A Leo Burnett építi a Bookline-brandet
Nemzetközi reklámügynökséggel az oldalán vág neki az év végi hajrának Magyarország legnagyobb online könyvkereskedője, a Bookline. A vállalat zártkörű meghívásos tenderen, három ügynökség közül a Leo Burnettet választotta stratégiai partneréül, így az ügynökség fogja gondozni a vállalat karácsonyi kampányát valamint a márka kiterjesztésére vonatkozó jövőbeli terveket.
Már a nyári hónapokban az éves sikert vagy kudarcot eldöntő karácsonyi hajrára készül a legnagyobb magyar webes könyváruház. A Bookline idén először választott stratégiai külső partnert, kommunikációs ügynökséget az év végi legfontosabb kampányidőszak, a karácsonyi online szezon támogatására. A tendergyőztes Leo Burnett nemcsak az erős promóciós üzenet összeállítására, hanem a márka hosszú távú megerősítésére is megbízást kapott a vállalattól.
„Mivel üzleti szempontból a karácsonyi időszak kiemelt jelentőségű számunkra, ezért nagyon fontosnak tartottuk, hogy egy olyan profi partnert tudhassunk magunk mellett, mint amilyennek magunkat gondoljuk a saját, ekereskedelmi területünkön. – emelte ki Starcz Ákos, a Bookline vezérigazgatója. Az együttműködéstől a karácsonyi forgalomnövekedésen túl azt várjuk, hogy új lendületet, lökést ad számunkra a már kijelölt stratégiai irányaink hatékonyabb eléréshez.”
Molnár Ágnes a Leo Burnett ügyvezetője elmondta: „Már a tenderidőszakban éreztük, hogy nagyon izgalmas és különleges lenne az együttműködés, így nagy öröm számunkra, hogy a legnagyobb magyar online kereskedő minket választott erre az összetett feladatra. A marketing tanácsadáson és a reklámkészítésen túl a márka kommunikációs stratégiájáról is együtt gondolkozunk a Bookline teamjével, amely nem megszokott a magyar online kereskedelmi piacon”. A Leo Burnett egyik erőssége a tudatos márkaépítés, melyet már számos hazai és nemzetközi ügyfélen bizonyított.
Kapcsolódó cikkek
- Digitális reklámtechnikai megoldások az LG-től
- Egyre kevesebb reklámbevétel marad a hazai online médiában
- Waberer’s reklám a McLaren Mercedeseken
- Online marketing: a display-hirdetések reneszánsza
- Oszd meg, és reklámozz!
- Jól sikerült Facebook-nap az Aréna Plázában
- A "Humanoid" követi nyomon a hangos reklámokat
- 17 százalékos növekedést produkált tavaly az internetes reklám
- Reklámmal olcsóbb a Kindle
- Chrome-reklám az orosz TV-ben: Gyorsabb, mint gondolná!
hirek.com ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Sportfogadásban lett sikeres a profi ladbarúgó, aki saját platformot hozott létre
17 évig volt profi labdarúgó Csépányi Gábor, aki ma már a sportfogadás területén működik sikeresen. Saját fejlesztésű platformjaimmár milliárdot képviselő üzlet, amellyel most nemzetközi vizeken is bizonyít.
Tippek a hosszabb üzemidőhöz a HONOR-tól
A HONOR készülékei, a kedvező árútól a csúcskategóriásig kiváló akkumulátor üzemidővel rendelkeznek, mérsékelt igénybevétel mellett akár egész nap használhatóak. Ettől függetlenül azonban érdemes figyelni arra, hogy miként tudjuk a leghatékonyabban kihasználni az üzemidőt, hogy még véletlenül se merüljön le okostelefonunk.
A Sprinter felvásárlásával lépne jelentőset a SAMEDAY
Az akvizíció révén a SAMEDAY magyarországi házhozszállítási infrastruktúrája 60 százalékkal bővülhet a Sprinter tulajdonában lévő több mint 450 kézbesítési pont átvételével. A felvásárlást jelenleg a hatóságok vizsgálják. Ha a felek megkapják a jóváhagyást, az ügylet lezárultát követően egy 6000 átvételi pontból álló régiós out-of-home átvételi hálózat jöhet létre a magyar, román és bolgár piacokon.
Álljunk meg egy parkolásra – így parkolunk a fizető övezetekben
A fizetőparkolás intézményét sok autós a sofőrök ellenségeként éli meg, miközben annak egyik fontos célja éppen a forgalomszabályozás és a városi parkolókapacitás hatékonyabb kihasználása, különösen a sűrűn lakott területeken. A Yettel mobilparkolás szolgáltatásának elemzésével érdekes megállapítások derültek ki a hazai autósok szokásairól, most pedig szervizcsomagot és üzemanyag utalványt is érhet a mobilparkolás használata.
Dekarboizáció és hatékonyságnövelés egyszerre az iparban
A globális üvegházhatásúgáz-kibocsátás 45 százalékát adja az ipari tevékenység, így a klímacélok elérése érdekében kulcsfontosságú a szektor dekarbonizációja. A Schneider Electric a világ elsőszámú ipari szakvásárán, a Hannover Messén mutatta be azokat az innovációkat, amelyek lehetővé teszik az ipari szereplők számára a kibocsátásuk csökkentését és a termelési hatékonyságuk növelését.