Frissítette arculatát a GLAMI divatkereső

forrás: Prím Online, 2023. május 16. 14:02

A 14 piacon működő, 4300 vezető európai webáruház kínálatát katalogizáló GLAMI online divatkatalógus frissítette arculatát. Az új vizuális megjelenés reflektál a vállalat mesterséges intelligencia által vezérelt osztályozási rendszerét érintő technológiai újításra, valamint a márka divat sokszínűsége iránti elkötelezettségét hivatott kifejezni.

A GLAMI Group által üzemeltetett oldalak a nemrég bejelentett technológiai megújulás után egységesítették vizuális megjelenésüket is. Mivel a webshopok széttagolt kínálatának automatizált rendszerezéséhez elengedhetetlen a termékinformációk gyors és hatékony felismerése, a GLAMI nemrég bevezette a ChatGPT által is használt Transformer nevű megoldás alkalmazását.

 

A GLAMI 2015 óta használja a gépi tanulási technológiát, hogy ügyfelei számára a lehető legjobb keresési élményt nyújtsa. A Transformer 130 termékjellemző (rövid ujj, V-nyak, virágminta, stb) felismerésére alkalmas, így még gyorsabbá teszi a GLAMI Deep Item Categorization modelljén alapuló személyre szabott ajánlórendszer működését. A rendszer ezzel naponta körülbelül 3 millió kérést tud kezelni, és 17 millió tétel között keres hasonló elemekre.

 

 

„A GLAMI továbbra is a piac legnagyobb online divatkatalógusa kíván lenni. Platformunkkal olyan rendszer létrehozásán dolgozunk, amely a Spotify-hoz hasonlóan felismeri a felhasználók egyéni ízlését, és azonnal a legjobb és legrelevánsabb termékeket kínálja fel. A frissen bevezetett technológiai váltás egy újabb lépés ebbe az irányba, és mind vásárlóknak, mind a divatcikkeket forgalmazó webáruházaknak lehetőséget ad, hogy kihasználják az intelligens technológiákban rejlő lehetőségeket. A váltással egy időben a vállalat úgy döntött, hogy itt az ideje, hogy a GLAMI arculatát a márka jövőképének megfelelően frissítse” – mondta a GLAMI alapítója és korábbi vezérigazgatója, Tomáš Hodboď.

 

A frissített vizuális megjelenés központi eleme az elektromos lila csillaggal kiegészített márkalogó. Az új jelkép azt szimbolizálja, hogy a GLAMI a divat és a technológia metszéspontjában helyezkedik el, jelenti a webshopok és a vásárlók találkozóhelyét is, de utal a GLAMI által közvetített értékekere is, mint a body positivity vagy az age positivity.

 

 

„A csillag szimbólum éles és lekerekített éleinek kombinációja azt a meggyőződésünket tükrözi, hogy a divat bármilyen korú, testsúlyú és testalkatú embernek szól, ezzel szereznénk kifejezésre juttatni az inkluzívitás iránti elkötelezettségünket. Az elektromos lila szín a kifinomultság, a kreativitás és a megbízhatóság érzését közvetíti. Ezzel a két eszközzel együtt arra törekszünk, hogy a GLAMI minden egyes felhasználóját inspiráljuk és segítsük abban, hogy pontosan megtalálják a keresett ruhadarabot, cipőt vagy kiegészítőt” – mondja Xenofon Eleftheriadis, a GLAMI globális kommunikációs vezetője.

 

A GLAMI a felhasználók számára megkönnyíti a divat felfedezését és a vásárlást. Azáltal, hogy személyre szabja a divatválasztást, felhasználóit intelligens vásárlási lehetőségekkel ruházza fel, így pénzt és időt takarít meg. A vállalat mesterséges intelligencia által vezérelt osztályozási rendszere több millió divat webshop termékét kategorizálja egy helyen. A megújult arculat már látható a Glami.hu és a GLAMI.group weboldalakon.

Kulcsszavak: GLAMI webáruház weboldal

E-világ ROVAT TOVÁBBI HÍREI

Jön az év legnagyobb innovációs és startup fesztiválja

A 2015-ben indult Startup Safari Budapest hazánk egyik legnagyobb startup konferenciájaként idén ismét megnyitja kapuit, június 11-én 12 helyszínen közel 100 előadással és interaktív programmal várja az érdeklődőket, melynek során számos hazai szakember mellett nemzetközi előadókkal élőben is lehet majd találkozni és kérdezni tőlük. Nemcsak üzleti, hanem mélyebb technológiai és innovációs témákkal foglalkozik az esemény, angol és magyar nyelven egyaránt.

2024. május 16. 19:47

Érkeznek az Arctis Nova termékcsalád legújabb tagjai

A SteelSeries, az úttörő Arctis Nova headsetsorozat megalkotója, az eredeti esport márka, amely egyesíti a gaminget a kultúrával, és a gaming- és esport-perifériák világelső gyártója kibővítette az Arctis Nova termékcsaládot az Arctis Nova 5 sorozatú headsetek és a Nova 5 Companion App bevezetésével.

2024. május 16. 18:01

Ezekkel a gumikkal télen is biztosan célba ér a fuvar!

A Bridgestone, a prémium gumiabroncsok és fenntartható mobilitási megoldások globális vezetője bejelentette új prémium téli gumiabroncsát kisteherautók számára. A Bridgestone a Duravis Van Winter ENLITEN-nel a kisteherautó-flották tulajdonosait támogatja a mindennapi téli felhasználás közben, amellett, hogy segít csökkenteni a teljes tulajdonosi költségüket (azt, hogy a termék a teljes élettartama alatt mennyibe kerül a vállalkozásnak).

2024. május 16. 16:22

Teljes mértékben napenergiával működtethető a Lenovo üllői gyárának innovációs központja

Új, a nagy teljesítményű számítástechnikai (HPC) innovációkat ellátó napelemeket telepített a Lenovo üllői gyártóüzeme. A vállalat 2023 októberében átadott létesítményében működő globális innovációs központja ezáltal azt is biztosítja, hogy az ügyfelek 100%-ban napenergiával tesztelhessék a HPC-munkaterhelést.

2024. május 16. 14:43

Így működnek majd a távfelügyelt boltok

A közelmúltban jelentették be, hogy rövidesen Magyarországon is elindulnak az első úgynevezett „hibrid” boltok, melyek nappal a ma ismert formában, a megszokott nyitvatartási időn kívül pedig személyzet nélküli üzemmódban várják a vásárlókat. A lehetőség technikai feltételeiről, illetve a használatának módjáról a megoldást fejlesztő Laurel Kft. május 15-i retailkonferenciáján közöltek részleteket.

2024. május 16. 13:01

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Az IKEA Kreativ megérkezett Magyarországra

2024. május 15. 17:52

Továbbra is Christian Klein az SAP első embere

2024. május 7. 13:17

Magyar siker: Nemzetközi díjat nyert a TIME magazintól a nyelvtanuló-applikáció

2024. május 3. 19:59

Megvannak 2024 legvonzóbb hazai munkaadói

2024. április 29. 11:38