Keresés
Találatok
Találatok a következő kifejezésre: piackutat
A keresésnek 946 találata van.
Megtérülő befektetés-e a LED világításra történő átállás?
2016. szeptember 6. 08:09Ésszerűen hangzik, hogy egy látványosan megtervezett eladótérben több mindent lehet értékesíteni, mint egy fáradt, rosszul megvilágított teremben. Ha az üzlet szakszerűen és kreatívan van megvilágítva, az bizonyosan támogatni fogja az eladást és több visszatérő látogatót fog vonzani, így a LED világításra való váltással járó befektetés sokkal többet is hozhat a konyhára, mint az alacsony fogyasztás.
Gyorsan nő az ABC Data a magyar IT disztribúciós piacon
2016. szeptember 3. 07:59Az ABC Data, az egyetlen közép- és kelet-európai piacokon közvetlenül is jelenlévő IT és szórakoztatóelektronikai disztribútor, kiemelkedő eredményt ért el Magyarországon 2016 első félévében. A jelentős növekedés többek között az egyre szélesebb és sokrétűbb termékkínálatnak és a budapesti logisztikai központ létrehozásának köszönhető.
Huawei: 41 százalékos bevételnövekedés piaci ellenszélben is
2016. július 26. 15:06A Huawei fogyasztói üzletága közzétette idei első féléves üzleti eredményét: az üzletág bevétele 41 százalékkal 77,4 milliárd kínai jüanra (11,59 milliárd amerikai dollár) növekedett 2015. első félévéhez képest, és az okostelefon kiszállítások meghaladták a 60 millió 560 ezer darabot, amely 25 százalékos növekedést jelent a tavalyi év ugyanezen időszakához képest.
Minden ötödik családban konfliktusforrás az internet
2016. július 15. 09:46A Kaspersky Lab és az iconKids & Youth piackutató intézet legújabb kutatása szerint digitális életünk komoly hatással van a családi kapcsolatainkra. A szülők és gyermekek ötöde számolt be arról, hogy az internet gyakran konfliktusokat teremt közöttük.
Az Epson a fenntartható jövőre fókuszál
2016. június 22. 18:55Az Epson, a nyomtatók, viselhető eszközök, ipari robotok és a vizuális kommunikációs eszközök terén vezető japán gyártó a fenntartható jövőt támogató megoldásokat az üzleti szektorban is szorgalmazza.
A Huawei 20 helyezést javított a BrandZ legértékesebb márkáinak 2016-os listáján
2016. június 13. 11:41A Huawei idén másodszorra került fel a BrandZ Top 100 Global Brands nevű, a világ legértékesebb márkáit rangsoroló listájára. A vállalat egy év alatt 22 százalékkal növelte márkaértékét, ezzel 20 helyet lépett előre a listán. Emellett bekerült a rangsor 20 legnagyobb éves márkaérték-növekedést elérő vállalata közé, ahol a 14. helyet tudhatja magáénak.
A Huawei fogyasztói üzletága nyilvánosságra hozta első negyedéves eredményét
2016. május 11. 08:43A Huawei fogyasztói üzletága bejelentette, hogy 2016 első negyedévében összesen több, mint 28,3 millió készüléket szállított ki, amely 64 százalékos növekedést jelent az előző év hasonló időszakához képest.
2016-ban is a legjobb márkák között a Samsung
2016. május 3. 13:20Idén tizenkettedik alkalommal ült össze a Superbrands Magyarország jelenleg 22 tagú, független szakemberekből álló Szakértői Bizottsága, hogy odaítélje a Superbrands díjakat azoknak a márkáknak, amelyek a saját területükön kimagasló népszerűségnek és elismerésnek örvendenek.
Tízből kilenc IT szakember számára fontos tényező a fenntarthatóság a beszerzéseknél
2016. április 29. 09:12Az egyik legnagyobb európai technológiai kiállításon, a CeBIT 2016 rendezvényen résztvevő IT szakemberek 89%-a szerint a készülékbeszerzések kapcsán az elmúlt három évben nagyobb hangsúlyt kaptak a környezetvédelmi szempontok. Az 500-nál több munkavállalót foglalkoztató vállalatok esetében a válaszadók 62%-a mondta, hogy a fenntarthatósági kérdések fontossága jelentősen nőtt. Míg a 10-nél kevesebb főt alkalmazó vállalkozások megkérdezettek esetében ugyanez az arány 42% volt.
Egyedülálló hiperkonvergált infrastruktúra-kínálattal erősít a Dell
2016. április 16. 03:39A Dell tovább bővíti az iparág legszélesebb hiperkonvergált infrastruktúra-kínálatát, hogy - igazodva a jelenlegi és jövőbeni igényeikhez - az ügyfelek számára még gyorsabbá és egyszerűbbé váljon az informatikai környezetek létrehozása és felügyelete.