Ingyenes technikai támogatás a Novell Kisvállalati Csomaghoz

, 2001. július 27. 11:58
A Novell Magyarország bejelentette, hogy elindítja új, ingyenes technikai segítségnyújtó szolgáltatását a Novell Kisvállalati Csomag magyarországi felhasználói számára. A termék bevezetése óta értékesített több mint ezer Novell Kisvállati Csomag 5.1 magyarországi regisztrálásában a Novell jelentős mértékben számít a partnerek együttműködésére, mivel a telefonos, ingyenes segítségnyújtás csak a lokálisan is regisztrált termékekhez vehető igénybe.
Az új szolgáltatás célja, hogy segítse az informatikai rendszer méretét tekintve kisvállaltnak nevezhető magyarországi cégeket, hogy belső szakértelem nélkül is korszerű, az üzleti tevékenységet megbízhatóan támogató informatikai rendszereket használhassanak. A támogatás egyaránt hasznos a már működő rendszerek továbbfejlesztésére, illetve az új Novell Kisvállalati Csomagok gyors és szakszerű üzembe helyezésére.

A Novell Kisvállalati Csomag 5.1-hez tartozó technikai segítségnyújtás az alábbi területekre terjed ki:

- a Novell Kisvállalati Csomag 5.1 telepítése,

- upgrade (NW3-ról, NW4-ről, vagy más hálózati operációs rendszerről),

- a DNS, DHCP konfigurálása (saját DNS szerver, szolgáltató DNS szervere),

- az internetkapcsolat konfigurálása,

- a BorderManager, a GroupWise telepítése, az internetes levelezés beállítása,

- a vírusellenőrző telepítése,

- a biztonsági mentés beállítása.

Az ingyenes technikai tanácsadást a partnerek vagy végfelhasználók vehetik igénybe az alábbi módon: a viszonteladóknál, vagy a Novell magyarországi weboldalán, a www.novell.hu -n elérhető regisztrációs lapot kitöltve el kell küldeni faxon a (1) 237-1509-es számra, ahol a Novell regisztrálja az adott termékazonosító sorozatszámhoz tartozó végfelhasználót, illetve partnert, aki a regisztrációról e-mailen, vagy faxon visszajelzést kap. (Ez a regisztrációs folyamat nem azonos a Novell központja felé történő regisztrációval.)

A regisztrációt követően a (1) 237-1500-s telefonszámon a regisztráció során kapott azonosítószámra hivatkozva vehető igénybe a telefonos technikai segítségnyújtás. Egy regisztrált sorozatszámhoz öt ingyenes tanácsadás tartozik, amelyet közvetlenül a végfelhasználók, vagy a partnerek vehetnek igénybe.

A most induló ingyenes telefonos segítségnyújtás részleteivel kapcsolatban a Novell Magyarország Kft.-nél a (1) 235-7656-os telefonszámon, vagy a www.novell.hu címen kapható további információ.

Kulcsszavak: Novell-hu hálózat Novell

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Továbbra is Christian Klein az SAP első embere

2024. május 7. 13:17

Magyar siker: Nemzetközi díjat nyert a TIME magazintól a nyelvtanuló-applikáció

2024. május 3. 19:59

Megvannak 2024 legvonzóbb hazai munkaadói

2024. április 29. 11:38

Ingyenes digitális platform segít a tanároknak és diákoknak az érettségire való felkészülésben

2024. április 20. 11:36