Női vezetők, akik fontos ügyeket támogatnak
A Menedzserszövetség immáron negyedik alkalommal indítja el nőnapra időzített kampányát, megújult névvel: “Női Vezetők a Társadalomért! Együtt. Működünk!” és egyedi koncepcióval. A kampány célja, hogy a Menedzserszövetség bemutassa női vezető tagjait, és felhívja a figyelmet példaértékű munkájukra.
A Menedzserszövetség idei kampányában 40 meghatározó női vezető nyolc kiemelt, társadalmat érintő téma mellé állt, hogy egy-egy számukra fontos ügyet támogathassanak a szerepvállalásukkal. A főszereplők ezúttal is olyan példaképek, akik szakmájukban elért sikereik által pozitív, követendő utat mutatnak. Az idei kampány különlegessége, hogy mindegyik témához egy-egy releváns alapítvány női munkatársa vagy vezetője is csatlakozott, akik számára a Menedzserszövetség a láthatóság mellett ösztöndíjas részvételi lehetőséget is biztosít nagysikerű Mentor Programjában.
Női Vezetők a Társadalomért! kampány 8 kiemelt társadalmi témája:
1. Art Meets Business a BÁV Zrt. támogatásával
2. Digitális gyermekvédelem a Magyar Telekom támogatásával
3. Egészséges jövő a Pálfalvi Centrum támogatásával
4. Felelős kommunikáció a Szerencsejáték Zrt. támogatásával
5. Fenntartható fejlődés a Bridgestone Tatabánya Termelő Kft. támogatásával
6. Jövő menedzsereinek pártfogása a MET Csoport támogatásával
7. Sokszínű vállalati kultúra az MBH Bank támogatásával
8. Társadalmi hasznosság a Provident Pénzügyi Zrt. támogatásával
Buday-Kollárik Tímea a Menedzserek Országos Szövetségének ügyvezető igazgatója és a kampány életre hívója így fogalmazott: “Számomra, a Menedzserszövetség ügyvezetőjeként és magánemberként is kiemelten fontos a társadalmi felelősségvállalás. Immáron, negyedik alkalommal megvalósított nőnapi kampányunk már nem csak arról szól, hogy felhívjuk a figyelmet a női vezetők fontos szerepére, ennél sokkal több üzenetet hordoz. Női vezetőinkkel és a kampány támogatóival összefogva 8 fontos és igazán aktuális társadalmi témát mutatunk be és azon keresztül 8 civil szervezetet támogatunk. Hiszünk benne, hogy közösen többet tehetünk! Együtt. Működünk!"
A mindig nőnap környékére időzített kampány nyitóeseménye a Charity Fashion Market exkluzív jótékonysági ruhavásár volt. Az esemény bevételével a Menedzserszövetség az UNICEF Magyarország munkáját támogatta.
Kapcsolódó cikkek
- 28. Év Menedzsere Díjátadó Gála 2023
- Újabb három évre Kapitány István lett a Menedzserszövetség elnöke
- Hatékony vállalatvezetés a Sikeres Jövőért!
- Idén is megrendezi sikeres konferenciáját a Menedzserszövetség
- Legyen Divat a Női Vezető!
- 27. Év Menedzsere Díjátadó Gála
- A Jelen kihívása: a Jövő vállalatvezetése
- Legyen Divat a Női Vezető!
- Tegyük együtt zöldebbé Budapestet, és óvjuk meg a jövő számára!
- Új tisztségviselők a Menedzserszövetség élén
E-világ ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A Seco honlapja az ügyfelek kezébe adja a hatékonyság erejét
A Seco weboldala új, úttörő funkcióval bővül, amely segítségével az ügyfelek azonnal összehasonlíthatják a rendelkezésre álló lapkákat, így gyorsan megtalálhatják és megrendelhetik a jelenlegi szerszámaiknak megfelelő, illetve az azoknál akár kiválóbb cseretermékeket a Seco kínálatából.
Magyar klíma-körkép: a többség klíma nélkül várja a kánikulát
A magyarok 67 százalékának nincs otthon klímája, legnagyobb arányban ventilátorral hűtenek a nyári melegben. Akik mégis vásárolnak, azok egyértelműen az ár és az energiafogyasztás alapján hozzák meg a döntésüket – derül ki a Hisense friss reprezentatív kutatásából.
Stratégiai összefogás az AWS és a Deloitte közt
Több éves, átfogó, stratégiai együttműködésbe kezdett a világ legnagyobb vezetési tanácsadó cége, a Deloitte, valamint a világ legnagyobb nyilvános felhőszolgáltatója, az Amazon Web Services (AWS). A kooperációjuk célja, hogy felgyorsítsák a vállalatok digitális transzformációját, az üzleti műveleteik felhőbe terelésével felkészítsék őket az egyre élesedő versenyre, valamint maximalizálják számukra a felhőalapú technológia üzleti előnyeit.
A SteelSeries bemutatja a fehér színű Arctis Nova Pro sorozatot
A SteelSeries, a gaming kategóriában legtöbbet díjazott Arctis audiótermékek megalkotója, az eredeti esport márka, amely egyesíti a gaminget a kultúrával, ma bemutatta a díjnyertes Arctis Nova Pro sorozatú headset vadonatúj fehér változatát.
Cégmarketing trendek – 2024. Legyünk jelen egyszerre mindenhol!
Legyünk ott mindenhol! Ez a jelszava mostanában a cégeknek. Mindenütt látszódni, hallatszódni kell, hogy a nagy kommunikációs zajban észrevegyenek. A PP Konferenciaközpont és a BKIK „Cégmarketing trendek – 2024 Legyünk jelen egyszerre mindenhol!” című, május 30-án megrendezendő hibrid konferenciájának előadói választ adnak arra, hogy hogyan juttassuk el üzeneteinket a vevőinknek a rendkívül felpörgetett, zajos online és offline térben 2024-ben.