ISO minősítés a rEVOLUTION Software-nél

forrás: Prim Online forrás: Prim Online, 2001. szeptember 3. 11:48
Ez év szeptemberétől kezdi meg az ügyviteli szoftverek piacán jelentős részesedéssel bíró rEVOLUTION Software banki outsourcinggal foglalkozó üzletágánál az ISO 9001:2000 szabványnak megfelelő minőségirányítási rendszerének kialakítását. A tervek szerint 2002. márciusában már minőség tanúsítvánnyal rendelkező partnerrel dolgozhat a cég ügyfélkörébe tartozó négy pénzintézet.
A rEVOLUTION Software esetén a döntést – azaz az ISO minősítés folyamatának megkezdését – egyrészt belső igények, elvárások indokolták - mondta Szalóki László, a cég termékfejlesztési- és technológiai igazgatója. Az CIB-, Erste-, K&H, és Raiffeisen bankkal való együttműködésnek köszönhetően ugyanis a cég már több mint 15 ezres ügyfélállománnyal áll kapcsolatban, amely esetén a munkafolyamatok megszervezése komoly szervezést és átláthatóságot, egyenletes minőséget igényel.

Magyarországon is egyre erősödő tendencia a cégek körében az ISO minősítés megszerzése, amely jelenleg leginkább az ipari szektorban és a szolgáltatások terén jellemző - tudtuk meg Peterdy Andrástól, a rEVOLUTION-t segítő CEkon Vezetési Tanácsadó Kft. ügyvezető igazgatójától. Komoly húzóerőt jelentenek a piacon a multinacionális cégek, amelyek megkövetelik beszállítóinktól a folyamatos, egyenletes minőséget. Ez az igény úgymond továbbgyűrűzik az alvállalkozók felé is, hisz a vállalkozások szívesebben tartanak fenn kapcsolatot szintén ISO minősítéssel rendelkező partnerekkel, mivel ez nagyobb biztonságot jelent a vevői igények teljesítésében.

Leginkább a szervezettebb belső működés, a hatáskörök, feladatok letisztulása, illetve az átláthatóbb, hatékonyabb működés és az ügyfelek felé történő egységes színvonal és kommunikáció biztosítása az, ami az ISO bevezetése mellet szól. Nagyon fontos elem- mondja Peterdy – a munkatársak helyettesíthetősége, azaz a pontosan definiált ügyféligények és folyamatok eredményeképpen egy-egy munkatárs elérhetetlensége vagy kiesése esetén sem kell az ügyfélnek „hiányt szenvednie”. A folyamatok nem személyhez kötöttek, így az ügyfél elégedettsége, bizalma, az adott cég iránti lojalitása nem szenvedhet csorbát. Az ISO bevezetése az adott cég egyenletes, kiszámítható minőségben és színvonalon történő szolgáltatását hivatott igazolni.

A rEVOLUTION Software-nél jelenleg a belső folyamatok feltérképezése, dokumentációja folyik, majd kezdetét veszi a rendszer kiépítése, amelyet – várhatóan márciusban – a tanúsítás zár majd le. Az ISO minősítéssel egyidőben a szoftverfejlesztő cég az IT részlegénél bevezetendő ún. Workflow szoftver fejlesztését is megkezdte, amely teljes körű diszpécseri rendszerével az egyes bankoktól beérkező különböző megrendelések és csatolt file-ok szeparált nyilvántartását, a munkafolyamatok munkatársak közötti szétosztását, illetve az elvégzett munka teljes körű adminisztrációját látja majd el. A CRM rendszert is magában foglaló szoftver alkalmas lesz majd a munkatársak időbeosztásának nyilvántartására, a folyamatban lévő feladatok státuszának figyelésére, illetve eleget tesz majd a megrendelők által elvárt különböző típusú időszaki jelentési kötelezettségeknek, valamint knowledge base és vezetői riportrendszer is kapcsolódik majd hozzá.

Kulcsszavak: +céginfo Revolution

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Magyar siker: Nemzetközi díjat nyert a TIME magazintól a nyelvtanuló-applikáció

2024. május 3. 19:59

Megvannak 2024 legvonzóbb hazai munkaadói

2024. április 29. 11:38

Ingyenes digitális platform segít a tanároknak és diákoknak az érettségire való felkészülésben

2024. április 20. 11:36

Itt a világ első, Swarovski kristályba ágyazott autós kijelzője

2024. április 10. 14:55