BEE! BEE! BEE! - új márka a tiniknek a Pannontól

MTI Sajtóadatbank, 2001. augusztus 1. 09:42
A Pannon GSM Távközlési Rt. augusztustól új márkát, illetve hozzá tartozó tarifacsomagot vezet be a 18 év alatti korosztály számára. A BEE márka, illetve a hozzá tartozó tarifacsomag, az Original révén a Pannon GSM piacvezető pozíciót akar szerezni a 18 év alatti korosztályban.
A sajtótájékoztatón a Björn J. Flakstad vezérigazgató elmondta: várakozásuk szerint év végére minden második magyar állampolgárnak lesz mobilkészüléke és a tizenévesek is egyre nagyobb mértékben veszik igénybe a mobilszolgáltatást. A Pannon GSM célja az, hogy év végére a 18 év alattiak 85 százaléka ismerje a BEE márkát, s közülük a lehető legtöbben a társaság tarifacsomagját vásárolják meg. A Pannon GSM adatai szerint a 15-19 éves korosztályban ma ötven százalék feletti a mobiltelefon elterjedtsége, míg a 10-15 éves korosztályban mintegy 30 százalékos.

A Pannon GSM-nek jelenleg mintegy 40 százalékos piaci részesedése van a mobilpiacon, ezen belül a 15-19 éves korosztályban 45 százalékos a részesedése. A társaság az új márkától azt várja, hogy a 15-19 éves korosztályban 50 százalék fölé nőjön a részesedése és megerősödjenek pozíciói a 15 év alatti fiatalok körében is.

A társaság az új márkát, illetve a hozzá tartozó kártyás (pre-paid) tarifacsomagot úgy alakította ki, hogy az alkalmazkodjon a tizenévesek életmódjához. Így például a csúcsidő az iskola végeztéig, 14 óráig tart, majd ezt követi egy úgynevezett csevegő időszak, amikor már bruttó 45 forintért telefonálhatnak a fiatalok.

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Megvannak 2024 legvonzóbb hazai munkaadói

2024. április 29. 11:38

Ingyenes digitális platform segít a tanároknak és diákoknak az érettségire való felkészülésben

2024. április 20. 11:36

Itt a világ első, Swarovski kristályba ágyazott autós kijelzője

2024. április 10. 14:55

A csevegőprogramokat vizsgálta az NMHH

2024. április 2. 13:14