Új ügyfél a KRQ-nál
Évente egymilliárd alumíniumdobozt bocsátanak ki a különböző gyártócégek Magyarországon. A Returpack Kft. megbízásából a KRQ kommunikációs ügynökség arra kapott megbízást, hogy népszerűsítse a visszaváltást egy egyedülálló magyar szabadalmat fókuszba helyezve.
A környezetvédelmi kampány kiterjed az egész országra, a lakosság edukációja március végétől folyamatos lesz, több szakaszra bontva. A KRQ az eddigi referenciái alapján nyerte el a megbízást, amely magában foglalja a Minden Doboz Visszajár program aktivitásait is. Az ügynökség feladata az, hogy felhívja a figyelmet arra, hogy a fém italosdobozok visszaváltása nem csak szelektív hulladékgyűjtéssel, de a Returpack különleges magyar innovációját felhasználva is megvalósulhat. A gyűjtőautomaták országszerte több mint 200 helyen elérhetőek, elsősorban szupermarketek, áruházak közelében.
A projekt elsősorban PR, közösségi média és content marketing megoldásokat fog használni a – hazánkban a Returpack, illetve a Minden Doboz Visszajár program által képviselt – Every Can Counts kezdeményezés, valamint a KRQ nemzetközi és hazai tapasztalataira építve.
„A környezettudatos gondolkodás ma már része életünknek, de nem lehet elégszer hangsúlyozni, hogy az aludobozok végtelenszer újrahasznosíthatók, és az újrahasznosított doboz semmiben sem különbözik az eredeti nyersanyagból készített doboztól. Szeretnénk szorosan együttműködni releváns véleményvezérekkel, akik nem csak divatnak, hanem valódi küldetésként élik meg, hogy minden nap tegyenek a környezetünkért és önmagunkért” – mondta Kufár Róbert, a KRQ alapító-ügyvezetője.
A Returpack évente közel 70 millió darab, azaz több mint 1000 tonnányi alumínium italdoboz visszagyűjtésével és újrahasznosításával végzi környezetvédelmi tevékenységét.
Kapcsolódó cikkek
- Startupok a műanyag újragondolásáért
- A pandémia nyerteseinek le kell(ene) mondania az egyszer használatos műanyagokról
- Az ABB és a UK Power Networks fenntartható jövőre vált az Airplus kapcsolóberendezésével
- Startupok a klímasemlegességért
- A mesterséges intelligencia és blokklánc technológia pörgetheti fel a klímavédelmet
- Környezettudatos fejlesztések a Samsung háztartási gépeinél 2022-ben
- A mesterséges intelligencia lehet az óceánok megmentésének kulcsa
- Lezárult a 2021. évi Startup Plastic Surgery akcelerátor program
- Az ABB és a Zume felgyorsítja az egyszer használatos műanyagokról történő átállást
- Energiahatékonysági és környezetvédelmi díjakat vett át a Körber
Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Copilot for Microsoft 365 már magyarul is
A Microsoft bejelentése szerint 16 újabb nyelvvel gyarapodott azon nyelvek száma, amelyeket a vállalat generatív mesterséges intelligenciára alapuló alkalmazása, a Copilot for Microsoft 365 támogat mind az üzleti, mind pedig az egyéni felhasználók esetében. A magyar is ezek között van.
Ilyen lesz az első, személyzet nélkül is működő magyar bolt
A tervek szerint már idén nyáron elindulnak az első távfelügyelt boltok Magyarországon. A technológia révén a hagyományos üzletek átalakítást követően személyzet jelenléte nélkül is nyitva tarthatnak, akár 24/7-es üzemmódban.
A régiós pénzügyi vezetők harmada már teszteli a generatív AI megoldásokat
Közép-Európában már minden harmadik szervezetnek közvetlen tapasztalata van a generatív mesterséges intelligenciával, és mindössze a vállalatok négy százaléka várja passzívan, hogy a versenytársak tegyék meg az első lépést. A régióban négyből három pénzügyi vezető (73%) véli úgy, hogy az AI fontos a vállalatuk stratégiája szempontjából. A Deloitte legfrissebb CFO felmérése szerint a megkérdezett pénzügyi vezetők fele költségcsökkentést vár a mesterséges intelligencia bevezetésétől.