Átadták az Év Internetes Kereskedője 2016 díjakat
Vége a találgatásnak, megvannak az Év Internetes Kereskedője díj 2016 nyertesei. A SzEK.org az eNet és az IVSZ szervezésében megvalósult versenyben idén 10. alkalommal hirdették ki a legjobbakat.
A kis- és közepes vállalati kategória nyertese a Lumenet fényforrás-webáruháza. Második helyezett lett a Háda webshop, harmadik pedig az Okosjáték. A nagyvállalati kategóriában a közkedvelt JátékNet bizonyult a legjobbnak, a második díjat a Bónusz Brigád vitte el, míg a dobogó harmadik fokán a Media Markt végzett. A dobogós helyezettek egy kivételével 100% magyar tulajdonú vállalkozások.
Több mint 500 kis-, közép- és nagyvállalat szerepelt a jelöltek között. A nyertesek kiválasztásában a vásárlók, UX szakemberek és szakmai zsűri is közreműködött. 2016-ban rekordszámú közönségszavazat érkezett, 23774-en érezték fontosnak, hogy beszavazzák kedvenceiket a döntőbe. A tapasztalt szakemberekből álló 18 fős zsűrit a Testbirds „élményteszter” csapata segítette a legjobbak kiválasztásában. A végső szavazás titkos volt.
A kiválasztás paraméterei
A nyertesek kiválasztásakor a zsűri számos különböző szakmai szempontot vett figyelembe. Számított az internetes áruházak üzleti modellje, felhasználóbarátsága, grafikai megjelenése, sőt még azt is tanulmányozták, hogy a nevezők milyen értékesítést ösztönző eszközöket használnak és milyen vásárlói útvonalak vezetnek a termékek kiválasztásától a fizetési tranzakciókig. Emellett a Testbirds crowdtesting csapata 400 UX tesztelővel elemezte a 40 shortlistes webshopot, így az ő eredményeik is segítették a legjobbak kiválasztását.
“Nagy büszkeség számunkra, hogy idén 10. alkalommal szervezhettük meg az Év Internetes Kereskedője díj versenyét. 2016 nem csak a jubileum miatt különleges, hanem azért is, mert az elmúlt egy évtizedben most volt a legnagyobb az érdeklődés a díj körül az indulók, a szavazók és a versenyt nyomon követők tekintetében is” – mondta Kis Bernadette, a SzEK.org alelnöke.
A szakmai díj főtámogatója a MasterCard. A kártyatársaság Magyarországért és Szlovéniáért felelős igazgatója, Eölyüs Endre a versennyel kapcsolatban elmondta: „Az Év Internetes Kereskedője díj az elmúlt tíz évben a hazai piac legígéretesebb online megoldásait mutatta be. Nagy örömünkre szolgál, hogy idén is olyanokat díjazhatunk, akik rendkívül sokat tettek a hazai elektronikus kereskedelem fejlesztéséért. A MasterCard elkötelezett az innovatív fizetési módok fejlesztésében, az elmúlt években számos új, digitális szolgáltatást mutatott be Magyarországon, amelyek a hazai internetes fizetés terjedését is ösztönzik. Ez a terület azonban akkor tud a leginkább fejlődni, ha a kereskedők is kiemelkedő minőségű szolgáltatást biztosítanak a vásárlók számára.”
Még mindig a játék, a ruha és a műszaki cikk a sláger
Az idei év nyertesei és az elmúlt évek tapasztalatai alapján a játékokra, a ruhákra, a szórakoztató elektronikai eszközökre és a műszaki cikkekre specializálódott webáruházak minden évben egyre nagyobb számban vesznek részt a versenyben, persze e szegmensek fontossága és jelentősége a teljes e-kereskedelmi piacon meghatározó.
Kapcsolódó cikkek
- Négy sorsfordító applikáció, amelytől a világ egészségesebb lehet
- Minden 25. forintot a neten költenek el a magyarok
- Meghosszabított nevezési határidő
- Tickething: közel 50 milliós befektetést kapott egy frissen indult magyar startup
- Vége az otthoni internetes fenyegetettségnek a Sophos Home ingyenes biztonsági szoftverrel
- Eljött a telekomosok nyara
- Magenta 1 Business – már vállalkozásoknak is!
- E-TOPLISTA 2016 – A legnagyobb webáruházak listája
- Így óvd gyermeked az online világban
- A Telekom új Travel&Surf roaming csomagokat kínál az utazóknak
E-világ ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Dekarboizáció és hatékonyságnövelés egyszerre az iparban
A globális üvegházhatásúgáz-kibocsátás 45 százalékát adja az ipari tevékenység, így a klímacélok elérése érdekében kulcsfontosságú a szektor dekarbonizációja. A Schneider Electric a világ elsőszámú ipari szakvásárán, a Hannover Messén mutatta be azokat az innovációkat, amelyek lehetővé teszik az ipari szereplők számára a kibocsátásuk csökkentését és a termelési hatékonyságuk növelését.
A HONOR szállította a legtöbb okostelefonot a kínai piacra
Az IDC legújabb jelentése szerint 2024 első negyedévében a HONOR lett a vezető márka Kína okostelefonos piacán.
Az SAP AI-alapú fejlesztéseivel a gyáripar is átalakul
A termelékenység, a hatékonyság és a precizitás újabb szintje érhető el azokkal az AI-alapú fejlesztésekkel, melyeket az SAP mutatott be az ellátási láncokhoz kapcsolódó megoldásaiban a Hannover Messe kiállításon. A valós idejű adatokból származó, mesterséges intelligencia által felfejtett következtetések abban segítenek a vállalatoknak, hogy jobb döntéseket hozzanak az ellátási láncok egészében, racionalizálják a termékfejlesztést és javítsák a gyártás hatékonyságát.
Az LG OLED evo televíziók már a negyedik egymást követő évben kapják meg a környezetbarát minősítést
Az LG 2024-es OLED evo televíziói megkapták a Carbon Trust* szén-dioxid-kibocsátás csökkentéséről** és szén-dioxid méréséről*** szóló tanúsítványait, valamint a Société Générale de Surveillance (SGS) környezetvédelmi védjegyét****, amellyel az LG folyamatos ESG-kezdeményezéseit immár negyedik egymást követő évben ismerték el. Az LG legújabb OLED tévéi továbbá kiérdemelték az Intertek újrahasznosítási tanúsítványát*****, amely immár második éve bizonyítja ezen a téren is az LG környezetvédelmi felelősségvállalását.
Megjelentek az első HMD okostelefonok
A Human Mobile Devices (HMD) bemutatta első saját gyártású okostelefonjait: megérkezett a HMD Pulse Pro, HMD Pulse+ és HMD Pulse. A Pulse kollekció már most lefekteti a HMD designalapjait: merész vonalvezetés, egyedi tónusok, modern és letisztult esztétika, elegáns kialakítás, előkelő formatervezés – és mindez elérhető áron.