyfélszám bővülés az Adverticum Zrt-nél.
Az Adverticum Zrt., Magyarország piacvezető médiaoldali hirdetéskiszolgáló rendszerének, az Adverticum AdServernek fejlesztője és üzemeltetője a járvány ellenére rendkívül sikeres és eredményes üzleti évet zárt. Az Indexből történt Telex kiválás pozitív szaldóval változtatta az ügyfélkört, és elkészült az a fejlesztés is, amely képes maximalizálni a tartalomszolgáltatók, portálok hirdetési bevételeit. Ez utóbbi – különösen most, amikor a járvány a reklámpiacot is jelentős megpróbáltatások elé állítja, nem csak az Adverticum, hanem összes partnere bevételeit is pozitívan befolyásolja.
Többéves szerződéshosszabbítást írt alá a SES és a Towercom Slovakia
A SES bejelentette, hogy többéves szerződéshosszabbítást írt alá a Towercom Slovakiaval, amely tovább erősíti a két vállalat nagy múltú kapcsolatát. A 2020. január 1-jén hatályba lépő szerződés értelmében a SES a keleti 23,5 fokos pozícióban biztosít egy transzpondert, amellyel a Towercom képes lesz tartalmat szolgáltatni a teljes szlovák piacon.
Az Antenna Hungária új sport tematikájú tartalomszolgáltatást indít
Az Antenna Hungária mindiGO Sport néven elindította a szélessávú platformokon keresztül elérhető, lineáris és lekérhető médiaszolgáltatásokat kínáló, sport tematikájú tartalomszolgáltatását.
Az SPI FILMBOX a Magyar Telekommal elindítja a FilmBox OnDemand online szolgáltatást Magyarországon
Az SPI International / SPI FILMBOX, vezető nemzetközi mozifilm és televíziós műsor szolgáltató, „FilmBox OnDemand” szolgáltatása 2017-től bekerült Magyarország legnagyobb távközlési szolgáltatójának a Magyar Telekomnak a tartalomkínálatába.
NMHH: Újabb döntés a megkülönböztetéstől mentes internetezésért
A Telenor előnyösebb feltételek mentén kínálta a MyChat és a MyMusic csomagjaiban foglalt alkalmazások adatforgalmát az összes többi internetes tartalom és alkalmazás adatforgalmához képest, ezért a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) a jogsértő állapot megszüntetésére hívta fel a szolgáltatót. A szolgáltatók ellenőrzését a fogyasztók védelme érdekében rendszeresen végzi az NMHH.
„A digitális világ mindképpen eljön”
A Viacom a hagyományos lineáris televíziós tartalomszolgáltatás mellett egyre nagyobb hangsúlyt kíván fektetni az on-demand, mobil és OTT platformok közötti tartalommenedzselésre. Interjú Bodócsi Erikával, a Viacom International Media Networks közép-kelet-európai tartalomértékesítési és tartalommenedzsment igazgatójával.
A Samsung elmélyíti partneri kapcsolatát a 20th Century Fox filmstúdióval, és bemutatja a közös jövőt
A Samsung Electronics egy videó formájában ismertette a 20th Century Fox (Fox) stúdióval közös, legújabb elképzeléseit. Céljuk, hogy még több vizuális élményt nyújthassanak a nézőknek, illetve hogy közösen járuljanak hozzá a televíziós ipar fejlődéséhez.
Az Ericsson és a Century Fox együttműködése megnyitja az utat a jövő audiovizuális tartalmai előtt
Az Ericsson bejelentette, hogy a 20th Century Fox kutatási-fejlesztési központjával, a Fox Innovation Labbal kötött globális partneri viszonya részeként együttműködik egy koncepción, amelynek célja Fox-tartalmak széles körének elérhetővé tétele.
A Netflix megérkezett Magyarországra
Már a tavalyi Média Hungarynek is egyik kulcstémája volt, hogy vajon meddig tartja magát Magyarországon a szekvenciális televíziózás, mikor lépnek be olyan televíziós tartalomszolgáltatók a magyar piacra, mint például a Netflix. Nos: lehet, hogy csak mostanáig. A ma kezdődött CES 2016-on jelentette be a Netflix, hogy gyakorlatilag az egész világon elindítja szolgáltatását, és ma már sokan meg is kapták e-mailben a felhívást az ingyenes kipróbálásra.
Kritikus vélemények az online tartalomszolgáltatási piac szabályozásáról
Elkészült az online tartalomszolgáltatási (OTT) piac szabályozási kérdéseiről tartott nyilvános konzultáció összefoglalója, az eszmecserében több médiapiaci szereplő is részt vett - közölte a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH).
A médiatartalmat inkább online fogyasztják a fiatalok
Az eNET Internetkutató legújabb felmérésében a különböző korosztályok médiafogyasztási szokásait térképezte fel. Mint kiderült, a fiatal korosztály egyre inkább az online térben találja meg az őket érdeklő tartalmakat.
