Európa legjobbjai között a Growww Digital
Elnyerte a Google CSS Premium Partner minősítését a hazai fejlesztésű ROIshopper, a Growww Digital árösszehasonlító szolgáltatása.
Ezt a minősítést az Európai Unió felső 25 százalékában lévő Comparison Shopping Partnerek kaphatják meg, objektív mérőszámok alapján. Ezzel a Growww Digital az első olyan digitális marketing-ügynökség Magyarországon, amely Google Kiemelt Partner cím mellett CSS Premium Partner címet is szerzett.
„Két éve azzal a céllal indítottuk el a szolgáltatásunkat, hogy segítsünk a hazai vállalkozások számára leküzdeni a külföldi e-kereskedőkkel szembeni többéves versenyhátrányt. Ezért vagyunk nagyon büszkék az új minősítésre” – árulta el Szabó László online-növekedési szakértő, a Growww Digital alapítója.
Mint ismeretes, a Shopping hirdetési forma 2019-ben vált elérhetővé Magyarország, Románia és Szlovákia piacain, majd gyorsan meghatározóvá vált. A hirdetési formátum jelentősen átalakította a hirdetési szokásokat, hiszen akár 70 százalékát is kitehetik egy webáruház teljes, Google Adsből érkező forgalmának.
A Shopping kelet- és közép-európai indulásakor a Growww Digital volt a régió első ügynöksége, amely CSS licencet szerzett 2020-ban. A növekedésvezérelt digitális marketing-ügynökség mára 12 országban támogat Shopping kampányokat, mintegy 250 e-kerekedő számára.
A Google CSS Partner Programja keretében a hirdetők kedvezményesen jeleníthetik meg Shopping hirdetéseiket. A program az Európai Unió monopóliumellenes szabályozása következtében jött létre. A keresőóriás ezzel biztosítja, hogy az e-kereskedők számára ne csak a Google saját CSS-e, a Google Shopping legyen az egyetlen út a Shopping hirdetések indításához.
Kapcsolódó cikkek
- Az ígéret földje: nőtt, nő és nőni fog az e-kereskedelem
- A ruházat mindent visz, de az egészséget is online vesszük
- A GLAMI divatkereső tovább terjeszkedik Európában
- A márkaépítés kulcselemévé vált a gamification
- 2021: a meglepetések éve lett az e-kiskereskedelemben
- A Lumenet együttműködési megállapodást kötött a Webshippy-vel
- Európában is kiemelkedő a hazai e-kereskedelem bővülése 2021-ben
- 5,4 billió dollárt is elérhetik idén a globális e-kereskedelemből származó bevételek
- Kiderült, mennyit keres egy marketinges
- E-kereskedelmi Konferencia Visegrádon
Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A CIB Bank a Kyndrylt választotta hitelezési platformja modernizálására
A Kyndryl, a világ legnagyobb IT infrastruktúra-szolgáltatója és a CIB Bank, Magyarország egyik legnagyobb kereskedelmi bankja ma bejelentette, hogy a Kyndryl támogatta a bankot alkalmazásai modernizálásában és fedezetlen hitelezéssel kapcsolatos munkafolyamatai átalakításában. Ennek eredményeként a CIB Bank – a fogyasztói hitelek feldolgozására szolgáló modern és automatizált rendszer bevezetésével – tovább egyszerűsíti hitelezési folyamatát, nagyobb hatékonyságot és jelentős költségmegtakarítást érhet el.
Az ABB Santa Palomba-i gyártóüzeme évi 675 tonnával csökkenti a szén-dioxid-kibocsátását
Az ABB áram-védőkapcsolók (AVK/FI-relék) és árammérők olaszországi, Santa Palomba-i gyártóüzeme évente 675 tonnával csökkenti CO2-kibocsátását. A meglévő megújuló energiaforrások mellett egy új fotovoltaikus rendszer biztosítja a telephely energiaellátásának negyedét.
Közzétette első negyedéves pénzügyi jelentését az LG Electronics
Az LG Electronics Inc. (LG) 2024 első negyedévében 21,09 ezer milliárd dél-koreai von konszolidált árbevételt és 1,33 ezer milliárd von működési eredményt ért el.