Kiemelkedő digitális biztosító minősítést szerzett az Aegon
A digitális szolgáltatások terén kiemelkedő megoldásokat és ügyfélélményt nyújtó szolgáltatók elismerésére létrehozott Digitális Jólét Pénzügyi Védjegy használatát elsők között nyerte el az Aegon Biztosító. A Digitális Jólét Program által bevezetett, digitális biztosítási szolgáltatások iránti bizalmat erősítő védjegy a kiemelkedő és megbízható ügyfélélmény, a transzparens ügyfélkommunikáció és a társadalmi célú ügyféledukáció elismerése. Az online szerződéskötés, díjfizetés, kárrendezés és egyéb digitális ügyintézés az Aegon mindennapi üzletmenetének stabil alapját jelenti.
A digitalizáció kiemelten fontos eleme az Aegon Magyarország hosszú távú vállalati stratégiájának, többek között a korábbi fejlesztéseknek is köszönhető, hogy a koronavírus-járvány okozta kihívások során rendkívül gyorsan teljes körű digitális megoldásokat tudott kínálni a biztosító. Az ügyfélkiszolgálás, valamint a belső folyamatok terén is fennakadás nélkül tudott váltani a társaság a fizikai jelenlétet minimálisan, vagy egyáltalán nem igénylő megoldásokra. A koronavírus okozta lezárások tanulságai digitális téren további lendületet adtak a fejlesztéseknek.
A Digitális Jólét Pénzügyi Védjegy pályázati rendszer célja, hogy hozzájáruljon a pénzügyi szolgáltatások digitalizációjához és a digitális kompetenciafejlesztéshez. A Magyarország Kormánya által létrehozott és a Digitális Jólét Program keretében működő minősítésre pályázni lehet. A Szellemi Tulajdon Nemzeti Hivatala (SZTNH) által bejegyzett védjegy egyszerre jelent minőségi garanciát a ma még bizalmatlan felhasználók számára, ösztönzi a digitális tértől távolmaradókat az új szolgáltatások kipróbálására, valamint a pénzügyi szolgáltatókat a digitális és fintech megoldások, illetve az ügyfélélmény fejlesztésére. Ezen a pályázaton nyert az Aegon Biztosító kiemelkedő digitális biztosító címet.
“A digitális megoldások visszavonhatatlanul mindennapjaink részévé váltak. A célunk az, hogy folyamatos fejlesztésekkel a lehető legmagasabb szinten szolgáljuk ki ügyfeleink igényeit a digitális térben is, legyen szó utazásról, személygépjármű-, élet- vagy vagyonbiztosításról. A Digitális Jólét Pénzügyi Védjegy használatának joga pedig nem csak számunkra jelzi, hogy jó úton járunk, hanem jelenlegi és leendő ügyfeleinknek is segít eligazodni. A korábbi rendszereinkre épített digitális szolgáltatások biztosították az ügyfélkiszolgálást és tanácsadóink munkáját a pandémia miatti lezárások hónapjaiban” - mondta Szombat Tamás, az Aegon Biztosító vezérigazgató-helyettese, hozzátéve: jelenleg az Aegoné az ország legnagyobb biztosítói értékesítő hálózata.
Az Aegon immár az utas-, a Casco, a kötelező gépjármű felelősségbiztosítás és a lakásbiztosítások terén is teljeskörűen biztosítja a termékek online megismerhetőségét, a szerződéskötést, az egyszeri vagy rendszeres online díjfizetést, a digitális és videós kárbejelentést, a videó-alapú kárszemlét és az ügyfélszolgálatot is. Az életbiztosítások esetében az online kapcsolatfelvétel mellett szintén lehetőség van a szerződéskötéshez szükséges dokumentumok benyújtására, egyenleglekérésre és adatmódosításra is.
A biztosító ügyfeleinek jelentős része kizárólag digitálisan tart kapcsolatot a társasággal, ami évente 1 millió ügyintézést jelent.
“Az értékesítői hálózatunk által használt rendszerben a szerződéskötés, a kockázatelbírálás is digitális. A szolgáltatásokkal kapcsolatos ügyintézés során a hivatalos dokumentumok digitális másolatai zárt rendszerben továbbíthatók. Roberta nevű chatbotunk nemcsak a tesztfázisban lévő mobil applikációnkban, de az Aegon.hu-n is segíti ügyfeleinket, nemcsak általános, de akár a szerződéssel kapcsolatos konkrét kérdésekben is, több mint 100 témakörben” - tette hozzá Szombat Tamás.
Az Aegon Biztosító a védjegy használatára benyújtott sikeres pályázatában nagy szerepe volt az olyan edukációs kampányoknak is, mint a lakosság nyugdíj-felkészültségi szintjét nyomon követő pénzügyi tudatossági program, a gyerekek iskolán kívüli fejlesztését támogató Edisonplatform és a kármegelőzési kampányok, amelyek a lakás- és közlekedési károk megelőzését szolgálják, többek között a Rendőrség együttműködésével.
Kapcsolódó cikkek
- 50 milliós Digitális Felzárkóztatási Alapot indít a Magyar Vöröskereszt és a Telenor
- Digitalizálja repülési dokumentációit a Wizz Air
- A gépjárműgyártásnak igazodnia kell a gyorsan változó és sokszínű hajtáslánc-mixhez
- Szombaton átadták a VISZ oktatási pályázatának díjait
- Betör a munkahelyekre a metaverzum, szintet lép az AI
- 6,5 milliárdos közbeszerzést nyert a Delta Systems
- Digitalizálja gyártását a Dr. Oetker Magyarország
- Vékonykliens munkaállomásokkal támogatja a Delta Technologies a debreceni szakemberképzést
- Budapesten fejleszt a világ legnagyobb üveggyártója
- A teljes papírmentesség nem reális cél a következő 10-20 évben
Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Új pályázatok segítik a hazai innovációk szellemitulajdon-védelmét
A Nemzeti Kutatási, Fejlesztési és Innovációs Hivatal vissza nem térítendő támogatás formájában 500 millió forint keretösszeggel hirdet felhívásokat hazai vállalkozások, kutatóhelyek, illetve magánszemélyek számára szellemi alkotásaik levédetésére, elősegítve azok hatékony hasznosulását akár a nemzetközi piacokon is.