A Huawei segítségével bővíti tartalomszolgáltatását az Antenna Hungária
Több 10 millió forint értékű megállapodást kötött a kínai Huawei, a világ egyik vezető információs és kommunikációs technológiai szállítója és a magyar Antenna Hungária Zrt. műsorszóró vállalat - közölte a kínai konszern.
57 millió előfizetőnél tart a Netflix
Tavaly 13 millióval nőtt az amerikai Netflix internetes tartalomszolgáltató és videó streamer oldal előfizetőinek száma, elérve az 57,4 milliót, a cég negyedéves jelentése szerint 2014 utolsó negyedévében 4,33 millió új előfizetőt regisztráltak, ez volt az eddigi legsikeresebb negyedévük ebből a szempontból.
Módosít a Facebook: az üres, lájkvadász tartalmak hátrasorolva
„A hírfolyamunk jelentősen átalakulhat, a Facebook ugyanis a weboldalon eltöltött idő alapján (is) rangsorolni fogja a tartalmakat” – mondja Forgács Mariann, a Be Social ügyvezetője, aki szerint a Facebook a most bejelentett változtatásával minimalizálni akarja azokat a posztokat, amelyek bár figyelemfelkeltőek, mégsem kínálnak érdekes, minőségi tartalmat, sőt olykor egyenesen megtévesztőek.
Invitel IPTV: akár 400 órányi összeválogatható műsor
Újabb innovatív megoldást tett elérhetővé jelenlegi és leendő ügyfelei számára az Invitel. A felhasználói igényekhez alkalmazkodva a társaság IPTV-szolgáltatását augusztus 1-jétől olyan új, felvevős vevőegységgel (set top boxszal) kínálja, amely akár 400 órányi műsor rögzítését is lehetővé teszi.
Media Hungary - Előadások a szabályozás tapasztalatairól és a tartalomfejlesztésről
A médiajog alkalmazásának tapasztalatát ismertette a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság Médiatanácsának egyik tagja, míg a Ringier ügyvezető igazgatója a tartalomfejlesztésről beszélt kedden, a siófoki Media Hungary konferencián.
Spamirtásba kezdett a Facebook
A Facebook egy újabb jelentős változtatást jelentett be a napokban, amely a hírfolyamban megjelenő tartalmakat érinti majd. Az új algoritmusnak köszönhetően lényegesen csökken a hírfolyamban megjelenő spam linkek-, like vadász bejegyzések- és „vicces” képek száma. Ezzel együtt a változtatás hasznos lesz a céges oldallal rendelkező vállalatok számára, mert így az ő „nem spam”, organikus (nem fizetett) tartalmaik sokkal nagyobb valószínűséggel jelennek majd meg a célközönségük falán.
LInKE: személyre szabott tartalom nem csak ismerősöktől
Új, magyar fejlesztésű alkalmazás indult el, a LInKE, amely a Facebookos aktivitás alapján állítja össze a felhasználók számára releváns tartalmakat, ezáltal forradalmasíthatja a közösségi médiát. Az alapötlet egy magyar főiskolai tanár, szociológus fejéből pattant ki, aki hazai szakemberekből álló csapat segítségével valósította meg azt.
Ajándék szoftverek minden Galaxy S5-höz
A Samsung egy igen vonzó ajánlattal próbálja minél kelendőbbé tenni legújabb csúcsmodelljét: minden Galaxy S5-höz jelentős értékben kínál ajándék szoftvereket és szolgáltatásokat, melyek között olyan érdekességeket is találunk, mint az egy éves Run Keeper prémium előfizetés, vagy a három hónapos LinkedIn Premium fiók.
Cikkgyűjtő
További híreink
Hosszabbít ’Az Év Honlapja’ pályázat!
Meghosszabbítja a jelentkezési határidőt ’Az Év Honlapja’ pályázat, amely évről évre megmutatja a hazai digitális világ legjobbjait! A pályázat új nevezési határideje: 2024. december 15. éjfél! Még van lehetőség a vállalatok és kreatív ügynökségek számára, illetve mindazoknak, akik friss projektjeiket és egész éves munkájuk termését meg szeretnék mutatni a közönségnek és a zsűrinek.
Törj be a digitális élvonalba: Nevezz ’Az Év Honlapja’ pályázatra!
’Az Év Honlapja’ verseny izgalmas lehetőséget kínál mindazok számára, akik az elmúlt időszakban új honlapokat, applikációkat, digitális- és technológiai megoldásokat hoztak létre!
Az idei pályázat 2024. november 15-ig várja a nevezéseket. Itt az idő, hogy a TE projekted is a digitális világ reflektorfényébe kerüljön!